Garmin vivoactive 3

05-04-2020 19:10 5 berichten
Sinds vandaag heb ik de Garmin Vivoactive 3. Over het algemeen is de eerste indruk echt goed. Echter merk ik wel dat de accu ontzettend snel leeg gaat. Heb zojuist een uur gewandeld en het horloge heeft daarbij 20% accu ingeleverd...

Overal staat beschreven dat de accu 7 dagen het zou doen, mij lijkt dit dus onmogelijk.
Meer mensen die dit hebben?
Jammer...
Alle reacties Link kopieren
Met gps aan vreet altijd meer batterij dan zonder. Zonder gps aan zal hij het vast 7 dagen redden.
Ik heb zelf een andere garmin om lange wandelingen op te nemen. Ik liep ook alsmaar tegen die batterijduur aan
Alle reacties Link kopieren
Taartje34 schreef:
05-04-2020 19:18
Met gps aan vreet altijd meer batterij dan zonder. Zonder gps aan zal hij het vast 7 dagen redden.
Ik heb zelf een andere garmin om lange wandelingen op te nemen. Ik liep ook alsmaar tegen die batterijduur aan
Dit. De langste accuduur aangegeven bij de specs is altijd de accuduur met zo min mogelijk functies in gebruik. GPS vreet echt enorm veel accu. Jouw telefoonaccu gaat ook heel wat minder lang mee als je navigeert via google maps dan als je m alleen maar op standby hebt staan.
Alle reacties Link kopieren
Check hier de specs... En dan ervan uitgaande dat dan de smartphone notificaties uit staan en de scherm helderheid op minimaal staat... En dan nog is dit altijd vrij positief weergegeven qua accuduur ;-D
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook nog de functie van de hartslagmeter aanstaan?

Bij wandelen is deze niet echt nodig en dit snoept, net als GPS, relatief veel accuvermogen.

Zeven dagen is stand-by tijd, dus zonder actief gebruik.
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven