Beestjes in bed
zaterdag 9 mei 2020 om 19:58
Daar zit je dan, je baby van een paar dagen oud, te voeden in bed. En dan loopt er plots een klein beestje over je arm, inmiddels er al meerdere gezien (en vermoord
). Wie heeft een idee wat het zou kunnen zijn. De kenmerken:
-Een speldenprik groot, ik denk nog geen millimeter.
-Donker bruin of zwart van kleur.
-Lopen over mijn huid/dekbed, van springen is nog geen bewijs.
-Lijken een voorkeur te hebben voor het vrouwelijke geslacht (of man voelt/ziet ze niet)
Wie heeft er een idee wat het zijn zodat ik uit kan zoeken hoe ik ze eg krijg...? Bedwantsen zijn uitgesloten, die zijn veel groter (aldus google).
-Een speldenprik groot, ik denk nog geen millimeter.
-Donker bruin of zwart van kleur.
-Lopen over mijn huid/dekbed, van springen is nog geen bewijs.
-Lijken een voorkeur te hebben voor het vrouwelijke geslacht (of man voelt/ziet ze niet)
Wie heeft er een idee wat het zijn zodat ik uit kan zoeken hoe ik ze eg krijg...? Bedwantsen zijn uitgesloten, die zijn veel groter (aldus google).
flip-flop wijzigde dit bericht op 09-05-2020 20:07
4.96% gewijzigd
flip-flop op z'n kop.
op en top, wat 'n flop!
op en top, wat 'n flop!
zaterdag 9 mei 2020 om 20:08
Welk beestje dan???
Foto maken geprobeerd maar lukt niet, krijg m niet scherp op t mormel.. te klein denk ik?
flip-flop op z'n kop.
op en top, wat 'n flop!
op en top, wat 'n flop!
zaterdag 9 mei 2020 om 20:20
zaterdag 9 mei 2020 om 20:35
Nee niet zien vliegen.
Powder post beetle lijkt er niet op. En, iehhhh borstbeestjes
Vogelmijten lijken er tot nu toe t meeste op, maar we hebben geen beetjes of jeuk en dat hoort er wel bij.
Uiteraard is t beddengoed heet gewassen en is er al een paar x gestofzuigd.
Powder post beetle lijkt er niet op. En, iehhhh borstbeestjes
Vogelmijten lijken er tot nu toe t meeste op, maar we hebben geen beetjes of jeuk en dat hoort er wel bij.
Uiteraard is t beddengoed heet gewassen en is er al een paar x gestofzuigd.
flip-flop op z'n kop.
op en top, wat 'n flop!
op en top, wat 'n flop!
zaterdag 9 mei 2020 om 20:38
zaterdag 9 mei 2020 om 21:49
Ik dacht ook meteen aan vogelmijt, ook gezien het jaargetijde. Hebben jullie ergens rondom het huis een leeg vogelnest? Wij hadden ooit jonge meeuwtjes vlakbij huis en toen ze uitvlogen zat ons hele huis vol. Ik had wel kleine beten op mijn benen, maar het jeukte niet erg. Mijn man werd helemaal niet gebeten.