Zoenen controleren

01-01-2013 23:14 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey okay beetje vaag onderwerp maar ik heb hier dus al jaren last van en snap er niks van. Vaak Zeggen vrouwen: "hij kan niet zoenen". Alleen wat ik heb.. Bij veel vrouwen kan ik het NIET sturen!

Ik kan niet met haar kussen hoe ik dat wil, en volg dan enkel haar. Als ik wat anders probeer zoals simpelweg op zijn films kussen, dan doet ze niet mee.. Dus uiteindelijk zoen ik meestal anders dan hoe ik het wil, wat ik denk dat goed/lekker is en volg ik dus enkel.

Is er een man die dit herkent wellicht ?
quote:ramondedrenth schreef op 02 januari 2013 @ 00:28:

@ xalie ja? Het gaat mij erom dat ik dat heel vaak heb. Dus ik ben echt de enige blijkbaar..

Bij sommige vrouwen als ik t dan ga afwisselen dan volgt ze mij. Alleen bij de meeste gebeurt dat nooit. En kan ik enkel haar manier van volgen.

Nja dan een andere vraag.. Hebben jullie dames een voorkeur waar een man zijn handen laat?Ligt aan het moment, soms is op de onderrug (om het zo te zeggen) genoed. En de andere keer de billen, borsten, nek. Ligt eraan waarom je iemand kust en waar je bent.
Ik vind juist de afwisseling kussen-tongzoenen zo lekker.

Overigens knap ik af op mensen die niet kunnen zoenen...Vind ik zeer belangrijk.
quote:vlammetje schreef op 01 januari 2013 @ 23:27:

Rondjes draaien de hele tijd? Tongzoenen bedoel je? Maar tongzoenen is juist lekker! Waarom zou je droog willen zoenen als je met zijn tweetjes bent? Een lippenzoen is voor snel tussendoor, voor het openbaar, maar dat is geen erg passievolle zoen.

oh dat vind ik niet hoor, ik kan enorm genieten van kussen tussen tongzoenen door, Ik hou juist niet van mannen die alleen maar nat tongzoenen.

Soms heb je dat 1 partij erg zijn manier opdringt. In dit geval heeft TO vrouwen gehad die blijkbaar bepalen.

In een goede zoen tast je beide af merk je dat de ander niet wild meegaat doe je het zelf ook rustiger of andersom. Beide zullen dus moeten willen verkennen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:ramondedrenth schreef op 02 januari 2013 @ 00:28:

@ xalie ja? Het gaat mij erom dat ik dat heel vaak heb. Dus ik ben echt de enige blijkbaar..

Bij sommige vrouwen als ik t dan ga afwisselen dan volgt ze mij. Alleen bij de meeste gebeurt dat nooit. En kan ik enkel haar manier van volgen.

?tja als jij haar volgt hoeft zij dat niet meer te doen, dus waarom trek je niet gewoon je tong in en sluit je mond voor die zwoele kus en voor dat lippen sabbelen? Als een man bij mij blijft tongen dan zorg ik vanzelf wel dat ik die afwisseling er in gooi en pakken ze dat niet op wordt het verder ook niets. Als de zoen als niet goed is zal het oraal vaak niet veel beter zijn.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:doddie schreef op 02 januari 2013 @ 17:49:

[...]

oh dat vind ik niet hoor, ik kan enorm genieten van kussen tussen tongzoenen door, Ik hou juist niet van mannen die alleen maar nat tongzoenen.

Dat zei ik later ook he?

quote:vlammetje schreef op 01 januari 2013 @ 23:40:

Natuurlijk is afwisseling leuk, maar ik hoef geen 5 minuten op de bank te zitten droogkussen hoor...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Eens met Doddie. In de meeste gevallen hoeven er geen aanwijzingen voor het zoenen gegeven te worden. Gaat heel vaak goed. Maar ik denk nog steeds (alleen komt het bij mij bijna nooit voor) dat je ook verbaal aanwijzingen kunt geven als het non-verbaal niet gaat.

Als de vrouw lekker zoent, zeg ik niets. Dan kan ik het zoenen echt heel lang volhouden.
World of Warcraft: Legion
quote:Frizzy schreef op 01 januari 2013 @ 23:53:

Hans kom er maar in!

echt hè.

Heet die vivagigolo trouwens niet ook zo?

Ik vind het wel apart dat je als man in maar weinig gevallen de leidende factor was bij het kussen. Aan de andere kant, als de vrouwen er niet in mee gaan kom je niet ver. Kan ook geen toeval meer zijn toch, bij zoveel vrouwen? Misschien geef je het te snel op? Misschien moet je een paar keer achter elkaar die veranding tijdens het kussen doen? En wat ook al gezegd wordt, zég het anders gewoon. Misschien snapt ze je hints niet.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik vind het ook prettig om het af te wisselen, tussendoor zachtjes zoenen, knabbelen en afwisselend tongzoenen.

Iemand die zijn tong direct naar binnen duwt en als een centrifuge rond gaat draaien vind ik echt verschrikkelijk.

Zal ook wel proberen bij te sturen, mijn mond dicht te doen en wat anders te proberen, soms werkt het gewoon niet dan zijn ze zo gefocused op die tong die als een razende rond moet ....

Mijn ervaring is ook, als het zoenen gewoon al niet werkt dat het er vaak niet beter opwordt.
quote:-Nora- schreef op 03 januari 2013 @ 15:56:

[...]

echt hè.

Heet die vivagigolo trouwens niet ook zo?

Ik ben in elk geval geen gigolo. Dan moet je volgens mij van zeer goede huize zijn.

Verder met jou eens.
World of Warcraft: Legion
quote:doddie schreef op 02 januari 2013 @ 17:55:

[...]

tja als jij haar volgt hoeft zij dat niet meer te doen, dus waarom trek je niet gewoon je tong in en sluit je mond voor die zwoele kus en voor dat lippen sabbelen? Als een man bij mij blijft tongen dan zorg ik vanzelf wel dat ik die afwisseling er in gooi en pakken ze dat niet op wordt het verder ook niets. Als de zoen als niet goed is zal het oraal vaak niet veel beter zijn.

LOL, dit is wel hogere school zoenen en verder hoor:)

Vrees dat TO dit nog niet onder de knie heeft.

Verder wel erg herkenbaar
Je bent zelf een theepot
'Vaak zeggen vrouwen: hij kan niet zoenen'

Zeggen ze dit tegen jou na de zoen of is dat jouw constatering?
Soms is de klik er meteen en soms totaal niet. Dan moet je net als bij seks praten over wat je lekker vind (en wat niet). Komt het vanzelf goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven