Bijna 25 jaar..,

12-07-2011 13:59 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
In april word ik 25 jaar. Om alvast wat ideeen op te doen zet ik hier nu alvast een bericht op het forum. Omdat 25 jaar een belangrijke leeftijd is in mijn opzicht ben ik van plan dit groots te gaan vieren met vrienden en familie. Locatie is nog niet bekend maar wil het wel dichtbij huis vieren, eigen huis is geen optie is te klein voor zoveel mensen (+/- 45 mensen). Hebben jullie leuke/originele ideeen voor een geslaagd feestje??
Boot huren en daarop het feest geven
Iets afhuren? Partytent? Catering laten verzorgen?

Weet niet of je in een stad of dorp woont en wat je budget is?
Zelf gedaan: middag varen (picknickmand, wijntjje, heerlijk weer) met beste vriendinnen, daarna alle anderen thuis (groot huis) uitgenodigd en gevraagd om in plaats van een kado iets lekkers te maken. Zelf had ik voor de drank gezorgd en muziek. Was een superfeest omdat iedereen zich verantwoordelijk voelde voor de verzorging van de gasten en er allerlei verschillende dingen waren om te proeven. Na het feest nog wezen dansen in de stad en daarna slaapfeestje met zus en vriendinnen. Was echt leuk, simpel maar een superherinnering!
Picknick in het park. Helemaal hot als je 25 wordt. Hang bij een park in de buurt wat slingers op. Leg wat kleden neer, zorg voor tuinfakkels en het wordt vast superleuk!
Ben benieuwd hoe lang van tevoren jij je bruiloft gaat plannen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Are you kidding me? Da's nog negen maanden weg.. wow!

Daar zou ik dus echt geen motivatie voor op kunnen brengen
Ik woon in dorp en zou het leuk vinden om wel dichtbij huis te houden of in elk geval in het dorp of iets buiten het dorp..
Als je 30 bent en je word weer 25, dan is zo'n feest misschien leuk..
Denk idd dat wat info over je budget wat meer gerichte tips op kan leveren. Evenals misschien in welke regio je ongeveer woont.

Evenals: is het een combinatie van volwassenen en kinderen?

Wil je overdag iets of 's avonds?
Bijna 25? Je zou nog een kind kunnen krijgen voor die tijd!
quote:katmisty schreef op 12 juli 2011 @ 14:28:

Ik woon in dorp en zou het leuk vinden om wel dichtbij huis te houden of in elk geval in het dorp of iets buiten het dorp..Blokhut van de plaatselijke scouting afhuren?
Nope
Woon in de omgeving van Groningen..

De leeftijd varieert van 14 t/m ergens in de 80..

Wil dan graag s'avonds een feest geven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven