bezichtiging flatje
vrijdag 27 december 2013 om 04:27
Hoi,
Ik woon op een best klein kamertje.
Nu reageer ik elke week op woningen via woonnet.
Ik heb volgende week een bezichtiging
Het is een studio.
Mijn eerste bezichtiging dus ik dacht ik ga samen met mijn moeder.
Nu wilt ze me broertje van 7 ook meenemen( naar de bezichtiging.)
Is dit niet te overdreven?
Ik woon op een best klein kamertje.
Nu reageer ik elke week op woningen via woonnet.
Ik heb volgende week een bezichtiging
Het is een studio.
Mijn eerste bezichtiging dus ik dacht ik ga samen met mijn moeder.
Nu wilt ze me broertje van 7 ook meenemen( naar de bezichtiging.)
Is dit niet te overdreven?
vrijdag 27 december 2013 om 08:10
Fijn dat je moeder mee wilt om te gaan kijken. Het is niet de meest handige oplossing, maar je broertje kan best mee. Neem wat speelgoed of een boekje mee, zodat hij zich ook kan vermaken. En leg uit dat jullie het huis gaan bekijken en dat dit wel even kan duren.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
vrijdag 27 december 2013 om 08:22
Waar moet broertje anders naar toe? Alleen thuis blijven? Daar is hij toch veel te klein voor? Wees een trotse grote zus en laat hem zien waar je misschien gaat wonen!
Altijd goed om met zijn 2tjes naar een huis te gaan kijken, 2 zien meer dan 1. Je moeder let waarschijnlijk op andere dingen dan jij!
Altijd goed om met zijn 2tjes naar een huis te gaan kijken, 2 zien meer dan 1. Je moeder let waarschijnlijk op andere dingen dan jij!
vrijdag 27 december 2013 om 09:51
vrijdag 27 december 2013 om 10:15
quote:retrostar schreef op 27 december 2013 @ 09:45:
Ik zou zoiets toch altijd alleen willen doen want de persoonlijke mening van je gezelschap werkt verwarrend.
Ik deed het liever samen. Maar goed, mijn ouders zien juist overal oplossingen en mogelijkheden waar ik zelf nooit op zou zijn gekomen.
Maar broertje thuislaten lijkt me sowieso geen optie. Neem anders wat leuks voor hem mee om zich te vermaken, kan je met je moeder bezig zijn met de bezichtiging.
Ik zou zoiets toch altijd alleen willen doen want de persoonlijke mening van je gezelschap werkt verwarrend.
Ik deed het liever samen. Maar goed, mijn ouders zien juist overal oplossingen en mogelijkheden waar ik zelf nooit op zou zijn gekomen.
Maar broertje thuislaten lijkt me sowieso geen optie. Neem anders wat leuks voor hem mee om zich te vermaken, kan je met je moeder bezig zijn met de bezichtiging.
vrijdag 27 december 2013 om 10:35
Jeetje, wat een luxeprobleem.
Die studio is hoogstwaarschijnlijk leeg, dus er kan niet veel kapot. Je bent in een kwartiertje klaar met kijken. Dat overleeft een zevenjarige echt wel hoor. Het is geen peuter die je moet bezighouden met blokken en autootjes.
Maar ik vermoed dat je denkt dat de eigenaar het raar zal vinden als je met zoveel mensen op de stoep staat? In dat geval; mensen denken over het algemeen weinig als het gaat om wat anderen doen/aantrekken/zeggen, tenzij het om extremen gaat.
Die studio is hoogstwaarschijnlijk leeg, dus er kan niet veel kapot. Je bent in een kwartiertje klaar met kijken. Dat overleeft een zevenjarige echt wel hoor. Het is geen peuter die je moet bezighouden met blokken en autootjes.
Maar ik vermoed dat je denkt dat de eigenaar het raar zal vinden als je met zoveel mensen op de stoep staat? In dat geval; mensen denken over het algemeen weinig als het gaat om wat anderen doen/aantrekken/zeggen, tenzij het om extremen gaat.
vrijdag 27 december 2013 om 10:39
Een bezichtiging, zeker van een studio, duurt ook weer niet zo lang hoor. Ik denk dat broertje oud genoeg is om het leuk te vinden. Betrek hem er een beetje bij zodat hij zich "groot" voelt, dat werkt het beste. Het is ook helemaal niet ongebruikelijk dat er meerdere mensen meekomen naar een bezichtiging, dus overdreven is het zeker niet.