Fitness matje en sauna handdoek

05-03-2024 19:11 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor een verjaardag:

Waar kan ik een goed fitness matje kopen.

En de persoon gaat ook graag naar de sauna, wat voor handdoek is daar goed voor ( een hamamdoek ) en waar is deze nog te krijgen.
Elsje79 schreef:
05-03-2024 19:11
Voor een verjaardag:

Waar kan ik een goed fitness matje kopen.

En de persoon gaat ook graag naar de sauna, wat voor handdoek is daar goed voor ( een hamamdoek ) en waar is deze nog te krijgen.
Bol.com let wel bij het matje op de dikte. Hoe dikker, hoe prettiger.
En De hammam doek goed geweven, niet zo'n dun flodderdoekje waar je bij wijze van doorheen kunt kijken.
Niet iedereen die ronddwaalt is de weg kwijt
Fitnessmat, yogamat, pilatesmat, voor welke tak van sport?

Onze saunabadlakens van 180 centimeter komen van de Aldi. Voor de sauna moeten ze vooral lang zijn.
Je ziet toch liever zo’n strak lijf dan een uitgezakte mokkapunt, weet je wel weet je niet.
Voor yoga is een dikke mat juist weer niet geschikt.

Het ligt lekker, maar het is slecht voor je evenwicht.
Je ziet toch liever zo’n strak lijf dan een uitgezakte mokkapunt, weet je wel weet je niet.
Ging uit van fitness mat voor fitness oefeningen. Inderdaad, yoga is prettig op een dunne mat of één van wol.
Niet iedereen die ronddwaalt is de weg kwijt
Ik gebruik al jaren deze fitnessmat van Tunturi: https://www.bol.com/nl/p/tunturi-nbr-yo ... androidapp

Lekker dik wat fijn is voor grond oefeningen. Bol.com verkoopt het matje ook met draagtas/riem mocht dat nodig zijn.
Heb ook nog een dun yogamatje van MKBM, ooit gekocht bij Kruidvat. Die fitness mat is wellicht wat minder geschikt voor yoga omdat die wat dikker is.
Het gaat om buikspieren te trainen, etc.
Buikspieren en rugspieren etc op bed doen is niet stevig, dus het is dus voor op de grond.

Omdat ze ook bij action te verkrijgen zijn, iemand daar ook ervaring mee?
Of Scapino?

Maar ik zal bij zoiso bij bol.com gaan kijken.

Bedankt voor jullie reacties.
Decathlon of een andere sportzaak?

Met wat je omschrijft zou ik inderdaad voor een dikkere mat gaan. Een draaglus erbij kan fijn zijn.
Ik ben erg fan van hammamdoeken van happy towel. Met bamboe dus lekker zacht. Mijn oudste zijn 10 jaar oude blijven ook mooi. Ik gebruik ze voor van alles. Zijn 210 cm lang.
Elsje79 schreef:
05-03-2024 19:47
Het gaat om buikspieren te trainen, etc.
Buikspieren en rugspieren etc op bed doen is niet stevig, dus het is dus voor op de grond.

Omdat ze ook bij action te verkrijgen zijn, iemand daar ook ervaring mee?
Of Scapino?

Maar ik zal bij zoiso bij bol.com gaan kijken.

Bedankt voor jullie reacties.
Die ik gezien heb bij Action en Scapino zijn een stuk dunner dan mijn Tunturi mat. Decathlon heeft dikke matten maar die zijn duurder. Ik doe nu al ruim 3 jaar met mijn Tunturi mat.

Vind dat de Action wel goed fitness spul heeft. Ik heb er mijn dumbbells en enkel/pols gewichten van.
Huacachina schreef:
05-03-2024 19:31
Bol.com let wel bij het matje op de dikte. Hoe dikker, hoe prettiger.
En De hammam doek goed geweven, niet zo'n dun flodderdoekje waar je bij wijze van doorheen kunt kijken.
Voor veel dingen is hoe dunner en hoe stroever (anti-slip) prettiger, vind ik.
Ik zou bij Decathlon kijken voor verschillende matjes.

Mijn sauna handdoek komt van de Hema. Voorwaarde is minimaal iets langer dan de persoon zelf is, je moet er helemaal op kunnen liggen. En niet te dik.
Nina-tje schreef:
05-03-2024 20:05
Ik ben erg fan van hammamdoeken van happy towel. Met bamboe dus lekker zacht. Mijn oudste zijn 10 jaar oude blijven ook mooi. Ik gebruik ze voor van alles. Zijn 210 cm lang.
Helemaal eens! Deze zijn ook mijn favoriet!
Ik neem altijd een gewone grote handdoek mee naar de sauna ( op op te liggen in de sauna). Alleen in de zomer neem ik ook een hammamdoek mee, om om me heen te slaan, dat is minder warm dan een badjas, en ook fijn al je dreigt te verbranden in de zon.
Ik zou geen doek van 210 m willen hebben, dat vind ik veel te groot. Moet je allemaal weer meeslepen en te veel stof om om me heen te slaan.
De mijne is 1,80 en dat vind ik groot zat (maar ik ben zelf ook niet zo groot).
.
Nina-tje schreef:
05-03-2024 20:05
Deze inderdaad. Ik ben zelf lang dus ik vind het fijn dat ik gewoon lekker languit op deze doek kan liggen. Bij veel mensen steken hun voeten uit in de sauna.
En omdat hij dun is heb je niet het gevoel dat je met een enorme handdoek loopt te zeulen en is hij lekker snel weer droog.
anything that is unrelated to elephants = Irrelephant

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven