Alles is statisch....

27-03-2013 18:15 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word er helemaal gek van. Ik krijg altijd een flinke schok van alles en iedereen. Veel dingen in huis knetteren. Zelfs de twee katten die hier rondlopen knetteren als je ze aait, Fleecedekens, joggingbroeken... En zo kan ik nog genoeg noemen. Mn haar staat altijd rechtop als ik t borstel...

Is dit gewoon de tijd van het jaar? Kan ik er wat aan doen?

En nee t maakt niet uit of ik wel of geen schoenen draag
Gelukkig ben ik niet de enige zo te lezen, van de week gaf ik mijn man een kus, de vonken vlogen dus letterlijk over!
Ik raak alles eerst met mijn onderarm aan, eaar doet het niet zoveel pijn. Maar ik haat het ook en heb er de hele dag last van, van mij mag het snel ander weer worden.
Cool he, ik krijg vuurwerk uit mijn maillot
Bah, hier ook bij alles wat ik aanraak, ik tik eerst kort tegen de klink voordat ik weer zo;n schokje krijg waardoor het nu lijkt alsof ik aan dwangneurose lijd.

Eigenlijk tik ik alles eerst kort aan om te ontladen.

De misselijkste schok vind ik nog wel door je vingernagel
haha allemaal Knettergek aan't worden van de schokken dus!
quote:smarties schreef op 27 maart 2013 @ 19:12:

haha allemaal Knettergek aan't worden van de schokken dus!

Hahaha, leuk gevonden, die ga ik onthouden
http://forum.viva.nl/forum/Gezondheid/E ... ges/115593

Ik heb ook weleens zo''n topic geopend, misschien staan hier nog tips voor je bij. Ik heb er ook erg last van de laatste tijd, zoon wilde vanmorgen geen kus want ik had volgens hem priklippestift op
quote:schouderklopje schreef op 27 maart 2013 @ 19:07:

Cool he, ik krijg vuurwerk uit mijn maillot Happy new weer!
Ah ik ben dus niet de enige!

Vooral mijn kapstok en ik gaan momenteel niet goed samen.
Op mijn werk hebben we van die stalen kasten... Begin al te zuchten als ik iets uit zo'n kast moet hebben, daar krijg ik echt superharde schokken van! Als ik mn jas uittrek en daarna een kraan oid beetpak.... Ik word er gek van! En het lijkt inderdaad of ik een dwangneurose oid heb want ik raak alles eerst kort aan om te ontladen alvorens ik het beetpak.

Trek je maillot maar eens uit in het donker, vriend en ik hadden prachtig vuurwerk hahahaha
Ik heb wel eens gehoord dat elastiekjes om je polsen helpen, van die dunne elastiekjes. Hoe en waarom weet ik niet
Ah, ik ben dus niet de enige. Ik word er echt helemaal gek van! Ook ik raak alles eerst aan met mijn onderarm, of tik eerst met de mouw over mijn hand.
Ik weet niet of deze tip al genoemd is maar prik kale punaises (dus eerst dat plastic 'hoedje' er af pielen) in je schoenzolen! Ik loop in huis op van die nepuggs met heerlijke kunststofzolen en liep de hele dag te vonken. Sinds ik punaises in de zool heb geprikt, is het een heel stuk minder.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Het is idd heel irritant, tussen mijn man en mij sprongen letterlijk de vonken weer over
Ik ben mijn eigen bananenschil
Mijn kinderen hebben het heel erg de laatste dagen. Ik snapte al niet hoe het kwam. Vooral het haar van de jongste is erg statisch. Ze lijkt net een egel! Raar dat ik er zelf geen last van heb toch?
quote:viennas schreef op 28 maart 2013 @ 10:29:

Ah, ik ben dus niet de enige. Ik word er echt helemaal gek van! Ook ik raak alles eerst aan met mijn onderarm, of tik eerst met de mouw over mijn hand.

Dat doe ik ook met alles, mouw over hand en dan pas de klink/kapstok/kraan etc. aanraken! vreselijk irritant,dat geknetter (en pijnlijk )

De was uit de droger halen lijkt wel een gevaarlijke klus geworden, man wat een schok krijg je van die trommel

De tip van het metaal van autoportier vasthouden als je opstaat ga ik zo proberen, hopelijk werkt het!
quote:TanteJos schreef op 28 maart 2013 @ 12:02:

Raar dat ik er zelf geen last van heb toch?Mijn man heeft er ook bijna geen last van, behalve als hij mij een kus geeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven