XL condooms

30-06-2011 11:50 11 berichten
Hee iedereen,

Heeft iemand ervaring met XL condooms? Mijn vriend en ik kunnen via Internet en dergelijke alleen maar "normale" condooms vinden, dus niet met smaakjes ribbeltjes of andere dingen en aangezien ik met smaakjes en dergelijke altijd erg leuk vond zou het jammer zijn als het nu niet meer kon.

Ik hoop dat iemand ervaring heeft of meer weet,

alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Durex heeft volgens mij gewoon een XL-variant. Die zijn voor zover ik me kan herinneren wel goed hoor.
De condomerie in Amsterdam, die verkopen volgens mij ook online.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De XL variant van durex gebruiken we nu ook, alleen ik ben opzoek naar een XL condoom met een smaakje of ribbels
Ik heb geen idee of er XL-condooms zijn me smaakjes en ribbels..

Maar voor de smaak is er wel een oplossing: Je hebt glijmiddel met smaakjes ;).
quote:himalaya schreef op 30 juni 2011 @ 11:53:

De condomerie in Amsterdam, die verkopen volgens mij ook online.De site is niet erg overzichtelijk, maar wat ik gevonden had zijn tot nu toe alleen maar kleine, extra sterk, vrouwen condooms en glijmiddel :(
quote:bloempje92 schreef op 30 juni 2011 @ 12:01:

Ik heb geen idee of er XL-condooms zijn me smaakjes en ribbels..

Maar voor de smaak is er wel een oplossing: Je hebt glijmiddel met smaakjes ;).Wauw daar had ik nog nooit bij na gedacht dat dat wel kon dan! Thanks :$
Mail en female al geprobeerd? Ook een prima online shop met van alles.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 30 juni 2011 @ 12:37:

Mail en female al geprobeerd? Ook een prima online shop met van alles.Er staan echt leuke dingen op! Wanneer vriend lief thuis is, moeten we samen maar even kijken en bestellen!
Toch even de moeite nemen bij condomerie in Amsterdam, vanaf ik denk dat jullie cas 7, 8 of 9 moeten hebben, moet je zo'n proefpakketje nemen met deze maat.

(wij bestellen daar altijd, naar grote tervredenheid)

http://condomerie.com/con ... as-7-8-9-proefpakket.html

Succes.
Amsterdam ligt voor ons niet net om de hoek. Sterker nog ik ben er nog maar 1 keer in mijn leven geweest haha. Weet iemand ook een leuke site met spannende lingerie setjes vanaf cub E (de meesten gaan tot cub B/C)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven