Ben jij een vouwer of een propper?

03-06-2010 11:42 84 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vouwen of proppen?

Totaal aantal stemmen: 116

Ik Vouw (72%)
Ik Prop (27%)
Ik gebruik mijn handen Geen stemmen
Ik doe beide niet (2%)
ik vouw slordig, maar doe het te netjes om het een prop te noemen.
quote:delphicat schreef op 05 juni 2010 @ 02:05:

Ik vouw. Meestal een velletje of zes a acht. En dat vouw ik dan zodanig dat er minstens 8 laagjes ontstaan. Ik heb namelijk van mijn vader geleerd, die voor zijn werk proefjes deed met bacterien, dat die bacterien door minder dan 8 laagjes gewoon heen wandelen. Blegh.

En mijn vouwwerkje vouw ik dan nog twee keer dubbel voor de laatste veegjes.

Ik was laatst ergens waar ze per ongeluk keukenrollen in plaats van toiletpapier hadden gekocht. En het toiletpapier was op.

Door de geweldige absorberende krachten van het keukenpapier had je daar wel meer dan 8 vellen nodig.
quote:ardni schreef op 04 juni 2010 @ 11:02:

allereerst leg ik een laagje op onbekende externe toiletbrillen, iets wat mij een legger maakt.

Eensch

Daarnaasts ben ik een vouwer, zorgvuldig haal ik de benodigde hoeveelheid van de toiletrol af, om het daarna netjes op te vouwen, vervolgens herhaal ik dit meerdere keren zodat ik aardig wat laagjes krijg.

Eensch!

Hierna kan het feest beginnen!

Soms komt het voor dat de eerder genoemde hoeveelheid niet genoeg is, dit betekent dat het hele proces herhaald moet worden.

met als toevoeging dat er altijd nog word nageveegd met vochtig toiletpapier, dat is beter voor de backstage- uitgang!
Ik prop. Met veel papier. En vaak gevolgd door een tweede prop. De sessie wordt afgesloten met vochtige doekjes. Beetje overdreven eigenlijk Arme bomen....

Hoeveel rollen per week hangt af van het merk. Het liefst heb ik van die lekkere zachte dikke Edet, dat scheelt een boel propwerk.

Op mijn werk is er van dat stugge ongebleekte allergoedkoopste papier. Met mijn overdreven veeggedrag levert dat schrale billen op.
Jaaaa, in plonsbakken doe ik er ook altijd een dikke laag gepropt wcpapier in voor ik ga zitten. Ik haat spetters tegen mijn derrière
Proppen en daarna vochtig wc papier.

We hebben hier ook een gietertje staan. Manlief gebruikt die, hij giet gewoon water en droogt daarna met wc papier.

Zijn ouders hebben zo'n ingebouwd bidet in de wc maar in onze pot kan dat niet. Dus dan maar een gieter.

(Had eerder van die flesjes staan waar ze bij shoarmazaken de saus indoen, dat ging ook wel makkelijk met zo'n spuitdopje erop )
quote:lopendvuurtje schreef op 05 juni 2010 @ 14:33:

Man en ik allebei vouwer, kids zal ik nog even checken haha. Hoe maken jullie eigenlijk schoon? Ik doe alles achterlangs, maar zie wel vaak vrouwen die de 'plas' voorlangs doen.... Hahaha wat een onderwerp.

Ik veeg plas voorlangs af las laatst een folder over blaasontsteking en las toen dat dat nooooit mocht ivm bacterien. Dat doe ik dus al 25 jaar verkeerd (en pas 1 keer blaasontsteking)

*toch een keer moeder er op aanspreken, moet ergens in de opvoeding verkeerd zijn gegaan*
En een vouwer trouwens, meestal 2 of 3 papiertjes, heb zelf goed papier, bij dat nul-vochtopnemend-papier een hele dikke prop
@ Donkeyshot: Over dat wassen bij moslims:

Ik heb het even aan m'n man gevraagd. Hij gebruikt dus water.

Eerst veegt hij z'n kont af zoals de gemiddelde mens. Zodat alle resten (he bah) weg zijn.

Dan spoelt hij met water. Dus geen bruine vingers na afloop, zeg maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven