Adressen opslaan
zaterdag 27 juli 2019 om 14:36
Ik ben op zoek naar een handige manier om adressen op te slaan, makkelijk terug te vinden en te wijzigen. Ik werk nu nog met een old-school adressenboekje waarin adressen al tig keer zijn doorgekrast en gewijzigd en waar adressen van mensen in staan die ik echt niet meer nodig heb.
Mijn idee was nu om ze in mijn telefoon bij de telefoonnummers op te slaan, maar ben benieuwd of iemand een ander handig idee heeft
Mijn idee was nu om ze in mijn telefoon bij de telefoonnummers op te slaan, maar ben benieuwd of iemand een ander handig idee heeft
zaterdag 27 juli 2019 om 14:40
Het lijkt me niet handig om adressen op te4 slaan in je telefoon, want als deze ermee stopt, ben je alles kwijt. Hetzelfde geldt voor de computer, in welke vorm dan ook.
Je zou een geschikte cloud op kunnen zoeken.
Ik doe van alles in mijn gmailaccount, daar sla ik van alles in op. Die blijft altijd bereikbaar voor me, ook als mijn PC ermee ophoudt.
Ik doe van alles in mijn gmailaccount, daar sla ik van alles in op. Die blijft altijd bereikbaar voor me, ook als mijn PC ermee ophoudt.
zaterdag 27 juli 2019 om 14:42
Ja, dat risico had ik ook al bedacht. Zet je alles dan in een soort Excel-bestand?Cateautje schreef: ↑27-07-2019 14:40Het lijkt me niet handig om adressen op te4 slaan in je telefoon, want als deze ermee stopt, ben je alles kwijt. Hetzelfde geldt voor de computer, in welke vorm dan ook.
zaterdag 27 juli 2019 om 15:12
Ik gebruik Google dus die worden automatisch opgeslagen in de cloud.Cateautje schreef: ↑27-07-2019 14:40Het lijkt me niet handig om adressen op te4 slaan in je telefoon, want als deze ermee stopt, ben je alles kwijt. Hetzelfde geldt voor de computer, in welke vorm dan ook.
zaterdag 27 juli 2019 om 15:39