Sport
alle pijlers
Smartwatch hardlopen
dinsdag 9 juli 2024 om 23:02
Ik had een Fitbit charge 5 maar die is kapot. Ik vond hem super fijn maar hij is net na 2 jaar zonder heel intensief gebruik zomaar kapot gegaan, erg jammer. Ik heb dus niet meer zo veel vertrouwen in de Fitbit. Wie heeft een goede tip?
Eisen:
- ingebouwde GPS
- hartslagmeter
- moet meldingen van telefoon kunnen weergeven
- geschikt voor hardlopen
- klein (ik heb een smalle pols)
En verder heel graag geen 300 euro… ik betaalde destijds voor mijn Fitbit rond de 120 euro dacht ik, maar alles is nu echt schreeuwend duur wat ik vind.
Wie heeft de gouden tip voor mij? Ik zie op Coolblue en Bol vooral hele dure, op Amazon wel goedkoper maar daar kom ik echt niet uit wat nou handig is. Wel veel reviews maar heel onoverzichtelijk in veel verschillende talen. Ik hoop dat iemand me uit eigen ervaring iets kan aanraden, dat zou het een stuk makkelijker maken.
Alvast bedankt!
Eisen:
- ingebouwde GPS
- hartslagmeter
- moet meldingen van telefoon kunnen weergeven
- geschikt voor hardlopen
- klein (ik heb een smalle pols)
En verder heel graag geen 300 euro… ik betaalde destijds voor mijn Fitbit rond de 120 euro dacht ik, maar alles is nu echt schreeuwend duur wat ik vind.
Wie heeft de gouden tip voor mij? Ik zie op Coolblue en Bol vooral hele dure, op Amazon wel goedkoper maar daar kom ik echt niet uit wat nou handig is. Wel veel reviews maar heel onoverzichtelijk in veel verschillende talen. Ik hoop dat iemand me uit eigen ervaring iets kan aanraden, dat zou het een stuk makkelijker maken.
Alvast bedankt!
donderdag 11 juli 2024 om 10:18
donderdag 11 juli 2024 om 20:40
donderdag 11 juli 2024 om 21:28
Jij hebt een forerunner toch? Ik zag bij iemand anders dat de vivosmart deze functie namelijk niet heeft. Blijkbaar verschilt dat dus per horloge en ik kan niet goed terugvinden welke wel en welke niet.
zondag 14 juli 2024 om 23:23
Geen horloge maar misschien wel een tip.
Ik heb een iPhone. Als ik ga werken zet ik
mijn telefoon op niet storen. Dan komen er geen meldingen doorheen, muv de dingen die ik ingesteld heb (man, werk man, opvang, kinderen (die weten dat ze niet voor niks onder schooltijd moeten bellen)). Die hoor ik dan wel.
Dus als je toch een telefoon koopt waarop dit niet kan is dit misschien een idee.
mijn telefoon op niet storen. Dan komen er geen meldingen doorheen, muv de dingen die ik ingesteld heb (man, werk man, opvang, kinderen (die weten dat ze niet voor niks onder schooltijd moeten bellen)). Die hoor ik dan wel.
Dus als je toch een telefoon koopt waarop dit niet kan is dit misschien een idee.
zondag 14 juli 2024 om 23:35
Ah, misschien haal ik dan modellen door elkaar. Ik heb de Forerunner inderdaad.
zondag 14 juli 2024 om 23:36
zondag 14 juli 2024 om 23:54
Ja dat heb ik ook wel gedaan maar toch lastiger want iedereen hoort dat dan, dan moet je die telefoon nog gaan zoeken, met horloge is veel discreter.Stefke schreef: ↑14-07-2024 23:23Geen horloge maar misschien wel een tip.
maandag 15 juli 2024 om 23:00
Nou zeg dat! Ben al eventjes bezig met puzzelen en gelukkig werkt heel veel intuïtief. Maar na heeeeeel lang klikken nu ook gevonden hoe je alleen oproepen op je Watch krijgt en Whatsapps niet. Tip voor wie dat ook wil:
In de Garmin Connect app:
- Garmin toestellen
- klik op > naast je watch
- connectiviteit
- telefoon
- meldingen
- tijdens activiteit - alleen oproepen
- niet tijdens activiteit - alleen oproepen
Ik ben blij! Morgen eens proberen met hardlopen. Ik heb in elk geval al een persoonlijk loopschema naar mijn watch kunnen sturen. Ik word er helemaal enthousiast van!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in