Airhockeytafel reinigen (geen andijvie, eerder bloemkool)

05-09-2009 22:48 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een airhockey tafel thuis en ben er heel blij mee. (man en kind ook overigens). Voor wie het niet weet, dit is een airhockeytafel:

In het witte gedeelte zitten gaatjes waaruit lucht geblazen wordt, waarop de puck zweeft. Echter, ondanks dat ik de tafel altijd met een doek afdek, merk ik nu dat er stof in die gaatjes komt. Heeft iemand enig idee hoe ik die gaatjes schoonmaak/het stof eruit krijg? Blazen op zich helpt niet genoeg want ik merk dat er op bepaalde plekken al geen lucht uitkomt.

Het is een electrisch ding dus iets met water lijkt me niet handig.

Alvast bedankt!
Kijk dat zijn inderdaad leuke prijsjes. Dat moest er maar eens komen! (jammer dat ik altijd verlies, maar ja voor je lief moet je wat over hebben)
Ik botste er vrij letterlijk toevallig tegenaan.
weer wat geleerd; dit is een van de dingen die ik op vakantie nog wel eens (erg fanatiek) doe, maar wist niet dat het zo heette. Ik ken ze trouwens alleen zonder gaatjes, met glad metalen bovenkant. Maar gaaf dat je zo'n ding hebt!
Ik wil er ook graag een. Maar hij moet naar zolder. Zijn die dingen wel een beetje te tillen?
Mijne is superlicht, ik kon hem in mijn eentje tillen (met rugklachten!) maar ik heb dus een iets kleinere kindereditie. Van 80 cm hoog en ik denk 1.50 lang en 75 cm breed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven