Bij wie ook?

17-05-2015 01:53 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb getwijfeld of ik hier zou schrijven...., maar vraag me af of hier lotgenoten zijn, ervaringsdeskundige. Ben benieuwd wat zij hebben gedaan, misschien oplossingen waar ik nog niet aan gedacht heb.

Jaren geleden een huis gekocht in een flat en na jaren zo'n spijt, want wat blijkt je kan letterlijk de buren horen, alle kanten. Huis staat flink onder water, dus verkopen is zonder een behoorlijke restschuld geen optie. Bovendien, waar moet ik dan gaan wonen. Ik heb al verschillende keren alle opties qua geluidsisolatie de revue laten passeren, helaas ook geen mogelijkheid. Of een doos in doos constructie, alleen is mijn woning daar te klein voor. Het hele traject met de buren heb ik ook al achter de rug, zonder succes overigens.

Wat is het probleem, het lijkt alsof ik in een gehorige woning woont zoals bijvoorbeeld met je familie, seks, praten, ruzie, deuren dicht slaan, luide muziek, tv, lopen, stampen, plassen, boeren..... Alsof de muren en vloeren van karton zijn. Veel geluiden vind ik niet erg, maar dat ik letterlijk kan horen wat mijn buren zeggen (ruzie) en dat ik ze kan horen hijgen bij de seks.... .
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
Flats zijn overal gehorig volgens mij...!

Kan mijn onderbuurman horen niezen. Maarja daar kun je moeilijk wat van zeggen.

Minder leuk is dat meneer als een kluizenaar leeft, geen werk heeft en als enige hobby naar zijn pc schreeuwen lijkt te hebben

Laminaat moesten ze verbieden trouwens!!

Verder geen tips.

Ja, je flat met verlies verkopen , je zal de eerste zeker niet zijn..

Een vrijstaand (huur)huis met een vriendin?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven