Zoenende vrouwen

05-04-2012 09:19 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gesloten
Goedemorgen! Ik pak eerst even een kopje koffie hoor!
Is het echt jouw uitdaging van de dag om hier een topic te openen? Iedere dag weer?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
als bi-vrouw kan ik je melden dat ik de al niet niette vrouw in kwestie niet deel met mijn man. Ik ga niet liggen vrijen met haar voor de show, voor zijn genot. Daarvoor kijkt ie maar een filmpje.

En je bent nog jong. De meeste mannen zien seks met een ander, man of vrouw, als vreemdgaan. Sterker nog, met een vrouw kan een man niet eens concurreren. Dat schijnen ze nogal eens vervelend te vinden.

Kortom het lijkt je leuk ( vooral dus geil om te zien) maar in de praktijk werkt het toch vaak anders.
Mij man heeft er gelukkig geen problemen mee, hij vindt het ontzettend spannend om me te zien zoenen met een vrouw. Ik kan nog niet van mezelf zeggen dat ik 100% bi ben, maar het is errug leuk voor de afwisseling .
Wat fijn dat de plaatjesplakfunctie het nog steeds niet doet
In een relatie mag je niet iets met een ander doen, dat vind ik en ook mijn man. En dat geld ook als die ander van hetzelfde geslacht is.
tja ik vind zoenen met je vriendin zo'n puber ding. Ik vrij liever all the way met een vrouw, zonder mijn man erbij wel te verstaan.

Beetje stoer tongen in een discotheek om het hoofd van je vriendje op hol te brengen vind ik een beetje zielig.
dan ben je niet bi, dan ben je gewoon sneu
als je bi-seksueel bent, zoals ik ben, dan word je opgewonden van een vrouwenlijf. Wil je haar overal voelen en proeven. Enkel zoenen is dan zo net-niks
quote:mariamena schreef op 05 april 2012 @ 09:35:

als je bi-seksueel bent, zoals ik ben, dan word je opgewonden van een vrouwenlijf. Wil je haar overal voelen en proeven. Enkel zoenen is dan zo net-niks Eens
quote:Fame schreef op 05 april 2012 @ 09:24:

Is het echt jouw uitdaging van de dag om hier een topic te openen? Iedere dag weer?Als de reacties hem niet aanstaan dan roept hij straks aan het eind van het topic dat het allemaal maar een geintje was.
en willem van 22 heeft eem prachtig utopisch beeld op zijn netvlies ( gezien de foto's) van 2 fotomodellen die schitterend estetisch elkaar een tongezoen geven. Dat my dear, zie je alleen in films. De waarheid is dat bi vrouwen, net als lesbi vrouwen en hetero vrouwen, in honderden hoedanigheden komen....

Speaking of...

Het is alweer even geleden dat ik 2 volle borsten mocht voelen en een heerlijke vrouw mocht ruiken, proeven en voelen....

Goedemorgen....weer een nieuw topic van Willem22, ik mag het wel.

Het zijn wel onderwerpen waar veel meningen over gegeven kunnen worden, heerlijk. Ik zeg dan ook...lekker doorgaan!

Ik weet inmiddels dat ik erg kan genieten van een vrouw. Op de vraag; ben ik bi? Is mijn antwoord nog niet duidelijk.

Er zijn vriendinnen waar ik best heerlijk mee kan zoenen, maar die me kwa gevoel niet op de kop zetten. Met 1 vriendin heb ik dat wel. Als ik met haar zoen gebeurt er iets in me....en dan wil ik ook meer.

Mijn man vindt het zoenen van mij, met een vrouw die mij weinig doet kwa gevoel, niet echt opwindend, hij mist de passie.

Echter bij die vriendin die me meer doet, ziet hij de passie en dat vindt hij wel erg mooi.

Ik weet, dat als ik alleen met mijn vriendin die me meer doet, op pad ga en we komen aan het zoenen etc. hij het niet erg zal vinden, als ik het na afloop maar vertel.

Maar om nu, in bijv. een paraclub, een wild vreemde meid te gaan zoenen om mijn lief op te geilen, gaat me echt te ver...en dat werkt ook niet van beide kanten.

Tja en mannen zien zoenen is idd voor velen niet geaccepteerd. Ik heb er geen moeite mee om te zien.

Mijn man is niet bi en heeft ook geen behoefte om het te proberen, ach....zeg nooit nooit is mijn ervaring.
quote:mariamena schreef op 05 april 2012 @ 09:35:

als je bi-seksueel bent, zoals ik ben, dan word je opgewonden van een vrouwenlijf. Wil je haar overal voelen en proeven. Enkel zoenen is dan zo net-niks

Hier sluit ik me helemaal bij aan....bij die ene vriendin heb ik dus echt het gevoel; ik wil meer!

Maar om nou te zeggen dat ik het zoenen net-niks vind, klopt niet.

Met haar ligt daar zoveel gevoel in, wil bijna schrijven dat ik haar hiermee vertel wat ik voor d'r voel.
@ Mariamena

Ja wat is dat toch, je zegt het zelf al; "ze komen in honderden hoedanigheden"

Maar vaak zie ik een stel en dan lijkt de ene net op een man.. Kort haar, stevig, ook gewoon een mannelijk voorkomen.. Dan denk ik bij haar partner, je valt toch op vrouwen? Maar dan nemen ze "als het ware" een slap aftreksel van een man!?!

Ik bedoel no offence maar als ik een vrouw was was ik ook lesbisch geweest maar had ik op heel andere vrouwen gevallen..

Weet jij toevallig hoe dat zit??
Haha die topics met fotootjes om dingen te verduidelijken weer! haha geweldig!

Ik heb weleens met vrouwen gezoend, en vond het lekker. Ook het zien van zoenende vrouwen kan mij opwinden. Misschien dat ik ooit nog eens die extra stap zet met een vrouw...geen idee.
quote:yvonjaspers schreef op 05 april 2012 @ 09:41:

Als de reacties hem niet aanstaan dan roept hij straks aan het eind van het topic dat het allemaal maar een geintje was. Ook een topic om binnenkort te openen.

Meldpunt van illegaal gebruik

Wat behelst in godsnaam een forummer om een nicknaam van een bestaand iemand te nemen en dan ook nog de foto van de desbetreffende persoon te gebruiken.

Heet je op Hyves en Facebook ook Yvon Jaspers?

Ik kan er met mijn (mannen) verstand echt niet bij wat daar nu de reden of het voordeel van zou kunnen zijn.

Of ben je de echte? Dacht het niet......

Als je dan zo stoer bent had je eens iemand van het koningshuis moeten nemen. Was je binnen een dag verbannen for ever.

En ga nu maar weer lekker tegen met tekeer NEP Yvon.

Leef je uit en laat je gaan....

Zo zou je willen zijn

Zo sexy mag je alleen maar van dromen
een vrouw is nooit, nooit een slap aftreksel van een man. Nooit!

En ik vind stoere vrouwen ook vaak spannender. Ik kan niet precies uitleggen waarom. Zoals de een op dikke billen valt ( he willem) en de ander op dun ( andere willem)

en zoals ik al zei; mannen denken vaak in termen van hun eigen mooie vriendinnetje met een ander mooi meisje, en dat ze dan mogen kijken en meedoen.

No fucking way!!
quote:mariamena schreef op 05 april 2012 @ 10:13:

een vrouw is nooit, nooit een slap aftreksel van een man. Nooit!

En ik vind stoere vrouwen ook vaak spannender. Ik kan niet precies uitleggen waarom. Zoals de een op dikke billen valt ( he willem) en de ander op dun ( andere willem)

en zoals ik al zei; mannen denken vaak in termen van hun eigen mooie vriendinnetje met een ander mooi meisje, en dat ze dan mogen kijken en meedoen.

No fucking way!!Niet in die zin zoals jij het nu beschrijft, maar wel als er meer is dan alleen maar "mooi" kan het ook leuk zijn om met z'n drieën te vrijen. Mits er natuurlijk bij alle drie een zeer goed gevoel is.
Ik heb een man en een vriendin+. Maar ik ga dus echt niet met haar kussen waar hij bij is. Dat wil ik echt gescheiden houden. En zoals Mariamena zegt, het liefst wil ik haar ook altijd helemaal voelen, ruiken en proeven, niet alleen maar zoenen..

Helaas zien we elkaar maar weinig, waardoor het verlangen wel steeds groter wordt.

Ow ennuh @ Anothonius..ik ben echt een vrouwelijke vrouw en mijn vriendin ook. Niks korte haren, stevig of wat dan ook..dus het is echt geen slap aftreksel van een man, eerder een heerlijke aanvulling..
Heb je al een klacht ingediend willem?
quote:Anthonius schreef op 05 april 2012 @ 09:58:

@ Mariamena

Ja wat is dat toch, je zegt het zelf al; "ze komen in honderden hoedanigheden"

Maar vaak zie ik een stel en dan lijkt de ene net op een man.. Kort haar, stevig, ook gewoon een mannelijk voorkomen.. Dan denk ik bij haar partner, je valt toch op vrouwen? Maar dan nemen ze "als het ware" een slap aftreksel van een man!?!

Ik bedoel no offence maar als ik een vrouw was was ik ook lesbisch geweest maar had ik op heel andere vrouwen gevallen..

Weet jij toevallig hoe dat zit??

Omdat ze kort haar heeft, stevig is en een mannelijk voorkomen is het een slap aftreksel van een man?

Ze heeft dan echt nog steeds geen piemel hoor!

Als een man lang haar heeft, slank is en vrouwelijke handen heeft dan blijft het ook nog steeds een man

Bah wat een uitspraak (en nee ik heb geen kort haar, ben niet stevig en heb ook geen mannelijk voorkomen )

[Edit: wist niet dat alle mannen kort haar hebben en allemaal stevig zijn .. *gaat straks eens even rondkijken op kantoor* ]
Ik krijg er helemaal zin in....

Maar nee, na een lekker potje zoenen, echt goed, heerlijk zoenen, wil ik graag ALLES!!!
quote:yvonjaspers schreef op 05 april 2012 @ 10:22:

Heb je al een klacht ingediend willem?

Waarom geef je wederom geen antwoord Yvon?

Waarom misbruik je iemands identiteit????? Why?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven