Sport
alle pijlers
Fitness matje en sauna handdoek
dinsdag 5 maart 2024 om 19:31
Bol.com let wel bij het matje op de dikte. Hoe dikker, hoe prettiger.
En De hammam doek goed geweven, niet zo'n dun flodderdoekje waar je bij wijze van doorheen kunt kijken.
Niet iedereen die ronddwaalt is de weg kwijt
dinsdag 5 maart 2024 om 19:33
dinsdag 5 maart 2024 om 19:39
Ik gebruik al jaren deze fitnessmat van Tunturi: https://www.bol.com/nl/p/tunturi-nbr-yo ... androidapp
Lekker dik wat fijn is voor grond oefeningen. Bol.com verkoopt het matje ook met draagtas/riem mocht dat nodig zijn.
Heb ook nog een dun yogamatje van MKBM, ooit gekocht bij Kruidvat. Die fitness mat is wellicht wat minder geschikt voor yoga omdat die wat dikker is.
Lekker dik wat fijn is voor grond oefeningen. Bol.com verkoopt het matje ook met draagtas/riem mocht dat nodig zijn.
Heb ook nog een dun yogamatje van MKBM, ooit gekocht bij Kruidvat. Die fitness mat is wellicht wat minder geschikt voor yoga omdat die wat dikker is.
dinsdag 5 maart 2024 om 19:47
dinsdag 5 maart 2024 om 20:12
Die ik gezien heb bij Action en Scapino zijn een stuk dunner dan mijn Tunturi mat. Decathlon heeft dikke matten maar die zijn duurder. Ik doe nu al ruim 3 jaar met mijn Tunturi mat.Elsje79 schreef: ↑05-03-2024 19:47Het gaat om buikspieren te trainen, etc.
Buikspieren en rugspieren etc op bed doen is niet stevig, dus het is dus voor op de grond.
Omdat ze ook bij action te verkrijgen zijn, iemand daar ook ervaring mee?
Of Scapino?
Maar ik zal bij zoiso bij bol.com gaan kijken.
Bedankt voor jullie reacties.
Vind dat de Action wel goed fitness spul heeft. Ik heb er mijn dumbbells en enkel/pols gewichten van.
dinsdag 5 maart 2024 om 20:14
Voor veel dingen is hoe dunner en hoe stroever (anti-slip) prettiger, vind ik.Huacachina schreef: ↑05-03-2024 19:31Bol.com let wel bij het matje op de dikte. Hoe dikker, hoe prettiger.
En De hammam doek goed geweven, niet zo'n dun flodderdoekje waar je bij wijze van doorheen kunt kijken.
dinsdag 5 maart 2024 om 21:23
dinsdag 5 maart 2024 om 22:33
Ik neem altijd een gewone grote handdoek mee naar de sauna ( op op te liggen in de sauna). Alleen in de zomer neem ik ook een hammamdoek mee, om om me heen te slaan, dat is minder warm dan een badjas, en ook fijn al je dreigt te verbranden in de zon.
Ik zou geen doek van 210 m willen hebben, dat vind ik veel te groot. Moet je allemaal weer meeslepen en te veel stof om om me heen te slaan.
De mijne is 1,80 en dat vind ik groot zat (maar ik ben zelf ook niet zo groot).
Ik zou geen doek van 210 m willen hebben, dat vind ik veel te groot. Moet je allemaal weer meeslepen en te veel stof om om me heen te slaan.
De mijne is 1,80 en dat vind ik groot zat (maar ik ben zelf ook niet zo groot).
.
woensdag 6 maart 2024 om 10:41
Deze inderdaad. Ik ben zelf lang dus ik vind het fijn dat ik gewoon lekker languit op deze doek kan liggen. Bij veel mensen steken hun voeten uit in de sauna.
En omdat hij dun is heb je niet het gevoel dat je met een enorme handdoek loopt te zeulen en is hij lekker snel weer droog.
anything that is unrelated to elephants = Irrelephant
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in