Ben jij een vouwer of een propper?

03-06-2010 11:42 84 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vouwen of proppen?

Totaal aantal stemmen: 116

Ik Vouw (72%)
Ik Prop (27%)
Ik gebruik mijn handen Geen stemmen
Ik doe beide niet (2%)
Met of zonder patroon?
Vouwen! Duidelijke zaak.

Oh ja, ik gebruik wc papier wat in de aanbieding is; nu van die hondjes. En altijd een familiepak zodat we er lekker lang mee doen. Ik gebruik meer papier dan vriend, die vouwt ook. Vochtige doekjes krijg ik een rauwe reet van en een jeukende doos, vriend zweert erbij, als laatste veeg.
Ik prop, een meter ongeveer
~propper~

Een propper is iemand die bij een bar of discotheek mensen probeert over te halen naar binnen te gaan.

Propper.

En het liefst met veeeeeel toiletpapier!
verplaatst naar thuis!
quote:Kabouter23 schreef op 03 juni 2010 @ 11:51:

Wie heeft er "Ik doe beide niet" gestemd? En wat doe je dan wel??? bidet?
Ik zit te denken, maar eigenlijk ben ik een proppende vouwer....

Ik prop op handbreedte, en dat kan je dan nog zeker 2 keer dubbelvouwen

Teveel informatie zeker?
quote:Viva Angel5 schreef op 03 juni 2010 @ 12:10:

verplaatst naar thuis!Ja hoor, jij verveelt je
Smsen, lezen.. watte?
Ik ben een propper met veel papier ,mijn man is daarom erg handig met de afvoer geworden ,regelmatig een verstopping hier
een proppende vouwer... of een vouwende propper.

tis een combi van beide. velletje of 4
Ik ben blij dat er zoveel mensen vouwen. Anders was ik ernstig aan mezelf gaan twijfelen denk ik
quote:germanwings schreef op 03 juni 2010 @ 12:10:

[...]

bidet?

Met de handen misschien! Maar wil het niet toegeven en kiest dan de wat gecensoreerdere versie.

Ik ben een vouwer trouwens. En Poeszie: ik dacht hetzelfde toen ik het topic doorlas. In het begin dacht ik: ojee, en ik ben een vouwer...
Ik vouw

Mijn ouders proppen en dat heb ik dus ook zo geleerd, verbaast heb ik leren vouwen toen ik op schoolreisje (groep 4 ofzo) maar 2 velletjes meekreeg naar de wc. Vind dat nog steeds sadistisch eigenlijk,
Ik heb weleens ergens een onderzoek gelezen (jaja weer zo een hoogstaand onderzoek waar waarschijnlijk nog iemand op gepromoveerd is ook).

Dat onderzoek ging over het hygiëne verschil tussen proppen en vouwen, het bleek dat er evenveel bacteriën passeerden.

@ toby

dat is idd sadistisch, kreeg je dan wel een stukje zeep mee?
haha, Ik dacht dat het er overging of je je schone was in de kast propt of dat je de was eerst netjes opvouwt.
allereerst leg ik een laagje op onbekende externe toiletbrillen, iets wat mij een legger maakt.

Daarnaasts ben ik een vouwer, zorgvuldig haal ik de benodigde hoeveelheid van de toiletrol af, om het daarna netjes op te vouwen, vervolgens herhaal ik dit meerdere keren zodat ik aardig wat laagjes krijg.

Hierna kan het feest beginnen!

Soms komt het voor dat de eerder genoemde hoeveelheid niet genoeg is, dit betekent dat het hele proces herhaald moet worden.
vouwen, zeer secuur, en dan met vochtig wc papier.( de achterkant )
[quote]ardni schreef op 04 juni 2010 @ 11:02:

allereerst leg ik een laagje op onbekende externe toiletbrillen, iets wat mij een legger maakt.

quote]

Hier hang ik boven, goed voor mijn been spieren.
Haha! Zo grappig dit!

Ik ben een echte propper én grootverbruiker.

Ik heb echt wel geprobeerd te vouwen, maar dan zit er zo weinig materiaal tussen hand en 'hotspot' if you know what I mean..;-)

Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik de enige propper was. Waar zo'n forum al niet goed voor is he? I'm not alone!!
Ik vouw, en heb een aparte manier van vouwen.

En ik gebruik ook nat toiletpapier, kan niet zonder!

En ik veeg 9 van de 10 keer de wc van tevoren schoon, zelfs thuis.
Nou Hebbes...dat dacht ik ook...

Ik heb volgens mij geen regelmaat in vouwen en proppen...
quote:Hebbes schreef op 04 juni 2010 @ 10:56:

haha, Ik dacht dat het er overging of je je schone was in de kast propt of dat je de was eerst netjes opvouwt.

Precies wat ik ook dacht!

Dus het feit dat ik hier nu kan zeggen dat ik een vouwer ben, geeft me toch weer een beetje een opgeruimd gevoel over mezelf .
Voor de psychologen onder ons; als ik een goed humeur heb vouw ik, als mij humeur slecht is prop ik. Wat betekend dit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven