Ben jij een vouwer of een propper?

vrijdag 4 juni 2010 om 11:41
quote:Bugzy schreef op 03 juni 2010 @ 11:50:
Zijn er serieus proppers hier?? Als je prop dan uit elkaar gaat 'onderweg' dan zit je er helemaal onder
Ondertussen lijkt me in dit geval beter passen
En hier ook een vouwer, met veel papier. Nadeel is dat als je ergens bent waar ze van dat hele zachte dikke toiletpapier hebben, het toilet dus verstopt raakt, omdat ik dan uit gewenning nog steeds zoveel papier pak.....en dat is wel eens genant geworden
Zijn er serieus proppers hier?? Als je prop dan uit elkaar gaat 'onderweg' dan zit je er helemaal onder
Ondertussen lijkt me in dit geval beter passen
En hier ook een vouwer, met veel papier. Nadeel is dat als je ergens bent waar ze van dat hele zachte dikke toiletpapier hebben, het toilet dus verstopt raakt, omdat ik dan uit gewenning nog steeds zoveel papier pak.....en dat is wel eens genant geworden
vrijdag 4 juni 2010 om 11:45
vrijdag 4 juni 2010 om 21:23
Geweldig wat een onderwerp!
Ik vouw, nou das eruit...
Ik leg ook altijd een paar velletjes in de bak voordat ik ga. Je hebt hier van die plonsbakken en ik haat natte billen!
Wat doen jullie verder zo al op de plee?
Ik tel tegeltjes als ik ergens anders ben, thuis lees ik maakt niet uit wat!
Ik leg ook altijd een paar velletjes in de bak voordat ik ga. Je hebt hier van die plonsbakken en ik haat natte billen!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
vrijdag 4 juni 2010 om 21:25
quote:Pigbull schreef op 04 juni 2010 @ 11:38:
Voor de psychologen onder ons; als ik een goed humeur heb vouw ik, als mij humeur slecht is prop ik. Wat betekend dit?Een onverwerkt jeugdtrauma opgelopen op de peuterspeelzaal, zeg maar PTSZ!
Voor de psychologen onder ons; als ik een goed humeur heb vouw ik, als mij humeur slecht is prop ik. Wat betekend dit?Een onverwerkt jeugdtrauma opgelopen op de peuterspeelzaal, zeg maar PTSZ!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
vrijdag 4 juni 2010 om 21:26
quote:annekeg schreef op 04 juni 2010 @ 21:23:
WHAHAHA, ik ook!
Aantal in de hoogte x aantal in de breedte (eventueel aangevuld met de halve tegeltjes)
WHAHAHA, ik ook!
Aantal in de hoogte x aantal in de breedte (eventueel aangevuld met de halve tegeltjes)
vrijdag 4 juni 2010 om 22:14
Doe het ook bij conferences, van die plafondtegels, of vroeger in de kerk, het houdt mij wakker. Toen ik vroeguh weleens verliefd was moest de naam vd jongen passen in het rijtje tegeltjes (anders was het een slecht teken (hoe gek ben je als tiener), natuurlijk zocht ik net zo lang naar een "rijtje" waarin de naam paste
zaterdag 5 juni 2010 om 02:05
Ik vouw. Meestal een velletje of zes a acht. En dat vouw ik dan zodanig dat er minstens 8 laagjes ontstaan. Ik heb namelijk van mijn vader geleerd, die voor zijn werk proefjes deed met bacterien, dat die bacterien door minder dan 8 laagjes gewoon heen wandelen. Blegh.
En mijn vouwwerkje vouw ik dan nog twee keer dubbel voor de laatste veegjes.
En mijn vouwwerkje vouw ik dan nog twee keer dubbel voor de laatste veegjes.
zaterdag 5 juni 2010 om 02:08
Ik vouw en gebruik veel velletjes. In een trechtertoilet eerst een paar proppen tegen het spetteren, bij een vreemd toilet dat ik niet vertrouw eerst de bril schoonvegen en afdekken.
Daarna pas de fax naar Darmstadt.
En dan: eerst een paar keer droog vegen tot het gevouwen papier geen sporen meer vertoont, daarna nog een paar keer nat (met speeksel bevochtigd). Wat dat betreft ben ik dus bijna een moslim.
Mijn hotspot moet brandschoon zijn als ik het toilet verlaat.
O ja, en ik lees graag tijdens een wat uitgebreider toiletbezoek.
Daarna pas de fax naar Darmstadt.
En dan: eerst een paar keer droog vegen tot het gevouwen papier geen sporen meer vertoont, daarna nog een paar keer nat (met speeksel bevochtigd). Wat dat betreft ben ik dus bijna een moslim.
Mijn hotspot moet brandschoon zijn als ik het toilet verlaat.
O ja, en ik lees graag tijdens een wat uitgebreider toiletbezoek.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

zaterdag 5 juni 2010 om 02:23
zaterdag 5 juni 2010 om 03:32
Eerst een vlotje in de pot.
Bij een plonswc tegen de plons, en anders omdat ik een hekel heb aan borstelen na afloop.
Vervolgens vouw ik, maar dan wel uit de losse pols.
Geen hele origami dus met preciese vouwen, maar 2 a 3x dubbel.
Nieuwe veeg met nieuw papier, ik ben niet van het dubbelvouwen voor de 2e veeg.
Kijken jullie ook nog naar jullie prop of origami werkje na je geveegd hebt?
Bij een plonswc tegen de plons, en anders omdat ik een hekel heb aan borstelen na afloop.
Vervolgens vouw ik, maar dan wel uit de losse pols.
Geen hele origami dus met preciese vouwen, maar 2 a 3x dubbel.
Nieuwe veeg met nieuw papier, ik ben niet van het dubbelvouwen voor de 2e veeg.
Kijken jullie ook nog naar jullie prop of origami werkje na je geveegd hebt?
zaterdag 5 juni 2010 om 13:47
Ik ben overigens best benieuwd naar de anale schoonmaakkunsten van moslims. Rituele reiniging met water ok maar hoe ?
Zetten ze de tuinslang of de hogedrukspuit op hun kont ?
Ik meen dat ze in Westerse landen flessen water meenemen voor de reiniging na afloop maar hoe werkt dat ?
Gewoon een beetje water tegen je hotspot aangooien zal weinig helpen. Het zal toch niet zo zijn dat ze water plus hun linkerhand inzetten om de anale zone weer proper te krijgen ?
En zo ja: hoe krijgen ze daarna die linkerhand weer ontdaan van poepresten schoon ?
Zetten ze de tuinslang of de hogedrukspuit op hun kont ?
Ik meen dat ze in Westerse landen flessen water meenemen voor de reiniging na afloop maar hoe werkt dat ?
Gewoon een beetje water tegen je hotspot aangooien zal weinig helpen. Het zal toch niet zo zijn dat ze water plus hun linkerhand inzetten om de anale zone weer proper te krijgen ?
En zo ja: hoe krijgen ze daarna die linkerhand weer ontdaan van poepresten schoon ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zaterdag 5 juni 2010 om 18:18
Ik ben een propper. Mijn moeder zei vroeger: als je ouder bent ga je vanzelf vouwen, maar dat is tot op heden nog niet gebeurd. Ik heb wel eens geprobeerd te vouwen, maar ik vind zo'n plat vlak gewoon niet ruw genoeg en heb het idee dat de helft dan blijft hangen.
Ik heb ook een gruwelijke hekel aan van dat dure witte fluffy wc papier, voor mijn gevoel doet dat echt niets! Geef mij maar die goedkope Spartaanse grijze rollen, dan voel je het pas echt goed schuren!
Ik heb ook een gruwelijke hekel aan van dat dure witte fluffy wc papier, voor mijn gevoel doet dat echt niets! Geef mij maar die goedkope Spartaanse grijze rollen, dan voel je het pas echt goed schuren!

zondag 6 juni 2010 om 12:34
woensdag 16 juni 2010 om 09:11
Moest gisteravond ineens aan dit topic denken toen ik op de wc vd Chinees zat. (tja je moet wat doen)
In ieder geval de plaatselijke Chinees had dus zo'n rottige automatische flusher. Nou ben ik dus een matje vouwer, of terwijl voordat ik ga zitten maak ik eerst uitgebreid de bril e.d. schoon, dan vouw ik ala origami een leuk matje voor in de pot (ik haat die plons bakken waar je natte billen van krijgt). in ieder geval, ik het matje in de ple, draai me om, wil net gaan zitten of flussssssh, daar gaat mijn kunstwerk matje, dus nog eens, zelfde verhaal. Ik op zoek naar het oogje in de pot, nou ja om kort te gaan na een en ander speur werk kon ik eindelijk gaan zitten en zat ik dus grinnikend op de pot.
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die stomme plons bakken en automatische flushers?
Nou ja waar je je al niet druk om maakt , ik moest het effe kwijt (toen ook maar nu op een andere manier)
In ieder geval de plaatselijke Chinees had dus zo'n rottige automatische flusher. Nou ben ik dus een matje vouwer, of terwijl voordat ik ga zitten maak ik eerst uitgebreid de bril e.d. schoon, dan vouw ik ala origami een leuk matje voor in de pot (ik haat die plons bakken waar je natte billen van krijgt). in ieder geval, ik het matje in de ple, draai me om, wil net gaan zitten of flussssssh, daar gaat mijn kunstwerk matje, dus nog eens, zelfde verhaal. Ik op zoek naar het oogje in de pot, nou ja om kort te gaan na een en ander speur werk kon ik eindelijk gaan zitten en zat ik dus grinnikend op de pot.
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die stomme plons bakken en automatische flushers?
Nou ja waar je je al niet druk om maakt , ik moest het effe kwijt (toen ook maar nu op een andere manier)