Adventskalenders

07-09-2021 09:12 739 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaja ….. het is vandaag een prachtige zonnige dag maar kreeg net een mailtje van Rituals dat de adventskalenders weer te bestellen zijn.
Omdat vorig jaar veel mensen niet meer konden bestellen omdat hun favoriete kalender al uitverkocht was alvast dit topic.
Ik ben benieuwd wat jullie al tegenkomen, wat jullie gaan bestellen en uiteindelijk wat jullie van de inhoud vinden !
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
07-09-2021 09:38
Hier vind puber dochter die van essence ook erg leuk!
oh dat is een goede tip! Ik wacht daar wel op, vind die van Rituals te duur. (of is die echt de moeite waard? Ik ben wel rituals fan eigenlijk....)
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk! Ik kwam er net als een forumster hierboven pas in December vorig jaar achter dat er (vooral op Amazon) een hele wereld aan adventkalenders bestaat.

Een aantal jaar geleden hadden ze bij Action adventkalenders voor honden en katten. Hoop dat ze dit jaar weer komen, maar heb ze nog niet op de website gezien.

Heb zelf die van Rituals gekregen vorig jaar en van Easytoys. Beide leuk, maar na 1x ook wel genoeg. Rituals heb ik nog steeds veel van liggen en de inhoud van de Easytoys kalender vergaat niet :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Leuk adventkalenders, ik ga zo eens op Google zoeken. Vind het een leuk kado voor mezelf en altijd leuk om weg te geven..

Heb 2 jaar terug de wijnadventkalender van Aldi gehad, maar voor die prijs had ik beter gewoon een doos of 2 wijn kunnen kopen die ik wel lekker vind. Was leuk, maar zaten ook wijntjes tussen die echt niet lekker waren.
Ik heb er toen ook 1 weggegeven.

Rituals heb ik wel eens kado gedaan.. nog niet zelf gehad.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik wist niet dat er zoveel verschillende soorten bestonden!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop 1 te vinden met verschillende soorten hot choco.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
07-09-2021 10:45
Ik hoop 1 te vinden met verschillende soorten hot choco.
Bestaat vastwel, anders in Engeland.

Ik vind het nadeel van die beautyproducten dat het zoveel is maar dit was natuurlijk ook omdat ik lid was van Goodiebox. Toen had ik gewoon heel veel in enkele maanden tijd.
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
07-09-2021 10:08
Ik heb sinds een jaar of drie/vier elk jaar een thee-kalender in december. Dat kost geen klauwen met geld (de duurste was 25 euro) en je blijft na de kerst niet met allemaal dingen zitten die je nooit gebruikt. Gewoon elke dag één zakje of filter (met losse thee) en op 1e kerstdag is het op.
Dat klinkt echt heel leuk, waar koop je dat?
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
07-09-2021 09:19
Zet je hem braaf in de kast tot hij “officieel” geopend mag worden?

Ik twijfel nog, maar moet wel snel beslissen denk ik want anders zijn ze weer op.
Ik zet hem inderdaad eerst weg. Pas eind november haal ik hem tevoorschijn en zet in de lampjes aan.
Vorig jaar hadden ze ook een rituals dorp, die heb ik nu ook. Stond erg gezellig en heerlijke producten kreeg je.
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
07-09-2021 09:42
Ik vind die van yankee candle erg mooi!
Alle reacties Link kopieren
Die van Villeroy & Boch is erg gaaf zeg! Maar wat een geld!! (€350)
Misschien straks na de feestdagen ergens in de aanbieding?
Alle reacties Link kopieren
Godiva52 schreef:
07-09-2021 11:03
Die van Villeroy & Boch is erg gaaf zeg! Maar wat een geld!! (€350)
Misschien straks na de feestdagen ergens in de aanbieding?
Dat gaat niet lukken, dan is hij allang uitverkocht.
Leuk leuk dit topic! Ik ga de Rituals kalenders voor mijn moeder en schoonmoeder kopen en dan nog de rest van het gezin. 2 puberdames en 1 puberheer. En wijzelf dus nog.
Ik had vorig jaar de Mymuesli, vond ik leuk en lekker. Twijfel nu over de iets duurdere met ook porridge enzo. Iemand ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
delicious35 schreef:
07-09-2021 11:06
Dat gaat niet lukken, dan is hij allang uitverkocht.
En dat geldt voor vele adventskalenders. Wees er dus op tijd bij!
Alle reacties Link kopieren
delicious35 schreef:
07-09-2021 11:06
Dat gaat niet lukken, dan is hij allang uitverkocht.
Jawel hoor, vorig jaar hadden ze hem bij
Zalando lounge voor €179,-. Maar ik was te laat :cry: hij zit gewoon standaard in het assortiment. En soms veranderen ze hem een beetje. ik ga nog een keer naar Mettlach, hopelijk hebben ze hem daar ook voor een leuk prijsje. Moet nog even met mijn ouders afspreken wanneer we gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik de Essence adventskalender voor mijn dochter ga kopen. Rituals heeft ze niet zoveel mee. Ik vind het zelf wel lekker ruiken, maar ik vind die kalender echt te duur.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
07-09-2021 09:38
Hier vind puber dochter die van essence ook erg leuk!
Dank voor de tip! Ga even zoeken....
Leuk topic!

Edit: https://www.vanessablogt.be/2021/08/ess ... -2021.html
Klinkt helemaal leuk voor de puberdames! *note to myself: eentje extra voor jongste....*
mamavanf wijzigde dit bericht op 07-09-2021 11:28
Reden: Toevoeging
31.57% gewijzigd
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
07-09-2021 11:19
En dat geldt voor vele adventskalenders. Wees er dus op tijd bij!
En achteraf is ook helemaal niet leuk toch.
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
07-09-2021 11:28
En achteraf is ook helemaal niet leuk toch.
Je kan 'm voor het jaar erna gebruiken. Al zou ik dat waarschijnlijk vergeten. Ik heb altijd bewondering voor mensen die in januari driftig kerstspullen staan te shoppen met 70% korting, mijn hoofd staat er dan ook echt niet naar.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
07-09-2021 10:52
Dat klinkt echt heel leuk, waar koop je dat?
Er zijn veel verschillende, van goedkoop (Pickwick en Lipton) tot iets duurder van Pukka of Yogi Tea, tot speciale met losse thee (Ik heb die van Your Daily Teacup gehad, maar die is dit jaar wel fors duurder dan vorig jaar, +10 euro).

En dan vergeet ik vast nog veel merken.
Die Essence klinkt echt leuk, en een leuk prijsje! Helaas (eigenlijk niet, vind het wel prima) houden mijn meiden helemaal niet van make-up dus niet iets voor hen.
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
07-09-2021 11:30
Er zijn veel verschillende, van goedkoop (Pickwick en Lipton) tot iets duurder van Pukka of Yogi Tea, tot speciale met losse thee (Ik heb die van Your Daily Teacup gehad, maar die is dit jaar wel fors duurder dan vorig jaar, +10 euro).

En dan vergeet ik vast nog veel merken.
HEMA had er ook 1. Simpel, maar wel goedkoop.
Die van Lipton vond ik erg leuk vorig jaar!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook nog leuke tips voor puberjongens?
Alle reacties Link kopieren
bieslookje schreef:
07-09-2021 11:35
Hebben jullie ook nog leuke tips voor puberjongens?
M&M's of Rittersport? Vond het broertje van mijn vriend erg leuk vorig jaar.
Ze zijn er ook met gereedschap, koffie en vast ook wel met Star Wars of lego. Het is maar net waar hij van houdt. Amazon.de is echt the place to go vind ik voor adventskalenders.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er vorig jaar trouwens ook 2 zelfgemaakt. Voor allebei de oma's. Met een houten adventkalender van de Action. Iedere dag gevuld met bonbonnetjes, tekeningen, opplaksnorren (en dan moesten ze foto naar ons sturen), tegoedbon voor pannenkoekenfeest, zelfbeschilderde happy stones, kerstoorbelletjes etc.
Vonden ze superleuk!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
bieslookje schreef:
07-09-2021 11:35
Hebben jullie ook nog leuke tips voor puberjongens?
Die van de krasloten?
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven