Bedorven lucht in tapijt

11-05-2010 00:56 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 2 weken heerlijk op vakantie te zijn geweest kwam ik er bij thuiskomst achter dat mijn vriend het afval niet naar buiten heeft gedaan voor dat wij vertrokken.

Niets aan de hand zou je denken, maar helaas zaten er nog al wat etensresten in deze zak en dat is in die 2 weken lekker gaan rotten.

Nu haalde ik net dus de zak uit de prullenbak en trek er dus een mini gaatje in omdat ik hem niet voorzichtig uit de bak haalde. Resultaat.. een vies straaltje rottingswater(? haha wist even geen ander woord) is op het tapijt gekomen.. al geprobeerd schoon te maken.. maar de lucht blijft :puke:

Een beetje googlen leverde bij mij geen resultaat.. ben ik dan echt de enige die zoiets wel eens heeft meegemaakt of heeft een van de Viva-forumers dit ook eens gehad?

Ik ben namelijk bang dat ik deze geur nu voor altijd ga ruiken..

heeft iemand een tip voor deze schoonmaak-kneus
Biotex blauw. Heet sopje maken, goed in borstelen, in laten weken en daarna met veel lauw water spoelen en opdeppen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Bedankt! Ik ga morgen ochtend direct naar de supermarkt om het te halen.. helaas woon ik in een studio dus vanavond moet ik in de lucht slapen

een verkoudheid zou nu eens niet misstaan !
Vanish. Heb ik zelfs een grote plens vet uit de frituurpan op mijn vloerbedekking mee weggekregen, in één keer.
Ahum, hier komt ie : warm water met natuurazijn (het zuur van azijn doodt de enge beesjes die de stank veroorzaken).
Idd, heet water en azijn, als je nu geen Biotex in huis hebt. Morgen afmaken met Biotex.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
bedankt dames!

Heb nu in ieder geval heet water met azijn gedaan en de lucht lijkt inderdaad al minder te worden.. kan nu in ieder geval rustig slapen

Bedankt voor de goede tips !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven