Welk merk minitrampoline kopen?

21-09-2021 13:13 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een goedkope minitrampoline, en ik wil nu een duurdere kopen omdat deze lekkerder springen en een betere elasticiteit heeft dan de goedkope.

Nu weet ik dat Belicon het merk is, maar deze is ontzettend duur. Er zijn ook merken als Leaps & rebound en Jumpsport en Ampel. Het mooiste is om deze merken ergens te kunnen testen, maar dat heb ik niet kunnen vinden.

Wat voor mij belangrijk is, is dat hij lekker soepel veert bij het springen, en geen veren heeft maar elastieken aan de zijkant.
Het is nogal een flink bedrag, welke ik maar een keer kan uitgeven. Wat zijn jullie ervaringen?
creatieveling wijzigde dit bericht op 21-09-2021 13:17
0.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja een bellicon dus. Duur maar het zó waard. Als je deze ooit hebt gebruikt wil je nooit meer een andere :)
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om te horen. Heb jij ook andere merken geprobeerd of ben je direct voor de Belicon gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Salta. Is qua prijs een tussencategorie. Springt heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een Bellicon. Hier destijds goed geïnformeerd en een maandje het tweedehands aanbod bij gehouden.
Maar dat was lastig ivm voorkeur voor maat model en dan nog de sterkte van de elastieken. Of maar €100 goedkoper dan een nieuwe met alle garanties.
Heel tevreden over. Ik zou als je het kunt betalen een Bellicon nemen. Ze hebben af en toe een aktie. Ik had destijds ook korting.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik vind die dingen ook zo intrigerend!

Heb wel een (waarschijnlijk heel dom..) vraagje: zou je zoiets op een zolder kunnen gebruiken? Of klinkt dat vreselijk door, ook bij dure merken?
Alle reacties Link kopieren
MissPancake schreef:
21-09-2021 14:12
Oh ik vind die dingen ook zo intrigerend!

Heb wel een (waarschijnlijk heel dom..) vraagje: zou je zoiets op een zolder kunnen gebruiken? Of klinkt dat vreselijk door, ook bij dure merken?

Vaak valt het mee. Wat ik wel heb dat er van dat zachte spul onder zit, hoe heet dat alweer, van die dempers die je vaak onder tafel- en stoelpoten hebt. Wat wel geluid maakt is vooral bij de goedkopere, die hebben vaak veren, en die kraken een beetje.
Alle reacties Link kopieren
Creatieveling schreef:
21-09-2021 14:36
Vaak valt het mee. Wat ik wel heb dat er van dat zachte spul onder zit, hoe heet dat alweer, van die dempers die je vaak onder tafel- en stoelpoten hebt. Wat wel geluid maakt is vooral bij de goedkopere, die hebben vaak veren, en die kraken een beetje.
Oké, goed om te weten, dank je. :)
Alle reacties Link kopieren
Creatieveling schreef:
21-09-2021 13:17
Wat leuk om te horen. Heb jij ook andere merken geprobeerd of ben je direct voor de Belicon gegaan?
Ja verschillende geprobeerd, maar toen ik de bellicon voelde was ik verkocht. Ik heb m al een jaar of 7-8 denk ik en gaat nog perfect :) (wel elastieken af en toe vervangen natuurlijk). Mijn zoontje springt er ook graag op, en dat gaat ook goed.

Hij staat bij ons overigens ook op zolder en je hoort letterlijk niks. Ik heb wel de vaste variant en niet de inklapbare, die schijnt nog ietsjes geluid te maken.
Alle reacties Link kopieren
Op het merk Salta na is iedereen erg pro Bellicon.

Ik geloof zeker dat dit een hele fijne is, maar wat een hoop geld. En je moet zelfs nog verzendkosten betalen, terwijl hij ruim 500.00 zou kosten, beetje raar voor zo'n duur ding. Ik ga er een nachtje over slapen. Bedankt voor jullie reacties, en nieuwe reacties blijven natuurlijk welkom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven