binnenkussens gezocht!

04-02-2013 20:17 12 berichten
Ik wil voor het bed van mijn dochtertje kussenslopen gaan naaien, maar daar moet natuurlijk ook wat in...

Nu had ik bedacht goedkope ikea kussens te kopen (¤0,99) maar die dingen zijn overal uitverkocht!

Iemand enig idee of ze die dingen bij de action hebben voor een beetje een fatsoenlijk bedrag?

Bij de xenos hebben ze ze niet en bij de hema vind ik ze al best duur (en niet de goede maat).

De maat moet of max 40x40 zijn, of 60x60. In het eerste geval kan ik er 3 maken, in het tweede geval 2.
Jaren geleden had ik kussenvulling gekocht dit was erg goedkoop toen.
Alle reacties Link kopieren
Bij action heb ik voor een prikkie kussens gekocht. Maar daar wisselt het assortiment nog al eens, dus weet niet of ze het nog steeds hebben. Anders misschien bij Lidl? Succes!
h&m heeft ze ook..
Action hier had ze afgelopen zaterdag nog wel, denk dat dat wel redelijk algemeen is. Ik heb 45*45 in hoezen van 40*40 gedaan, past perfect, de kussens van 40*40 vond ik erg dun.
Hema heeft ze ook. En de actie stickers plakken. Scheelt weer beetje!
Heeft Hema weer een stickeractie? Dat is inderdaad mooi!

Action ga ik dus ook heen! Dreamchild, enig idee wat ze daar kosten?
Niet veel, volgens mij iets van 1,5 - 2 euro per stuk
Idd. Bij de action hebben ze hier 40*40 en 50*50

Mag ik inhaken met mijn kussen probleem? Ik kan nergens kussens vinden van 30*50..
Balen dat ze bij de Ikea uitverkocht zijn. Krijgen ze die niet al heel snel weer binnen? Lijken me toch nogal basic dingen uit het assortiment..
quote:rougelove schreef op 04 februari 2013 @ 22:34:

Idd. Bij de action hebben ze hier 40*40 en 50*50

Mag ik inhaken met mijn kussen probleem? Ik kan nergens kussens vinden van 30*50..Wehkamp

H&M
Bij de Action is 40*40 ¤ 1,49 en 45*45 ¤ 1,69

Gisteren was ik er, meteen even gekeken, en er lag nog genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven