Behangzoektocht!
vrijdag 26 maart 2010 om 16:53
Ik zou eens gaan kijken bij een zaak als Decokay o.id. In ieder geval een 'behangzaak'. Daar hebben ze de wereld aan boeken met behang van zo'n beetje alle verschillende merken waar vast jou kleuren wel tussen zullen zitten. En daar kun je dan meteen je gordijnen bij uitzoeken.
Succes met je zoektocht
Succes met je zoektocht
vrijdag 26 maart 2010 om 17:35
In de winkels zoals roobol en kwantum en leen bakker, en de duurdere behangwinkels kun je toch veel makkelijker zoeken?
heb je de stof erbij, zie je gelijk of het goed bij elkaar past.
En als je bij kwantum bent geweest hoef je niet meer naar karwei, want die hebben de zelfe collectie.
heb je de stof erbij, zie je gelijk of het goed bij elkaar past.
En als je bij kwantum bent geweest hoef je niet meer naar karwei, want die hebben de zelfe collectie.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 26 maart 2010 om 18:17
quote:Enneaaa schreef op 26 maart 2010 @ 17:32:
Wat een prachtige kleuren Ann Liv . Ben gewoon even blijven hangen om te genieten (net nodig na een pittig dagje) Fijn! Heb je het mooie plaatjes-topic op entertainment al ontdekt? Zie hier. Ik weet niet of het je smaak is, maar ik word er altijd érg vrolijk van.
Wat een prachtige kleuren Ann Liv . Ben gewoon even blijven hangen om te genieten (net nodig na een pittig dagje) Fijn! Heb je het mooie plaatjes-topic op entertainment al ontdekt? Zie hier. Ik weet niet of het je smaak is, maar ik word er altijd érg vrolijk van.
vrijdag 26 maart 2010 om 18:18
zaterdag 27 maart 2010 om 13:34
zaterdag 27 maart 2010 om 17:19
zaterdag 27 maart 2010 om 21:14
Hoe komt het dat je specifiek deze combinatie zoekt? Moet het ergens bijpassen of heb je het al eens gezien? Heb je een stijl waar het bij moet passen? (wat voor meubels heb je bijvoorbeeld?) Vind je donkere kleuren mooi of juist feller? Heb je een idee wat voor patroon je mooi vindt? (simpel, met bloemen, strepen, etc)
Je zou ipv behang ook een wandschildering kunnen maken, dan kun je precies de kleuren kiezen die jij wil.
Je zou ipv behang ook een wandschildering kunnen maken, dan kun je precies de kleuren kiezen die jij wil.
zaterdag 27 maart 2010 om 22:06
nou het is dus voor de keuken, maar nou zag ik dus ook een overheersend turkoois behang met een donkerpaars werkje en dat vink dan ook weer heel mooi!
Een wandschildering heb ik al aan gedacht, maar ik vind dat dan weer zonde om het op een muur te maken, heb het dan graag in een lijstje haha! Uiteindelijk wil ik een keukenblok in lichte houtkleur, weet nog niet welke soort, en de eethoek wil ik vervangen voor een ronde tafel, zodat ik al mijn muren kan gebruiken...de stoelen zijn van riet en dat blijft zo ivm de katten...
ik ben er dus nog niet helemaal uit wat het mooiste zou zijn, het mag niet te druk en mannetje moet het ook wel mooi vinden...de prints...ik vind héél veel mooi, dus het is maar net wat ik zie....pff ik dacht: zo gedaan!
Een wandschildering heb ik al aan gedacht, maar ik vind dat dan weer zonde om het op een muur te maken, heb het dan graag in een lijstje haha! Uiteindelijk wil ik een keukenblok in lichte houtkleur, weet nog niet welke soort, en de eethoek wil ik vervangen voor een ronde tafel, zodat ik al mijn muren kan gebruiken...de stoelen zijn van riet en dat blijft zo ivm de katten...
ik ben er dus nog niet helemaal uit wat het mooiste zou zijn, het mag niet te druk en mannetje moet het ook wel mooi vinden...de prints...ik vind héél veel mooi, dus het is maar net wat ik zie....pff ik dacht: zo gedaan!
dinsdag 30 maart 2010 om 18:56
Lastig hè Twijfelnaam? Hoe ziet dat laatste behangetje eruit, heb je daar een plaatje van?
Als ik jou was zou ik gewoon eens wat boeken door gaan bladeren. Bij de neutrale kleuren die jij noemt in je keuken, kan volgens mij in principe alles, dus dan is het echt een kwestie van smaak... Ben benieuwd!
Als ik jou was zou ik gewoon eens wat boeken door gaan bladeren. Bij de neutrale kleuren die jij noemt in je keuken, kan volgens mij in principe alles, dus dan is het echt een kwestie van smaak... Ben benieuwd!