Badhoevedorp
woensdag 6 januari 2010 om 14:45
Hallo allemaal,
Wij zijn bezig een huis te kopen in en om Amsterdam.
Na een lange zoektocht zijn we (voornamelijk prijstechnisch) uitgekomen bij Badhoevedorp.
Nu weet ik helemaal niets van dit dorp.
Is er iemand die daar woont of heeft gewoond?
Graag hoor ik ervaringen, positief en negatief!
Alvast bedankt!
Wij zijn bezig een huis te kopen in en om Amsterdam.
Na een lange zoektocht zijn we (voornamelijk prijstechnisch) uitgekomen bij Badhoevedorp.
Nu weet ik helemaal niets van dit dorp.
Is er iemand die daar woont of heeft gewoond?
Graag hoor ik ervaringen, positief en negatief!
Alvast bedankt!
woensdag 6 januari 2010 om 15:23
Het centrum van Badhoevedorp, daar moet je je niet teveel van voorstellen. Het hoognodige+ Gall&Gall. Dat is het eigenlijk wel. De leukste buurt van Badhoevedorp vind ik eigenlijk rond het Generaal Snijdersplantsoen(met grasveldje) en daarachter de Speeltuin ed. Heb je kinderen of wil je die in de toekomst?
woensdag 6 januari 2010 om 15:28
quote:maryjaja schreef op 06 januari 2010 @ 15:26:
Ik heb twee kinderen, vandaar dat we ook buiten de stad willen wonen. Volgens mij is het voor (kleine) kinderen een hele leuke plek om op te groeien. Alleen als ze wat ouder zijn (middelbare school, uitgaan) wordt het misschien wat saai?Dan kunnen ze naar Amsterdam of evt. Haarlem.
Ik heb twee kinderen, vandaar dat we ook buiten de stad willen wonen. Volgens mij is het voor (kleine) kinderen een hele leuke plek om op te groeien. Alleen als ze wat ouder zijn (middelbare school, uitgaan) wordt het misschien wat saai?Dan kunnen ze naar Amsterdam of evt. Haarlem.
woensdag 6 januari 2010 om 15:29
Vanaf Badhoevedorp ben je met de bus die er rijdt(2 keer per uur) in 25 minuten in Centrum Amsterdam, in 20 minuten in Hoofddorp. Er is geen middelbare school, veel leerlingen gaan naar Amstelveen(met schoolbus van okt tot mei), Amsterdam of Hoofddorp. Voor jongeren is niet heel veel, maar er zijn wel jongerenfeesten, de voetbalclub en de hockey net over de burg.
woensdag 6 januari 2010 om 15:31
woensdag 6 januari 2010 om 15:32
Mijn beste vriendin is opgegroeid in Badhoevedorp en ze zat bij mij op school in Amsterdam Zuid, dat was een half uurtje fietsen. Met uitgaan gingen we vaak de ene week bij haar slapen (en dan dus 's nachts met een groepje naar Badhoevedorp fietsen) en de andere week bij mij slapen. Was allemaal prima te doen.
Vliegtuigoverlas heb je wel in Badhoevedorp maar haar ouderlijk huis was enorm geisoleerd en binnen hoorde je helemaal niets.
Vliegtuigoverlas heb je wel in Badhoevedorp maar haar ouderlijk huis was enorm geisoleerd en binnen hoorde je helemaal niets.
woensdag 6 januari 2010 om 15:54
quote:Laika3 schreef op 06 januari 2010 @ 15:32:
Vliegtuigoverlas heb je wel in Badhoevedorp maar haar ouderlijk huis was enorm geisoleerd en binnen hoorde je helemaal niets.zit iedereen in Badhoevedorp 24/7 en het hele jaar door binnen, met de ramen dicht?
Vliegtuigoverlas heb je wel in Badhoevedorp maar haar ouderlijk huis was enorm geisoleerd en binnen hoorde je helemaal niets.zit iedereen in Badhoevedorp 24/7 en het hele jaar door binnen, met de ramen dicht?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje