Bedankje voor rij instructeur
maandag 11 november 2013 om 16:27
Wat is een leuk klein bedankje voor je rij instructeur na lange tijd lessen? Ik wil wel bloemen meenemen, maar als ik dan niet slaag dan liggen die bloemen daar zo achterin de auto.. ofzo.
'Merci' vind ik een beetje te cliché.
Hebben jullie ideeën? En geef je dat dan als je geslaagd bent (of bij aanvang van de les voor het examen? Dan is het dus iets wat je in een tas kan doen, zodat je niet al zichtbaar een cadeau bij je hebt..
..
'Merci' vind ik een beetje te cliché.
Hebben jullie ideeën? En geef je dat dan als je geslaagd bent (of bij aanvang van de les voor het examen? Dan is het dus iets wat je in een tas kan doen, zodat je niet al zichtbaar een cadeau bij je hebt..
..
- don't let anyone dim your light, simply because it's shining in their eyes -
maandag 11 november 2013 om 16:29
http://www.funline.nl/a-2 ... anger-nummerbord-bedankt/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 11 november 2013 om 16:30
maandag 11 november 2013 om 16:31
http://www.damfeestartike ... p-11430.html#.UoD4OdNgU1U
maandag 11 november 2013 om 16:32
http://www.pascogifts.com ... mpa-isolatiebeker-thermos
Voor een bakkie tijdens het lesgeven.
Voor een bakkie tijdens het lesgeven.
maandag 11 november 2013 om 16:33
maandag 11 november 2013 om 16:33
maandag 11 november 2013 om 16:54
maandag 11 november 2013 om 17:20
Dankje voor alle ideeen!
@alcoholvrij; autodrop haha, dat is wel een leuk idee!
@matroesjka_ ; dat is wel een leuk idee ja, een bioscoopbon.
Ik snap wel dat veel mensen vaak niks geven; je betaalt immers heel erg veel voor rijlessen, maar als je zo veel met iemand in de auto zit en die altijd positief en behulpzaam is, vind ik dat je daar wel dankjewel voor mag zeggen (door middel van een klein cadeautje), ik ben namelijk heel blij dat ik ik gewoon een leuke instructeur had/heb ipv zo'n strenge chagrijnige vent! haha.
@alcoholvrij; autodrop haha, dat is wel een leuk idee!
@matroesjka_ ; dat is wel een leuk idee ja, een bioscoopbon.
Ik snap wel dat veel mensen vaak niks geven; je betaalt immers heel erg veel voor rijlessen, maar als je zo veel met iemand in de auto zit en die altijd positief en behulpzaam is, vind ik dat je daar wel dankjewel voor mag zeggen (door middel van een klein cadeautje), ik ben namelijk heel blij dat ik ik gewoon een leuke instructeur had/heb ipv zo'n strenge chagrijnige vent! haha.
- don't let anyone dim your light, simply because it's shining in their eyes -
maandag 11 november 2013 om 18:15
maandag 11 november 2013 om 18:31
Ik heb indertijd, heel lang geleden, een leuk bedankkaartje naar de rijschool gestuurd t.a.v. de rijinstructeur.
Als je geld uit wilt geven is inderdaad een bioscoopbon of theater bon wel een leuk idee. Maar dan moet je weer wat dieper in de buidel tasten, ik bedoel met een bon van 10 euro beginnen ze niks.
Ik zag hier ook een mok voorbij komen met "bedankt" dat vond ik zelf een hele leuke.
Het is maar wat je uit wilt geven.
Succes met je rijexamen, oh ja, natuurlijk pas geven als je geslaagd bent dus nooit bij aanvang van het examen.
Als je geld uit wilt geven is inderdaad een bioscoopbon of theater bon wel een leuk idee. Maar dan moet je weer wat dieper in de buidel tasten, ik bedoel met een bon van 10 euro beginnen ze niks.
Ik zag hier ook een mok voorbij komen met "bedankt" dat vond ik zelf een hele leuke.
Het is maar wat je uit wilt geven.
Succes met je rijexamen, oh ja, natuurlijk pas geven als je geslaagd bent dus nooit bij aanvang van het examen.