Bezorgt TNT Post op maandag?

06-01-2013 14:20 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Een kennis is morgen jarig. Wil haar kaart dadelijk op de post doen maar nu vertelde mijn man de er geen post bezorgt wordt op maandag, klopt dit?

Alvast hartelijk dank!

Groetjes, Irishgirl
Dat klopt. Ze bezorgen alleen de post die op zaterdag is blijven liggen.
Hier krijg ik op maandag wel post. Misschien verschilt het per gebied? Gewoon op de post doen, je weet maar nooit. Als je hem n iet post krijgt ze hem zeker niet toch
Op de site van TNT staat overigens wel dat ze bezorgen op maandag maar man dacht ergens gelezen te hebben dat dit niet meer is
Het verschilt per plaats.

Bij mijn ouders wordt niet bezorgd. Bij ons wel.

Ze willen uiteindelijk wel naar geen post meer op maandag.
Hier wel.
Dan krijgt ze de kaart waarschijnlijk dinsdag.

Ook geen ramp toch?
Mijn moeder werkt elke maandag. Dat is de post van de vrijdag en zondagleging.
Ze bezorgen gewoon op maandag hoor. Ook post die op zondag gepost is.
Dank voor de snelle reacties!

Het zou inderdaad kunnen dat het per regio verschilt. Ik post de kaart dadelijk toch nog anders moet ik een stuk rijden om 'm bij haar in de bus te doen.

Nogmaals dank
.
Ik werk als postvoorbereider. Op maandag doen we alleen de post voor de wat grotere plaatsen waar over het algemeen meer post voor is.
Op maandag bezorgen ze spoedpost en alles wat op zaterdag is blijven liggen.
Mogelijk minder of geen post op maandag, woensdag en vrijdag

Voortaan bezorgen we de meeste post op dinsdag, donderdag en zaterdag. U kunt denken aan tijdschriften, bankafschriften, folders en rekeningen.

http://www.postnl.nl/voor ... ice/nieuwe-postbezorging/
quote:moccagourmet schreef op 06 januari 2013 @ 14:23:

Dan krijgt ze de kaart waarschijnlijk dinsdag.

Ook geen ramp toch?Lijkt me niet.
quote:Italie_Meisje schreef op 06 januari 2013 @ 14:25:

Ik werk als postvoorbereider. Op maandag doen we alleen de post voor de wat grotere plaatsen waar over het algemeen meer post voor is.Mijn moeder werkt op het platste platteland van Nederland. Heeft elke maandag genoeg werk.
Maar ze legen de postbus toch niet op zondag? Dat gebeurt toch pas maandag en dan gaat ie dinsdag met de bezorging mee? Of is dat iets van vroeger, dat de bus op zondag niet geleegd word?
quote:Ivetje schreef op 06 januari 2013 @ 14:29:

Maar ze legen de postbus toch niet op zondag? Dat gebeurt toch pas maandag en dan gaat ie dinsdag met de bezorging mee? Of is dat iets van vroeger, dat de bus op zondag niet geleegd word? Bus wordt hier niet geleegd op zaterdag, wel op zondag.
Wat grappig bootje. Is dat dan niet van zaterdags?

Ik doe zelf alleen de post van mijn stad. Die krijgen sowieso op maandag. Mijn collega vertelde dat we op maandag de kleine plaatsen niet deden en er daarom niet zoveel mensen die dag werkten. Maar misdchien heeft hij gewoon ongelijk kan ook.
De bus wordt op zaterdag niet geleegd. Op zondag al sinds jaar en dag.
's Zondags wordt hier de postbus geleegd na vijven en op maandag wordt de post bezorgd. In theorie althans...
Hier wordt gewoon bezorgd op maandag.
Niet duidelijk dus, jammer eigenlijk.

Ga nu de kaart posten, ze zou het zeker niet erg vinden als ie een dagje te laat komt. Ik vind het wel vervelend maarja, had ik maar beter moeten opletten.

Groetjes, Irishgirl
quote:maZZelen schreef op 06 januari 2013 @ 14:21:

Dat klopt. Ze bezorgen alleen de post die op zaterdag is blijven liggen.

Onzin. Er wordt wel op maandag bezorgd, maar dat zal dus over het algemeen post zijn die in het weekend verstuurd is (niet zakelijke post).

Dochter en nichtje sturen elkaar regelmatig iets in het weekend en dat komt gewoon op maandag.
Ik ging er altijd vanuit dat er op zondag geen lichting was weer iets geleerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven