WK 2018

14-06-2018 09:59 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een WK-topic!

uitgeschakeld in de groepsfase:
Saoudi-Arabië, Egypte, Marokko, Iran, Australië, Peru, IJsland, Nigeria, Costa Rica, Servië, Duitsland, Zuid-Korea, Panama Tunesië, Polen en Senegal.

uitgeschakeld in de 8ste finales:
Argentinië, Portugal, Spanje, Denemarken, Mexico, Japan, Zwitserland en Colombia.

uitgeschakeld in de kwartfinales:
Uruguay, Brazilië, Zweden en Rusland.

halve finales:
10-07 20.00 uur: Frankrijk 1 - België 0
11-07 20.00 uur: Kroatië 2 - Engeland 1

strijd om plaats 3:
14-07 16.00 uur: België 2 - Engeland 0

finale:
15-07 17.00 uur: Frankrijk 4 - Kroatië 2

eindstand:
1e Frankrijk
2e Kroatië
3e België
4e Engeland
anoniem_370864 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 21:39
83.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa IJsland , wat een mooi resultaat tegen Argentinië!
Ik kijk, zoveel mogelijk. Ben gek op t spelletje en kan erg genieten van verassingen op een WK. Australië bv veel beter dan verwacht, jammer dat ze er geen punt uit hebben gehaald. En straks Peru-Den, ben benieuwd naar Peru, maar fan van Lasse, dus hier wordt gejuichd voor de Denen straks!
Alle reacties Link kopieren
Love2hike schreef:
16-06-2018 16:48
Ik ben het op zich wel eens met Anoniem126. Mooie voetballer, maar vreselijke aansteller!
Ach Messi doet ook alsof de wereld vergaat als je 'm met 1 vinger aanraakt. Volgens mij hebben de meeste sterspelers wel zo hun dingetjes, de één is een smerige speler(zoals Ramos), de ander heeft een bijtverleden en weer een ander is van mening dat een wk zonder hem het niet waard is om naar te kijken. Het zijn ook niet mijn meest favoriete personen, maar ze maken het voetbal an sich wel een stukje leuker ... (understatement).. Ik kijk in ieder geval liever naar Portugal mét Ronaldo dan zonder.

Ondanks dat wij er zelf niet bij zijn, ga ik wel veel kijken. Er zijn een hoop mooie spelers (qua voetbal) om naar te kijken en daarnaast vind ik het sowieso altijd wel leuk om naar landen als Denemarken, IJsland, België, Engeland en Duitsland te kijken. Ik vind het uiteraard jammer dat we er niet bij zijn, maar aan de andere kant scheelt het wel een hoop stress en spanning als je redelijk neutraal bent :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Lasse Lasse Lasse :cheer2:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben nog in shock door die enorm knappe bondscoach van Marokko, Hervé Renard. Allemachtig wat een stuk! Van mij mag Marokko naar de finale!
AHUM IK had een topic over het WK weet je :p

Wedden jullie op jullie werk voor geld? Bij ons hebben we zelfs een eigen website hiervoor, is echt lachen. Sta momenteel in de top 10 en er doet toch 200 man mee.

Wat een knotsgek WK zeg... portugal-spanje was mindblowing, owngoal marokko tegen walgelijk slecht iran en het regent penalty's... ben erg benieuwd naar België - Panama. Zou geen probleem mogen zijn, maar het gesukkel van de Belgen kennende... zullen maar niet te vroeg juichen.
Liv8 schreef:
16-06-2018 18:34
Ach Messi doet ook alsof de wereld vergaat als je 'm met 1 vinger aanraakt. Volgens mij hebben de meeste sterspelers wel zo hun dingetjes, de één is een smerige speler(zoals Ramos), de ander heeft een bijtverleden en weer een ander is van mening dat een wk zonder hem het niet waard is om naar te kijken. Het zijn ook niet mijn meest favoriete personen, maar ze maken het voetbal an sich wel een stukje leuker ... (understatement).. Ik kijk in ieder geval liever naar Portugal mét Ronaldo dan zonder.

Ondanks dat wij er zelf niet bij zijn, ga ik wel veel kijken. Er zijn een hoop mooie spelers (qua voetbal) om naar te kijken en daarnaast vind ik het sowieso altijd wel leuk om naar landen als Denemarken, IJsland, België, Engeland en Duitsland te kijken. Ik vind het uiteraard jammer dat we er niet bij zijn, maar aan de andere kant scheelt het wel een hoop stress en spanning als je redelijk neutraal bent :thumbsup:
Ja, Messi vond de Argentijnen superieur.... mwah.... ik weet het niet hoor. 1e helft waren ze slecht, 2e helft hadden ze wel de overmacht, maar het was absoluut geen team zoals de IJslanders wél waren. Hij mag dan een goede voetballer zijn, in zijn 1tje kan hij nooit het team hoog houden!
Zijn jullie er verdrietig om dat NL niet meespeelt?
Alle reacties Link kopieren
Love2hike schreef:
16-06-2018 23:12
Ja, Messi vond de Argentijnen superieur.... mwah.... ik weet het niet hoor. 1e helft waren ze slecht, 2e helft hadden ze wel de overmacht, maar het was absoluut geen team zoals de IJslanders wél waren. Hij mag dan een goede voetballer zijn, in zijn 1tje kan hij nooit het team hoog houden!
Nee precies, en dan is het gevaarlijk om je hele team om hem heen te bouwen. Als 1 sterk team voetballen werkt beter dan Messi + 10 anderen. Als hij het dan niet brengt, kun je het wel vergeten. En hij voelt volgens mij al de druk van heel Argentinië om het te moeten doen. En heel de mediawereld voert de strijd Ronaldo/Messi nog even op.
Alle reacties Link kopieren
Mijn_naam schreef:
17-06-2018 00:43
Zijn jullie er verdrietig om dat NL niet meespeelt?
Verdrietig is een groot woord :mrgreen:
Jammer vind ik het wel!
Alle reacties Link kopieren
Tadic en Ruiz tegenover elkaar 😍
Haha heerlijk!!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Voetbal blijft toch altijd in grote lijnen onvoorspelbaar. Daarom zal voetbalkijken nooit mijn lievelingsbezigheid worden.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
Scheisse.
...
OMG wat was duitsland slecht!

Wie kijkt er straks Brazilië?
Inderdaad, dikke pech voor Duitsland :(

Spanje tegen Portugal vond ik een heerlijke match ❤️

Costa Rica tegen Servië was ook niet slecht om te bekijken.

Benieuwd naar de volgende match 💪🏻
Alle reacties Link kopieren
Helaas voor Duitsland idd, wel leuke wedstrijd!
Ik ga straks idd Brazilië kijken, een stuk!
Heerlijk, elke avond voetbal! :popcorn:
Zo, dat Brazilië is het ook niet he?

wordt interessant WK
strikjemetstippels schreef:
17-06-2018 21:28
Zo, dat Brazilië is het ook niet he?

wordt interessant WK
Veel te veel tackles :@
Alle reacties Link kopieren
Dus eerst verliest Marokko van Iran. Daarna speelt IJsland gelijk tegen Argentinië, een dag later verliest Duitsland van Mexico en nou loopt Brazilië ook nog te klooien.

Leuk toernooi :proud:
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
17-06-2018 21:33
Dus eerst verliest Marokko van Iran. Daarna speelt IJsland gelijk tegen Argentinië, een dag later verliest Duitsland van Mexico en nou loopt Brazilië ook nog te klooien.

Leuk toernooi :proud:
Beste samenvatting tot nu toe :D
Ik steun Duitsland niet want ik woon tegenwoordig veel dichterbij zijn rivaal México.

Dus GO Méhico! :popcorn: :cheer2: :cheers:
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
17-06-2018 21:33
Dus eerst verliest Marokko van Iran. Daarna speelt IJsland gelijk tegen Argentinië, een dag later verliest Duitsland van Mexico en nou loopt Brazilië ook nog te klooien.

Leuk toernooi :proud:
Ik ben blij dat ik niet in een poule zit :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
17-06-2018 21:42
Ik ben blij dat ik niet in een poule zit :proud:
Zal ik je maar indelen? Stuur me je pic. :there:
Alle reacties Link kopieren
Mijn_naam schreef:
17-06-2018 21:44
Zal ik je maar indelen? Stuur me je pic. :there:
Pardon?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven