andijvie-bed verschonen

21-06-2012 16:25 61 berichten
geinspireerd door een ander andijvie-topic

ik weet dat hier vaker topics over zijn geweest, maar ik zit met het volgende.

heel veel mensen (hier ook) verschonen volgens mij hun bed iedere week. ik doe dat ook wel, (althans de lakens, hele bed om de week) maar eerder uit gewoonte.

ik vraag mij af of dat niet een beetje onzin is, zolang je niks geks in bed doet

wat vinden jullie hiervan en hoe vaak verschonen jullie het bed??

(ja ik weet het, ik maak me druk om niks maar ik vroeg het me gewoon af...)
Alle reacties Link kopieren
Om de week ( dus 1x in de 2 weken ) tenzij ik ziek ben geweest of als het plan-technisch ( met werken of veel andere was etc. ) beter uitkomt om het iets eerder te doen. Nooit later overigens.
Liefst een x per twee weken. Heb ooit een tip gekregen van een monteur, toen ik zei dat ik een schoon bed zo lekker vind. Hij vertelde mij dat als je je beddengoed tussendoor even in de droger doet, dat je dan steeds dat gevoel van een fris bed kunt hebben. Moet eerlijk zeggen dat ik het zelf nooit geprobeerd heb...
1x per week en met warm weer vaker.

En ja ik strijk beddengoed ook,behalve de jersey hoeslakens.
Ik moet er wel bij zeggen dat als het warm weer is ik dan het overtrek en de slopen zo van de droogmolen weer op mijn bed pleur.
Elke zondag, zo hoef ik er niet over na te denken en het is eigenlijk zo gebeurd. Toen ik nog op mezelf in een stoffig kamertje woonde vond ik het vreselijk om te doen en deed ik het om de week, soms 1x in de 3 weken, maar sliep dan ook niet elke nacht thuis

Oh en ik strijk nooit iets, behalve als het echt niet anders kan!
Ik opende dit topic om te kijken wat nu toch een andijvie-bed is, maar ik snap hem. ;)
quote:sushilala schreef op 21 juni 2012 @ 21:28:

Ik opende dit topic om te kijken wat nu toch een andijvie-bed is, maar ik snap hem. ;) is viva taal, maar andijvie-bed vind ik erg grappig..
Ik dacht een bedje van andijvie, wat wil je daaraan verschonen. Heheh
Twee keer per week verschoon ik ons bed.
ik ben ook lekker, kan heel hard roepen dat ik om de week genoeg vind (en dat vind ik ook)

heb het gister perongeluk expres toch maar ff gedaan (na 1 week) want het hoeslaken voelde niet prettig

m.a.w. ik hou om de week aan, tenzij ik zin heb om het eerder te doen...
1x per week. Lekker, zo'n fris bed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven