Adventskalenders

07-09-2021 09:12 739 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaja ….. het is vandaag een prachtige zonnige dag maar kreeg net een mailtje van Rituals dat de adventskalenders weer te bestellen zijn.
Omdat vorig jaar veel mensen niet meer konden bestellen omdat hun favoriete kalender al uitverkocht was alvast dit topic.
Ik ben benieuwd wat jullie al tegenkomen, wat jullie gaan bestellen en uiteindelijk wat jullie van de inhoud vinden !
Alle reacties Link kopieren
Rituals heeft dit jaar 2 versies: een van €59,90 en 1 van € 89,90 (een soort kerstdorp)
https://www.rituals.com/advent/nl-nl/home
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren ook een Rituals 3D Adventskalender besteld. Vandaag word die bezorgd, en nu kleine 3 maanden nog wachten….
Vorig jaar had ik er ook een van Rituals en was erg tevreden over. Vooral van de zomer kon ik een aantal producten makkelijk mee op vakantie nemen omdat het geen full-size producten waren.
Alle reacties Link kopieren
Godiva52 schreef:
07-09-2021 09:17
Ik heb gisteren ook een Rituals 3D Adventskalender besteld. Vandaag word die bezorgd, en nu kleine 3 maanden nog wachten….
Vorig jaar had ik er ook een van Rituals en was erg tevreden over. Vooral van de zomer kon ik een aantal producten makkelijk mee op vakantie nemen omdat het geen full-size producten waren.
Zet je hem braaf in de kast tot hij “officieel” geopend mag worden?

Ik twijfel nog, maar moet wel snel beslissen denk ik want anders zijn ze weer op.
Alle reacties Link kopieren
De action heeft er ook al:

https://www.action.com/nl-nl/moment/ker ... kalenders/
Alle reacties Link kopieren
Ik zag alleen die van 89 eur staan. Wat een geld! Maar hij ziet er wel prachtig uit....
Maar iets teveel geld voor een kadootje. Die van 59 eur kan nog (net) wel. Wat zit erin? Ook leuk voor 2 pubermeisjes? (die allebei gek zijn van rituals...)
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Kijk, als iedereen er 1 zou bestellen, kunnen veel mensen ervan genieten. Maar als je er elke dag 1 bestelt dan gaat 't wel hard met de voorraad natuurlijk...
Je moet helemaal niks doen, en accepteren dat dat alles is wat je kan doen.
Alle reacties Link kopieren
De Rituals 3D gisteren al besteld. Ik laat hem dicht tot 1 december.

Voor zoon had ik vorig jaar er eentje van revell waar hij een rc helikoptertje mee kon maken. Voor dit jaar denk ik aan de funk pop pokamon variant. Maar ga de komende tijd nog even zoeken, met name ook op Duitse sites.
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw, zijn ze er nu al? Ik heb er een paar jaar geleden een gekregen en was er heel blij mee. Vorig jaar was hij uitverkocht helaas.
Ik heb toen een kalender van Clinique gekregen. Daar zaten ook mooie dingen in, maar voor die prijs had ik verwacht dat er tenminste één product in zou zitten dan geen mini-variant was. Voor mijn man had ik een kalender van My Muesli besteld, die viel erg in de smaak. Je krijgt wel tot in lengte der dagen post op de mat van ze.

Ik ga hier meelezen voor nieuwe inspiratie dit jaar!
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Alle reacties Link kopieren
mamavanf schreef:
07-09-2021 09:23
Ik zag alleen die van 89 eur staan. Wat een geld! Maar hij ziet er wel prachtig uit....
Maar iets teveel geld voor een kadootje. Die van 59 eur kan nog (net) wel. Wat zit erin? Ook leuk voor 2 pubermeisjes? (die allebei gek zijn van rituals...)
Hier vind puber dochter die van essence ook erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
mamavanf schreef:
07-09-2021 09:23
Ik zag alleen die van 89 eur staan. Wat een geld! Maar hij ziet er wel prachtig uit....
Maar iets teveel geld voor een kadootje. Die van 59 eur kan nog (net) wel. Wat zit erin? Ook leuk voor 2 pubermeisjes? (die allebei gek zijn van rituals...)
Heel leuk voor pubermeiden. Je kunt vaak wel ergens vinden wat er precies in de dozen zit.
Vorig jaar: 4 geurkaarsjes, mini sticks, veel bad/douche spul, bodycream, haarmasker, luchtje. Dat soort dingen. In de duurder doos zitten meer fullsize verpakkingen.
Easytoys heeft ook een adventskalender :proud:

https://www.easytoys.nl/easytoys-advent ... vYEALw_wcB
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die van yankee candle erg mooi!

Afbeelding

Alleen het nadeel vind ik weer dat er waxinelichtjes in zitten en een lontenknipper, waxinelichthouder en votivehouder. Dat hoef ik allemaal niet. En er zitten ook 3 small jars in, maar ook die brand ik eigenlijk maar zelden. Ziet er dus heel leuk uit, maar uiteindelijk gebruik ik de inhoud niet. En dat heb ik met eigenlijk bijna al die kalenders. Al die mini’s van een bepaald merk, het gaat de kast in en komt er nooit meer uit.

Wel wil ik deze van Villeroy & Boch nog steeds heel graag! Die gaat gewoon jaren lang mee :heart: alleen die prijs…

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik had vorig jaar die van Goodiebox en was erg leuk. Lookfantastic heeft ook altijd een kalender.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die van Yankee Candle altijd heel mooi, maar ik kan helemaal niet tegen die heftige kerst geuren, dus die bestel ik dan maar niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Alles wat ik voor kerst koop (dit jaar nog niets) kwak ik ingepakt en onbekeken in de kast, omdat ik er anders het moois al afgekeken heb als het seizoen begint.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een jaar of drie/vier elk jaar een thee-kalender in december. Dat kost geen klauwen met geld (de duurste was 25 euro) en je blijft na de kerst niet met allemaal dingen zitten die je nooit gebruikt. Gewoon elke dag één zakje of filter (met losse thee) en op 1e kerstdag is het op.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk! Vorig jaar kwam ik pas in december erachter dat dit topic bestond en dat er meer adventkalenders bestaan dan die met chocola, dus ik lees graag mee!
Ik volg mee.

Ik twijfel erg of ik de rituals ga kopen.

Wil eigenlijk voor elk lid van het gezin een kalender op de kop tikken.

Bestaan er ook geek of D&D kalenders? 8-)
Alle reacties Link kopieren
Ik had er vorig jaar 4; dat ga ik dit jaar niet weer doen.
Alle reacties Link kopieren
oh leuk! ik koop elk jaar twee kalenders, voor beide puberdochters een. Die van rituals hebben we een paar jaar gehad (deden ze samen mee) en daar ben ik nu wel een beetje op uitgekeken. wel lekkere producten.

Vorig jaar had ene dochter een kalender van bonne maman, met van die minipotjes jam. 24 verschillende soorten jam, erg leuk. En andere dochter had er een van een beauty-merk. Voor mijn man had ik vorig jaar ook een gekocht van Pringles ;-D die viel wat tegen. gewone mini-potten pringles in 3 standaard smaken.

Irregular_choice: ik ben ook gek op villeroy en boch, die kerstboom is geweldig! maar wat een geld :O
Ik volg, al is het nog vroeg.
Dat gezegd hebbende, vorig jaar zag ik zoveel leuke opties maar was ik te laat met bestellen (woon niet in NL, dus het duurt allemaal wat langer).

Ik ben op zoek naar een knutsel of pennen-kalender (Bic?), iets met puzzels/brain breakers/smart games, en een goede chocolade kalender. Tips?
Oh Pringles! Die wil ik zelf wel :D
Alle reacties Link kopieren
Die Villeroy en Boch is inderdaad mooi. Maar dan moet ik hem mijn man laten vullen :rofl:.
Alle reacties Link kopieren
https://www.johnlewis.com/search?search ... n_referral

deze link werd vorig jaar genoemd, veel ideeen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven