Balkon met zon!!!!

26-03-2012 18:57 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooooooo ik ben zooo blij!!!

Woon ruim vier jaar op mezelf, heb paar maanden geleden een appartementje gekocht en ik zit nu heerlijk op m'n balkon in de zon!!! Mijn vorige woonplek had ik geen balkon en geen tuin, heb daar bijna 4 jaar gewoond.

Ik weet het; het is een onzintopic, maar ik wilde m'n blijdschap met jullie delen
Gefeliciteerd
Heerlijk toch? Zon is goed voor je!

Vind het bijna misdadig, van die huizen zonder balkonnetje.
Snap helemaal dat je er blij mee bent. Geniet ervan!
haha leuk! het lijkt me heerlijk! Ik woon ook in een klein appartement en ik heb een dakterras. Maar het is dus op een DAK, niet een beschut balkonnetje. Dus als het op de grond zachtjes waait staat er bij mij boven windkracht 5, minstens. Als het windstil is in de zon is het bloedverzengend heet Dus er groeit geen plantje want alles wordt omver geblazen als je er een pot neerzet. Stoelen waaien ook weg, de was moet ik goed vast knijperen want anders verdwijnt het ook! Dus niet echt lekker om te zitten helaas

Mijn buren zitten wel aan de beschutte kant, die zitten wel elke zomer heerlijk buiten (met bijbehoreden tokkie-muziek) en hebben het terras volgestouwd met bloemetjes en tuinkabouters.. zucht
quote:Elmo22 schreef op 26 maart 2012 @ 19:02:

haha leuk! het lijkt me heerlijk! Ik woon ook in een klein appartement en ik heb een dakterras. Maar het is dus op een DAK, niet een beschut balkonnetje. Dus als het op de grond zachtjes waait staat er bij mij boven windkracht 5, minstens. Als het windstil is in de zon is het bloedverzengend heet Dus er groeit geen plantje want alles wordt omver geblazen als je er een pot neerzet. Stoelen waaien ook weg, de was moet ik goed vast knijperen want anders verdwijnt het ook! Dus niet echt lekker om te zitten helaas

Mijn buren zitten wel aan de beschutte kant, die zitten wel elke zomer heerlijk buiten (met bijbehoreden tokkie-muziek) en hebben het terras volgestouwd met bloemetjes en tuinkabouters.. zuchtOp de noordwestkant 'n schutting/muur plaatsen, of eventueel 'n glaswand, dan zit je ook lekker beschut.
Geniet ervan! Ik weet hoe lekker het is . Ik heb een kleine stadstuin. Vanmiddag op mijn steigerhouten bank gelegen. Ik hoorde mijzelf soms snurkgeluidjes maken. Lag dus goed .
Niet klikken! Spammert.
Ik wist dat dit een topic van van jouw was IM!

Leuk te lezen dat je het nog steeds zo naar je zin hebt in je nieuwe huissie!

Lekker gevoel hè, voor jezelf een thuis hebben

Ik heb het ook nog steeds, na 3,5 jaar elke dag nog als ik de sleutel in het slot van mijn eigen casa steek....YESSSS mijn huissie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Thx, Justmyluck, dat zou ik ook zeggen, voordat mijn computer vastliep....

Spammend bruinbeertje in zicht!
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Ik wil overigens ook zo'n balkon met zon!

Die van mij heeft tussen 8 en 9 een glimpje en that's it.

En om nu mijn wekker te zetten in 't weekend om daar van te genieten gaat me echt te ver!
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Een balkon iin de zon is helemaal top. Woon nu 2 jaar in mijn appartementje en daarvoor in een appartement gewoond aan de verkeerde kant van de straat. Dat was echt heel irri, asn de overkant keihard zonnen en ik? Ik was zoooo jaloers! Nu mijn eigen zon plekje, geniet ervan!
quote:bruinbeertje schreef op 26 maart 2012 @ 19:11:

Heerlijk Donder nou toch eens op met dat gespam van je!
heerlijk he!! Hier de zon tussen 2 en 7 op het balkon nu.

waarschuwing: voordat je het weet zit je de halve dag in de zon niks te doen
Lekker hè, zo'n balkonnetje!

Ik heb ook jaren een huis gehad zonder tuin of balkon en nu heb ik dat eindelijk wel en ik ben helemaal blij. Helaas zit ik niet echt aan de goede kant van het gebouw, dus overdag in het weekend geen zon, maar wel 's avonds, als ik thuiskom van mijn werk.
Jaaaa ik ben er zozozo blij mee!

Ach een middagje niks doen is toch niet erg

SD; goed hè? Zomaar wist je dat ik het was

Elke keer roep ik weer; ik ga naar m'n villa
quote:S0LEIL schreef op 26 maart 2012 @ 20:02:

Lekker hè, zo'n balkonnetje!

Ik heb ook jaren een huis gehad zonder tuin of balkon en nu heb ik dat eindelijk wel en ik ben helemaal blij. Helaas zit ik niet echt aan de goede kant van het gebouw, dus overdag in het weekend geen zon, maar wel 's avonds, als ik thuiskom van mijn werk.

Dat is toch juist super dan? Zon wanneer je thuis bent, en koele kamers.

TO, geniet van je balkon!
heeeerlijk! gefeliciteerd met je balkon-huis!

ik heb sinds kort een vriend-met-huis-en-balkon, ook nie slecht nie he?
Scheelschaapje; Goed gedaan

Ik heb de hele dag zon; heerlijk, maar bloedheet. Kijk er nu al naar uit
quote:elninjoo schreef op 26 maart 2012 @ 19:10:

[...]

Op de noordwestkant 'n schutting/muur plaatsen, of eventueel 'n glaswand, dan zit je ook lekker beschut.heb al zitten kijken inderdaad wat ik kan neerzetten.. probleem is dat ik niet veel mag sleutelen want in principe is het openbaar maar wel bij mijn appartement getrokken (het is een vluchtroute).. Dus ik mag niks blokkeren, geen dingen vast spijkeren etc etc.. Misschien eens kijken of ik goed zeil bij de gamma kan halen wat ik kan ophangen ofzo..
quote:Elmo22 schreef op 26 maart 2012 @ 20:36:

[...]

heb al zitten kijken inderdaad wat ik kan neerzetten.. probleem is dat ik niet veel mag sleutelen want in principe is het openbaar maar wel bij mijn appartement getrokken (het is een vluchtroute).. Dus ik mag niks blokkeren, geen dingen vast spijkeren etc etc.. Misschien eens kijken of ik goed zeil bij de gamma kan halen wat ik kan ophangen ofzo..Of lamellen, een luxaflex, vliegengordijn (bij de xenos in allerlei kleuren en materialen verkrijgbaar)...

[...]

heb al zitten kijken inderdaad wat ik kan neerzetten.. probleem is dat ik niet veel mag sleutelen want in principe is het openbaar maar wel bij mijn appartement getrokken (het is een vluchtroute).. Dus ik mag niks blokkeren, geen dingen vast spijkeren etc etc.. Misschien eens kijken of ik goed zeil bij de gamma kan halen wat ik kan ophangen ofzo..Gewoon 'n poortje er in maken waar de brandtrap zit. Zou niet met zeil gaan rommelen, maar het degelijk maken zodat je er ook 'n echt gezellig plekje aan hebt.

[...]

heb al zitten kijken inderdaad wat ik kan neerzetten.. probleem is dat ik niet veel mag sleutelen want in principe is het openbaar maar wel bij mijn appartement getrokken (het is een vluchtroute).. Dus ik mag niks blokkeren, geen dingen vast spijkeren etc etc.. Misschien eens kijken of ik goed zeil bij de gamma kan halen wat ik kan ophangen ofzo..En als je nou met een paar plantenbakken met klimrek aan de slag gaat? Zoiets zeg maar.. Volgens mij kun je daar makkelijk wieltjes onder maken, dat ze weggerold kunnen worden als het nodig is, en in die klimrekken kun je ofwel met dichte planten, of met zeil of met weetikveelwat best wat beschutting tegen de wind creeeren toch?
hahaha wij wonen ook in een appartementje met een balkon op het zuiden, dus wij hebben elke dag vanaf 13.30 uur zon!!!! Heerlijk!!!!!
Heerlijk hè. Dit is ook de eerste zomer (nouja lente) dat ik een eigen balkonnetje heb. En ook nog eens op het zuiden. Wil zo graag hem helemaal in gaan richten met bloembakken en een tomatenplant, helaas is hij een beetje klein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven