Bedankje voor rij instructeur

11-11-2013 16:27 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is een leuk klein bedankje voor je rij instructeur na lange tijd lessen? Ik wil wel bloemen meenemen, maar als ik dan niet slaag dan liggen die bloemen daar zo achterin de auto.. ofzo.

'Merci' vind ik een beetje te cliché.

Hebben jullie ideeën? En geef je dat dan als je geslaagd bent (of bij aanvang van de les voor het examen? Dan is het dus iets wat je in een tas kan doen, zodat je niet al zichtbaar een cadeau bij je hebt..

..
- don't let anyone dim your light, simply because it's shining in their eyes -
http://www.funline.nl/a-2 ... anger-nummerbord-bedankt/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom wil je een kleinigheidje meenemen voor je instructeur, je hebt hem toch betaald voor zijn diensten, het is zijn werk om jou te leren rijden en als je slaagt heeft hij zijn werk goed gedaan.

Desalniettemin vind ik het wel lief van je hoor :-)
http://www.damfeestartike ... p-11430.html#.UoD4OdNgU1U
Wat vind je rij instructeur leuk of waar heeft hij een zwak voor? De mijne had toentertijd een zwak voor zachte zoete drop, dus je raad al wat ik hem heb gegeven.
http://www.pascogifts.com ... mpa-isolatiebeker-thermos

Voor een bakkie tijdens het lesgeven.
haha waarom zou je hem bedanken, geef hem een handdruk. Rijlessen zijn duur en je hebt hem waarschijnlijk al heel veel betaalt als je een lange tijd lest
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:Doreia schreef op 11 november 2013 @ 16:32:

Wat vind je rij instructeur leuk of waar heeft hij een zwak voor? De mijne had toentertijd een zwak voor zachte zoete drop, dus je raad al wat ik hem heb gegeven.

Een blowjob?

Mijn vriend is rijinstructeur.

Wij vinden bioscoopbonnen en dat soort dingen wel leuk
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 november 2013 @ 16:33:

[...]

Een blowjob?

Bij mij was tijdens het lessen ter sprake gekomen dat mijn instructeur een bepaald soort wijn wel erg lekker vond, dus heb ik achteraf een fles opgestuurd naar zijn huisadres.
Ik heb mijn rij instructeurs een bos bloemen gestuurd. Dat had ik eens in een opwelling geroepen waarop zij zeiden dat ik eerst maar eens moest slagen dus tja toen ik slaagde heb ik ze dezelfde dag nog bloemen gestuurd.
Niks.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:missyd schreef op 11 november 2013 @ 16:38:

Bij mij was tijdens het lessen ter sprake gekomen dat mijn instructeur een bepaald soort wijn wel erg lekker vond, dus heb ik achteraf een fles opgestuurd naar zijn huisadres.Zijn huisadres?
Gewoon een doosje autodrop. Altijd goed en heel attent van jou.

Succes met je rijexamen!
Doe mij maar een bakkie pleur...!
Ik wist destijds ook het huisadres van mijn instructeur hoor. Dorp, dan heb je dat. Niks geks aan.

Ik zou niks geven, je kunt iedereen wel een bedankje sturen dan..
helemaal niks

Maar ik ben bij dat soort zakelijke overeenkomsten ook gewoon zakelijk. Mijn kraamhulp kreeg ook niks etc.

Ik geef de bakker ook niet elke keer een bedankje als ik hem betaal voor het brood
Dankje voor alle ideeen!

@alcoholvrij; autodrop haha, dat is wel een leuk idee!

@matroesjka_ ; dat is wel een leuk idee ja, een bioscoopbon.

Ik snap wel dat veel mensen vaak niks geven; je betaalt immers heel erg veel voor rijlessen, maar als je zo veel met iemand in de auto zit en die altijd positief en behulpzaam is, vind ik dat je daar wel dankjewel voor mag zeggen (door middel van een klein cadeautje), ik ben namelijk heel blij dat ik ik gewoon een leuke instructeur had/heb ipv zo'n strenge chagrijnige vent! haha.
- don't let anyone dim your light, simply because it's shining in their eyes -
quote:Doreia schreef op 11 november 2013 @ 16:32:

Wat vind je rij instructeur leuk of waar heeft hij een zwak voor? De mijne had toentertijd een zwak voor zachte zoete drop, dus je raad al wat ik hem heb gegeven.De mijne had een zwak voor seks, dus.........
Ik heb geen briljante ideeën. Maar ik vind het wel attent van je!
Je hebt van dat marsepein in de vorm van een rijbewijs/rijbewijsplaatje erop. Moet hij wel van zoetigheid houden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb indertijd, heel lang geleden, een leuk bedankkaartje naar de rijschool gestuurd t.a.v. de rijinstructeur.

Als je geld uit wilt geven is inderdaad een bioscoopbon of theater bon wel een leuk idee. Maar dan moet je weer wat dieper in de buidel tasten, ik bedoel met een bon van 10 euro beginnen ze niks.

Ik zag hier ook een mok voorbij komen met "bedankt" dat vond ik zelf een hele leuke.

Het is maar wat je uit wilt geven.

Succes met je rijexamen, oh ja, natuurlijk pas geven als je geslaagd bent dus nooit bij aanvang van het examen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven