Alles is statisch....
woensdag 27 maart 2013 om 18:15
Ik word er helemaal gek van. Ik krijg altijd een flinke schok van alles en iedereen. Veel dingen in huis knetteren. Zelfs de twee katten die hier rondlopen knetteren als je ze aait, Fleecedekens, joggingbroeken... En zo kan ik nog genoeg noemen. Mn haar staat altijd rechtop als ik t borstel...
Is dit gewoon de tijd van het jaar? Kan ik er wat aan doen?
En nee t maakt niet uit of ik wel of geen schoenen draag
Is dit gewoon de tijd van het jaar? Kan ik er wat aan doen?
En nee t maakt niet uit of ik wel of geen schoenen draag
woensdag 27 maart 2013 om 19:09
woensdag 27 maart 2013 om 19:26
http://forum.viva.nl/forum/Gezondheid/E ... ges/115593
Ik heb ook weleens zo''n topic geopend, misschien staan hier nog tips voor je bij. Ik heb er ook erg last van de laatste tijd, zoon wilde vanmorgen geen kus want ik had volgens hem priklippestift op
Ik heb ook weleens zo''n topic geopend, misschien staan hier nog tips voor je bij. Ik heb er ook erg last van de laatste tijd, zoon wilde vanmorgen geen kus want ik had volgens hem priklippestift op
woensdag 27 maart 2013 om 21:05
Op mijn werk hebben we van die stalen kasten... Begin al te zuchten als ik iets uit zo'n kast moet hebben, daar krijg ik echt superharde schokken van! Als ik mn jas uittrek en daarna een kraan oid beetpak.... Ik word er gek van! En het lijkt inderdaad of ik een dwangneurose oid heb want ik raak alles eerst kort aan om te ontladen alvorens ik het beetpak.
Trek je maillot maar eens uit in het donker, vriend en ik hadden prachtig vuurwerk hahahaha
Trek je maillot maar eens uit in het donker, vriend en ik hadden prachtig vuurwerk hahahaha
donderdag 28 maart 2013 om 11:48
Ik weet niet of deze tip al genoemd is maar prik kale punaises (dus eerst dat plastic 'hoedje' er af pielen) in je schoenzolen! Ik loop in huis op van die nepuggs met heerlijke kunststofzolen en liep de hele dag te vonken. Sinds ik punaises in de zool heb geprikt, is het een heel stuk minder.
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 28 maart 2013 om 12:07
quote:viennas schreef op 28 maart 2013 @ 10:29:
Ah, ik ben dus niet de enige. Ik word er echt helemaal gek van! Ook ik raak alles eerst aan met mijn onderarm, of tik eerst met de mouw over mijn hand.
Dat doe ik ook met alles, mouw over hand en dan pas de klink/kapstok/kraan etc. aanraken! vreselijk irritant,dat geknetter (en pijnlijk )
De was uit de droger halen lijkt wel een gevaarlijke klus geworden, man wat een schok krijg je van die trommel
De tip van het metaal van autoportier vasthouden als je opstaat ga ik zo proberen, hopelijk werkt het!
Ah, ik ben dus niet de enige. Ik word er echt helemaal gek van! Ook ik raak alles eerst aan met mijn onderarm, of tik eerst met de mouw over mijn hand.
Dat doe ik ook met alles, mouw over hand en dan pas de klink/kapstok/kraan etc. aanraken! vreselijk irritant,dat geknetter (en pijnlijk )
De was uit de droger halen lijkt wel een gevaarlijke klus geworden, man wat een schok krijg je van die trommel
De tip van het metaal van autoportier vasthouden als je opstaat ga ik zo proberen, hopelijk werkt het!