Olympische winterspelen

14-01-2018 00:00 856 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje vroeg misschien maar dan is ie er maar vast: een topic over de olympische winterspelen.
Wie gaat dat volgen? En wat kijk je graag?
Zelf vind ik het schaatsen (langebaan, shorttrack ook wel) het leukst en zal verder ook volgen hoe Nederlanders in andere sporten het doen.
Alle reacties Link kopieren
Kom op meiden!!
Alle reacties Link kopieren
Jammer zeg
Alle reacties Link kopieren
Ahhh jammer!! Spannende race zeg
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk rijden ze zich niet kapot!
Alle reacties Link kopieren
Komt goed
Alle reacties Link kopieren
Een troostprijs voor beide teams. Meer trainen is de enige remedie en niet eens in 4 jaar wat aandacht geven.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop wel op een zegen voor Noorwegen, wat gun ik Bokko dat.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gave finale!
Alle reacties Link kopieren
Dahlia74 schreef:
21-02-2018 14:16
Een troostprijs voor beide teams. Meer trainen is de enige remedie en niet eens in 4 jaar wat aandacht geven.
Ja, ik denk dat dit de enige conclusie is die je hier uit kan trekken.
Alle reacties Link kopieren
Zonde dat de veer van Blokhuizen het nou net nu liet afweten, maar hij heeft ook wel een risico genomen door niet de nieuwe veer te gebruiken. Die rijdt misschien wat moeilijker, maar met een veer die wegspringt heb je meer problemen.
Aan de andere kant snap ik wel dat je op het beste (meest bekende/vertrouwde) materiaal wilt rijden, want als de veer gewoon bleef zitten kon hij hierop lekkerder schaatsen.
Ik denk niet dat het de enige oorzaak was van het verlies, maar heeft zeker meegespeeld.

De vrouwen hebben het goed gedaan, meer zat er volgens mij niet in. Gek idee dat dit de laatste olympische race van Wust was, na al die successen die ze gehaald heeft op olympische spelen.
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
15-02-2018 17:53
Dit hele verhaal heeft helemaal niets met Kramer te maken.

Dit gaat om Bergsma en zijn coach.
Dat bedoel ik ook met mijn post, dat hier iets niet klopt. Kramer heeft hier niets mee te maken.

Edit:
Het is al uitgebreid in het nieuws geweest en het IOC doet er niets mee omdat de zaak goed is afgehandeld door het NOC/NSF.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
iemand die meekijkt naar het short track? dadelijk een Nederlandse in de finale 1000 mt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik kijk mee
Ik ook! Spannend :-)
Alle reacties Link kopieren
het gaat beginnen....
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook! Ik gun het haar wel :)
Alle reacties Link kopieren
ik zit nu al te stuiteren op de bank
Alle reacties Link kopieren
wauwwwwww
Alle reacties Link kopieren
Zoooo wat goed zeg!!!
Echt knap :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
foutje
deenje wijzigde dit bericht op 22-02-2018 12:38
98.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een fantastische prestatie!!
Alle reacties Link kopieren
Leuk!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dr stond bij dr coach iemand met een zwarte muts en een oranje jas (nederlander) daar kon amper een lachje vanaf... coach reageerde ook heel rustig, beetje gek
Alle reacties Link kopieren
Schulting doet het gewoon! Niet verwacht, maar zo mooie prestaties. Ze heeft meer rust en dat zie je terug in haar schaatsen. Fantastisch!
Whaha ik liep paar minuten achter, had 'm even op pauze gehad. Maar de buurman juichte zo hard dat ik de uitslag al wist :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven