Zoenen controleren

01-01-2013 23:14 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey okay beetje vaag onderwerp maar ik heb hier dus al jaren last van en snap er niks van. Vaak Zeggen vrouwen: "hij kan niet zoenen". Alleen wat ik heb.. Bij veel vrouwen kan ik het NIET sturen!

Ik kan niet met haar kussen hoe ik dat wil, en volg dan enkel haar. Als ik wat anders probeer zoals simpelweg op zijn films kussen, dan doet ze niet mee.. Dus uiteindelijk zoen ik meestal anders dan hoe ik het wil, wat ik denk dat goed/lekker is en volg ik dus enkel.

Is er een man die dit herkent wellicht ?
Tja, het zoenen klópt of het klópt niet. Wat niet wil zeggen dat je niet elkaar kunt leren hoe het fijn is, maar dat moet je dan wel allebei willen.

Maar... Wat is "op zijn films kussen"?
Ik ben een man en ik heb geen idee waar je het over hebt.

Misschien loop je te hard van stapel ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:manikshamanik schreef op 01 januari 2013 @ 23:18:

Maar... Wat is "op zijn films kussen"?Happen als een vis op het droge. Lijkt me niet echt de fijnste kus.
Nee joh. Met filmkus bedoel ik subtiel lippen zoenen. Als ik bijv niet me Mond open wil hebben en rondjes draaien de hele tijd/ dan werkt ze bijvoorbeeld niet mee. En eindigt t weer dat ik enkel zoen zoals zei t wil.

Wauw als ik de enigste hiermee ben..
quote:ramondedrenth schreef op 01 januari 2013 @ 23:25:

Nee joh. Met filmkus bedoel ik subtiel lippen zoenen. Als ik bijv niet me Mond open wil hebben en rondjes draaien de hele tijd/ dan werkt ze bijvoorbeeld niet mee. En eindigt t weer dat ik enkel zoen zoals zei t wil.

Wauw als ik de enigste hiermee ben..Arme man! Maar je zal vast niet de enige zijn.
Rondjes draaien de hele tijd? Tongzoenen bedoel je? Maar tongzoenen is juist lekker! Waarom zou je droog willen zoenen als je met zijn tweetjes bent? Een lippenzoen is voor snel tussendoor, voor het openbaar, maar dat is geen erg passievolle zoen.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Nee, "helaas" heeft iedereen zo zijn/haar stijl qua zoenen. Heb ook wel gehad dat een op zichzelf best leuke meid haar tong recht naar binnen stak, en dat was 't dan, geen enkele beweging. Kennelijk werd alle overige actie van mij verwacht, maar ik heb me maar op andere zaken gericht... 't Was ook geen onervaren puber of zo, ze was 40+. Maar kennelijk was dat voor haar een prima zoenmethode.
quote:vlammetje schreef op 01 januari 2013 @ 23:27:

Rondjes draaien de hele tijd? Tongzoenen bedoel je? Maar tongzoenen is juist lekker! Waarom zou je droog willen zoenen als je met zijn tweetjes bent? Een lippenzoen is voor snel tussendoor, voor het openbaar, maar dat is geen erg passievolle zoen.

Er bestaat ook nog zoiets iets als afwisseling.

Maar TO baseer je deze ervaring nu op 1 of meerdere vrouwen?
Wat men lekker vindt met zoenen is heel persoonlijk natuurlijk. Uit jouw post begrijp ik dat de vrouw in kwestie alleen van tongen houdt en verder niets? Dat klinkt mij ook vreemd in de oren, want ik hou ook van afwisseling door subtiel lippen kussen, dus je bent niet de enige.

Als ze echt leuk is, kan je er met haar over praten natuurlijk, om aan te geven wat jij lekker vindt.
Natuurlijk is afwisseling leuk, maar ik hoef geen 5 minuten op de bank te zitten droogkussen hoor...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Da's geen afwisseling nee. Er wordt mee bedoeld dat de hele zoenpartij niet alleen bestaat uit monden op elkaar en een potje tongworstelen.
Tja, ik had één lover met wie ik echt heel lekker kon zoenen, vanaf het eerste moment. Zo'n zoen die ook meteen geil maakt

Daarna een scharrel en met hem lukte het zoenen totaal niet. Terwijl we er op zich allebei van hielden, de seks was verder lekker maar t zoenen is nooit echt gelukt. Altijd beetje onhandig.

Het is dus niet zozeer wel of niet kunnen, het is meer de match, denk ik.
Ik snap hier ook helemaal niks van.
Hans kom er maar in!
Zoenen... het werkt of het werkt niet. Meer kan ik er ook niet van maken.
Ik denk van de 30 dat er 5 waren waarbij ik het wel kon sturen en afwisselen. Ik bedoel ook een beetje

Dat zei dan constant het zelfde zoent en ik dus hier in mee ga. Maar voor afwisseling van haar afhankelijk ben en dit zelf niet kan veroorzaken.

Ieders heeft toch zo zijn eigen "zoen routine " zeg maar? Nou ik krijg het zeldzaam voor dat we die van mij dan doen bijv.

Tussen tongzoenen door op elkaars lip en een lipkus met je tong erbij. Haha laat ook maar kan dat niet uitschrijven!

Maar als een date dan bijv denkt day ik vreselijk zoen , is dat nog erger omdat ik t dus doe hoe ik t niet eens wil? Hopelijk snapt iemand het nog
quote:Frizzy schreef op 01 januari 2013 @ 23:53:

Hans kom er maar in!
Voor jou is dat zeker erg belangrijk dat (bij)sturen? Ik zie je ook trekken aan die grote vlieger van je?!
@ xalie ja? Het gaat mij erom dat ik dat heel vaak heb. Dus ik ben echt de enige blijkbaar..

Bij sommige vrouwen als ik t dan ga afwisselen dan volgt ze mij. Alleen bij de meeste gebeurt dat nooit. En kan ik enkel haar manier van volgen.

Nja dan een andere vraag.. Hebben jullie dames een voorkeur waar een man zijn handen laat?
Zoenen is communicatie. Zie het als een intiem, fysiek, nonverbaal gesprek, een spel van afwisseling, waarbij soms jij "aan het woord bent" (het initiatief neemt) en soms haar aan het woord laat (haar volgt). Speel met jullie fysieke reacties op elkaar.

Althans zo zie ik het Natuurlijk is iedereen anders, hopelijk kun je er iets mee.
quote:ramondedrenth schreef op 01 januari 2013 @ 23:14:

Hey okay beetje vaag onderwerp maar ik heb hier dus al jaren last van en snap er niks van. Vaak Zeggen vrouwen: "hij kan niet zoenen". Alleen wat ik heb.. Bij veel vrouwen kan ik het NIET sturen!En als je expliciet zegt: "Ik zou willen dat je zus of zo zoent." Als dat nog niet helpt, is er geen zoenmatch, zoals ik dat wil noemen. De voorkeuren staan haaks op elkaar, en het zoenen wordt dan niets. Als je niks zegt, gaat de vrouw er hoogstwaarschijnlijk ervan uit, dat jij vindt, dat ze goed zoent.
World of Warcraft: Legion
quote:ramondedrenth schreef op 01 januari 2013 @ 23:25:

Wauw als ik de enigste hiermee ben..Als ik het goed begrijp: zij wil echt tongzoenen en jij wilt dat absoluut niet? Tja, dan is er geen zoenmatch (zie mijn vorige omschrijving) helaas.
quote:Frizzy schreef op 01 januari 2013 @ 23:53:

Hans kom er maar in! Hahaha!! Hier ben ik dan! Ja, ik ben een echte zoenfanaat!
Ik hou ook niet van dat hele tong gedoe hoor. Zeg het tegen haar en vraag of jij een keer mag leiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven