Wk atletiek

11-08-2017 22:01 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie geniet er nog meer al avonden lang, van de wk atletiek. Nederlandse atleten zijn veel in beeld, doen het goed. Vanavond hopelijk een (gouden?) medaille.
En ook het deskundige commentaar van Gregory sedoc vindt ik erg prettig.
Nog meer liefhebbers?
We zitten er weer helemaal klaar voor! :-)
Alle reacties Link kopieren
Knallen maar!
Alle reacties Link kopieren
Dat was 'm niet :-$
Alle reacties Link kopieren
chentolove schreef:
12-08-2017 22:38
Dat was 'm niet :-$
Ik hoor zojuist hoe de voorbereiding is gegaan.... enkele minuten voor de wedstrijd bleek pas dat de reserve renster moest rennen. Vervolgens was het onduidelijk of ze mocht rennen. Daarna was de volgorde niet zoals gewenst. Amateurisme , deels door de gekke wetgeving
Alle reacties Link kopieren
En Bolt in een rolstoel vertrekkend... het is een raar WK
Bolt :cry: :'(
http://www.ad.nl/andere-sporten/blessur ... ~ad42e5e7/
Alle reacties Link kopieren
Dat van Bolt had ik nog niet gezien! Ik durf het filmpje niet eens te kijken, het doet me nu al pijn!
That's just me though...
Inderdaad letterlijk en figuurlijk pijnlijk om te zien. Sneu om zo je topsporcarriere af te sluiten.
Uiteindelijk is hij toch lopend vertrokken, maar van deze blessure zal hij nog wel even last hebben, denk ik.
Susan Krumins en Sifan Hassan op de 5000 meter!! Dat wordt spannend! Ze starten om 20.30 uur!
Jeaeaeaeaeaeaeahhhh, Hassan brons!!!
Mooie race hoor van Hassan :cheer:
Geweldige eindsprint weer!! :cheer2:
Leuk he, Caster Semenya wint de 800 meter!! Die heeft zoveel meegemaakt, geweldig dat ze hier weer wint! :hello:
francieneke schreef:
13-08-2017 21:19
Leuk he, Caster Semenya wint de 800 meter!! Die heeft zoveel meegemaakt, geweldig dat ze hier weer wint! :hello:
Ik ging dus even googlen naar haar omdat ik half zat te kijken en t verhaal niet helemaal begreep, maar echt bizar zeg.. :sigh:
DianaBerrigan schreef:
13-08-2017 21:25
Ik ging dus even googlen naar haar omdat ik half zat te kijken en t verhaal niet helemaal begreep, maar echt bizar zeg.. :sigh:



Ja, een veel hoger testosteronniveau, iets waar ze helemaal niets aan kan doen..
Maar gelukkig wordt er toch erkend dat ze een vrouw is en mag ze weer gewoon meedoen.
francieneke schreef:
13-08-2017 21:27
Ja, een veel hoger teststeronniveau, iets waar ze helemaal niets aan kan doen..
Maar gelukkig wordt er toch erkend dat ze een vrouw is en mag ze weer gewoon meedoen.
Gewoon biologisch bepaald dus. Goede zaak dat ze gewoon mee mag doen
DianaBerrigan schreef:
13-08-2017 21:29
Gewoon biologisch bepaald dus. Goede zaak dat ze gewoon mee mag doen

Absoluut! Het komt wel vaker voor. Ook de nummer 2 vind ik erg mannelijk overkomen.
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
13-08-2017 21:31
Absoluut! Het komt wel vaker voor. Ook de nummer 2 vind ik erg mannelijk overkomen.
De nummer 1,2 en 4 zien er mannelijker uit. Maar zij mogen gelukkig wel meedoen. Hoewel ik de controverse ook wel snap. Maar dat moet natuurlijk niet op persoonlijk niveau afgereageerd worden. Zij kunnen er niks aan doen.
Dat moet bestuurlijk/wettelijk gedaan worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven