bBekend met Almere Noorderplassen?

29-08-2013 11:31 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij willen graag verhuizen van Amsterdam, leuk huis maar met balkon, naar een huis met tuin. We hebben mooie huizen in Almere Noorderplassen zien staan en ik ben erg benieuwd of er meiden zijn die deze wijk kennen en mij iets meer kunnen vertellen. Is het lekker wonen, is er genoeg leuks te doen? Alle tips en ervaringen zijn welkom
Hoi Isabeau24,

De Noorderplassen is een beetje de luxe buitenwijk van Almere. Erg leuk en vooral mooi wonen. Veel water om je heen, leuke speeltuintjes.

Wat er, tot voor kort, erg werd gemist was een supermarkt en wat andere voorzieningen. Maar het begin is er. Sinds kort zit er een Vomar, een bloemenzaak en een snackbar.

Voor de overige boodschappen, drogisterij artikelen bijvoorbeeld, kun je naar Muziekwijk, Almere Buiten of Almere Stad gaan. Een auto is handig, maar in Almere rijden er gemiddeld om de zeven minuten bussen. Dus je komt overal en erg makkelijk.

Ik weet verder niet wat voor leuke dingen je zoekt uiteraard, maar voor het stappen is Almere stad de plek waar je moet zijn. Evenals de bioscoop etc. Maar niet te vergelijken met Amsterdam natuurlijk. Persoonlijk vind ik het wel gezellig.

Je hebt verder een restaurant bij de Noorderplassen, The boathouse, en verder zal je ook daar voor naar Almere Stad, Buiten of Haven moeten. Maar zo ver is dat allemaal niet.

Verkies je rust, mooie huizen, veel groen en water en in principe alle faciliteiten in de buurt voor het bruisende stadleven dan is Almere zeker aan te raden.

Voor iedereen persoonlijk natuurlijk, maar ik woon hier heerlijk!

Succes met het vinden van een mooie woning.
The boathouse is een lekker restaurant inderdaad!

Er staat me bij dat er iets was met het ophalen van de vuilcontainers daar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven