Kayla Itsines BBG

15-10-2018 14:54 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik denk erover na dit programma te gaan volgen. Wanneer je de app sweat hebt gedownload moet je direct tussen 2 abonnementen (tegen betaling) kiezen. Kan dit ook anders?

En kun je dit volledig thuis volgen?

Wie heeft er echt goede resultaten behaald? Als ik die foto's op instagram zie raak ik zo enthousiast. Vind het knap!
Ik doe thuis al aan hardlopen op de loopband overigens.

Groetjes
Ik heb BBG gedaan, paar jaar geleden alweer, maar ik pak het er nog steeds regelmatig bij al doe ik het niet het hele programma. Ik vind het super voor conditie en kracht. Voor vetverbranding werkt het ook, maar ik denk dat dat ook grotendeels komt door hoe je eetgedrag. Het is gewoon logisch dat als je zo actief bezig bent en gezond eet je gaat afvallen. Maar je merkt echt snel dat je fitter en sterker wordt, dat is erg leuk! Kwam mijn hardloopprestaties ook ten goede!

Je kan het zeker thuis volgen, soms moet je een beetje improviseren, maar dat geeft niet.

Ik heb het in de tijd gedaan voordat er een app was, toen zat alles in een e-boek (PDF). Met de Sweat app ben ik niet bekend, maar het is inderdaad betaald.
Ik heb de pdf. Veel beter omdat je 1x betaald en het voor altijd hebt. Ik was ook te spreken over bodyboss.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op marktplaats of je daar goedkoop de PDF kan krijgen! Zo heb ik het ook een keer gekocht. Ik heb het drie weken volgehouden en was er toen klaar mee. Ja ik viel af, maar dat gebeurt sowieso als je op je voeding let en sport.

Ik vond het vrij pittig en de herhalingen steeds gingen me vervelen. Popsugar is ook leuk. Op youtube te volgen en lekker veel afwisseling!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijd geleden BBG gedaan. Ik had de PDF en heb na een ronde ook de app gedownload.

Ik vond het fijn omdat je precies te zien krijgt wat je moet doen, alles wordt goed uitgelegd. De app vond ik heel handig maar heel duur! Alles héél roze en #fitgirl-achtig, maar toch raakte ik daar wel door gemotiveerd :yes:
Tijdens de oefeningen zette ik mijn laptop erbij, want je kunt ook daarop inloggen via de app.
Ook zag ik vrij snel resultaat. Ik lette toen ook erg op mijn voeding want dat hoort er wel bij.

De reden dat ik ermee ben gestopt is omdat alle gedoe en omstandigheden in mijn leven even mijn aandacht vroegen. En ik mijzelf vergat en stress kreeg. Maar ik denk erover om weer te beginnen. Ik wil ook zo'n voor- en na foto!! En me weer zo fit voelen.
Sportschool is hier niet in de buurt, hardlopen doe ik soms. Ik fiets veel. Maar ik vind het ideaal als ik thuis een programma kan volgen.

Nu zou ik de app wel willen gebruiken maar ik ga dat niet doen vanwege de kosten.
Alle reacties Link kopieren
Villanelle schreef:
17-10-2018 10:03
Ik heb een tijd geleden BBG gedaan. Ik had de PDF en heb na een ronde ook de app gedownload.

Ik vond het fijn omdat je precies te zien krijgt wat je moet doen, alles wordt goed uitgelegd. De app vond ik heel handig maar heel duur! Alles héél roze en #fitgirl-achtig, maar toch raakte ik daar wel door gemotiveerd :yes:
Tijdens de oefeningen zette ik mijn laptop erbij, want je kunt ook daarop inloggen via de app.
Ook zag ik vrij snel resultaat. Ik lette toen ook erg op mijn voeding want dat hoort er wel bij.

De reden dat ik ermee ben gestopt is omdat alle gedoe en omstandigheden in mijn leven even mijn aandacht vroegen. En ik mijzelf vergat en stress kreeg. Maar ik denk erover om weer te beginnen. Ik wil ook zo'n voor- en na foto!! En me weer zo fit voelen.
Sportschool is hier niet in de buurt, hardlopen doe ik soms. Ik fiets veel. Maar ik vind het ideaal als ik thuis een programma kan volgen.

Nu zou ik de app wel willen gebruiken maar ik ga dat niet doen vanwege de kosten.
Ja, ik wil ook zo een voor en na foto. Ik ben zo benieuwd of ik er zo goed uit ga zien. Ik heb besloten de app te gaan activeren. Je bent of 20 of 10 euro per maand kwijt. Ligt aan je keuze. Ik ga volgende week beginnen. Deze week in ieder geval al 3x een uur hardgelopen. :-)
Alle reacties Link kopieren
Nou, Browneye, ik doe mee!
Vanaf maandag :hello:
Alle reacties Link kopieren
Ik start ook maandag!
Gisteren de pdf van internet geplukt (gratis te downloaden als je even goed zoekt) en heb er “zin in”. Moeten heel wat kilo’s af dus hoop dat dit een goede start geeft
Alle reacties Link kopieren
Villanelle schreef:
19-10-2018 16:43
Nou, Browneye, ik doe mee!
Vanaf maandag :hello:
En, en?
Alle reacties Link kopieren
littlemissy schreef:
20-10-2018 15:28
Ik start ook maandag!
Gisteren de pdf van internet geplukt (gratis te downloaden als je even goed zoekt) en heb er “zin in”. Moeten heel wat kilo’s af dus hoop dat dit een goede start geeft
En? Ben je begonnen? Viel het mee of tegen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de eerste krachttraining gedaan. Het ging waardeloos :O
Het was al een rommelige dag waardoor ik deze workout steeds uitstelde. Ik sport véél liever 's ochtends (in de periodes dát ik sport).

Dus. Hoe het ging? Ik denk dat het goed is dat ik ben begonnen :$
Want ik heb niet eens 1 circuit voltooid binnen de tijd!

Heb overigens toch weer een abonnement genomen.
Alle reacties Link kopieren
En jullie dan?
littlemissy schreef:
20-10-2018 15:28
Ik start ook maandag!
Gisteren de pdf van internet geplukt (gratis te downloaden als je even goed zoekt) en heb er “zin in”. Moeten heel wat kilo’s af dus hoop dat dit een goede start geeft
.
Consistentie is het belangrijkst! Dus ook als je gedemotiveerd bent, als je geen zin hebt, als het niet lijkt te werken. Gewoon doorgaan en doen wat je kan.

En villanelle, het maakt dus helemaal niet uit als je het niet af krijgt binnen de tijd. Gewoon doen wat je kan, je wordt vanzelf beter. Echt waar! :cheer2: Succes met lopen komende dagen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Gisteren legday gedaan en vandaag als soort van liss lekker met de kinderen naar de schaatsbaan geweest en rondjes geschaatst. Ondanks de spierpijn in mijn billen 😱

@vilanelle, ik heb gewoon circuit 1 gedaan en na een minuut rust circuit 2 er achteraan. Heb de tijdslimiet even gemist denk ik...
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig dames. Ik heb benen gedaan en moest nog even wennen aan app, hoe te gebruiken. Maar het is gelukt. Heb staan zweten. Voel mijn benen wel vandaag.
Volgen jullie ook het dieet? Ik niet. Kan mijn eigen bewuste keuzes maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe haar dieet ook niet. Volgende week begin ik weer met Intermittent fasten.
Alle reacties Link kopieren
littlemissy schreef:
23-10-2018 15:15
Gisteren legday gedaan en vandaag als soort van liss lekker met de kinderen naar de schaatsbaan geweest en rondjes geschaatst. Ondanks de spierpijn in mijn billen 😱

@vilanelle, ik heb gewoon circuit 1 gedaan en na een minuut rust circuit 2 er achteraan. Heb de tijdslimiet even gemist denk ik...
Je doet eerst 7 minuten circuit 1. Dat betekent: zoveel herhalingen van dat circuit als lukt binnen 7 minuten.
Daarna doe je 7 minuten circuit 2.
Dan een korte pauze en weer 7 minuten circuit 1 en 7 minuten circuit 2.

Normaal gesproken kun je steeds meer herhalingen of steeds beter uitgevoerde oefeningen doen binnen de 7 minuten. Maar mij lukte het niet eens een volledig circuit af te ronden binnen de tijd.
Alle reacties Link kopieren
LISS was vandaag geen probleem, heb 20 km gefietst (met tegenwind terug).

Ik volg het dieet niet, maar haal denk ik wel wat inspiratie uit de app. Je krijgt maaltijdsuggesties als je invult hoe je eet (ik eet vegetarisch/vegan).
Alle reacties Link kopieren
tu1nhek schreef:
23-10-2018 09:25
.
Consistentie is het belangrijkst! Dus ook als je gedemotiveerd bent, als je geen zin hebt, als het niet lijkt te werken. Gewoon doorgaan en doen wat je kan.

En villanelle, het maakt dus helemaal niet uit als je het niet af krijgt binnen de tijd. Gewoon doen wat je kan, je wordt vanzelf beter. Echt waar! :cheer2: Succes met lopen komende dagen ;-D
Bedankt! Haha!
Ik moet gewoon doorzetten. Het wordt vast nog wel wat.
Alle reacties Link kopieren
littlemissy schreef:
23-10-2018 19:27
Ik doe haar dieet ook niet. Volgende week begin ik weer met Intermittent fasten.
Wat houdt dat in?

Ik heb mega spierpijn in mijn benen vandaag. Gisteravond liss 35 min hardgelopen (voelt beter dan wandelen voor mij) op de band en daarna uitdaging 600x benen gedaan. Ik heb op de app automatisch een weekschema laten instellen die aangeeft op welke dag ik wat moet doen. Vandaag staat armen en buik op het menu.
Ik vond het behoorlijk pittig gister tijdens dr uitdaging. Vooral die oefeningen zoals burpee. Vind ik echt zwaar. Als mijn handen de grond raken dan lukt het soms bijna niet meer om naar achteren te springen. Het ziet er zo makkelijk uit als zij het doet. :-P
Maar ik ga door! 💪
Alle reacties Link kopieren
Villanelle schreef:
23-10-2018 22:45
Je doet eerst 7 minuten circuit 1. Dat betekent: zoveel herhalingen van dat circuit als lukt binnen 7 minuten.
Daarna doe je 7 minuten circuit 2.
Dan een korte pauze en weer 7 minuten circuit 1 en 7 minuten circuit 2.

Normaal gesproken kun je steeds meer herhalingen of steeds beter uitgevoerde oefeningen doen binnen de 7 minuten. Maar mij lukte het niet eens een volledig circuit af te ronden binnen de tijd.
Oww ik heb gewoon beide circuits afgewerkt 🙈. Ga morgen mijn 2e workout doen, dan zal ik het volgens de regels doen. Dank je wel voor de uitleg!
Alle reacties Link kopieren
@browneye, intermittent fasten kan op verschillende manieren. Ik doe het op de “fast5” manier; in een bepaald tijdraam op de dag eten en de rest van de dag vasten. Ik eet tussen 13:00 en 19:00 mijn maaltijden en de rest van de dag niks. Vind het zelf een prettige methode. Mocht je meer willen weten staan er een aantal topics op het forum!

Die burpees zijn killing he? Ik heb ook spierpijn van de workout en het schaatsen gisteren. Niet zozeer in mijn benen maar wel in mijn billen. Kom maar op met die strakke billen dus! :)
Alle reacties Link kopieren
littlemissy schreef:
24-10-2018 16:32
@browneye, intermittent fasten kan op verschillende manieren. Ik doe het op de “fast5” manier; in een bepaald tijdraam op de dag eten en de rest van de dag vasten. Ik eet tussen 13:00 en 19:00 mijn maaltijden en de rest van de dag niks. Vind het zelf een prettige methode. Mocht je meer willen weten staan er een aantal topics op het forum!

Die burpees zijn killing he? Ik heb ook spierpijn van de workout en het schaatsen gisteren. Niet zozeer in mijn benen maar wel in mijn billen. Kom maar op met die strakke billen dus! :)
Ah, ok. Nee, dat is niets voor mij. Maar respect dat jij dat kan hoor! Ben je al veel afgevallen hierdoor?

Jaaaaa die burpees zijn echt killing. Omg! Maar ik denk dat men er na een weken al echt veel beter in is!

Gisteravond armen en buik gedaan. AFZIEN! jeetje, wat had ik het zwaar. Maar ook hiervoor geldt, oefening baart kunst. Ben benieuwd hoe het over een aantal weken gaat.
Alle reacties Link kopieren
በኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷል
anoniem_379309 wijzigde dit bericht op 11-12-2018 22:00
98.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand bezig met de BBG? :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven