Bonzende buren

28-11-2010 18:18 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou even dit, ik moet het even kwijt.

Zou graag jullie mening horen

Samen met mijn vriend woon ik in een vrije nieuwe tweeondereenkap woning. Het is een goed geisoleerde woning, met een extra dikke spouwmuur.

Vaak horen we een bonzend geluid bij de buren, alsof ze met een hamer, tafel of wat dan ook tegen de muur staan te bonzen. Na onszelf een aantal maanden daaraan geirriteerd te hebben ben ik laatst toch maar eens polshoogte gaan nemen.

Ik vroeg de buurman of hij dit ook wel eens hoorde omdat wij dit dagelijks horen. Hij gaf aan dit zelden te horen. Misschien was het een keer dat ze ons de trap op hoorden lopen maar meer niet. Vreemd, want wij horen dus veel herrie. We hebben het vermoeden dat het hard de trap oplopen is, slaan met de deuren ect. (Nu moet ik er wel bij zeggen dat er bij de buren vaak geschreeuwd wordt tegen elkaar en de kinderen veel ruzie maken en de ouders hier niet goed mee om weten te gaan. Dit horen wij als we buiten zitten want ze roepen dus zo hard)

Maar wat moet ik hier nu mee? Ik word gek van dat gebonk, het lijkt wel of het huis af wordt gebroken.

Wat zouden jullie doen???
Ow zo herkenbaar! Het appartement onder ons wordt door de eigenaren verhuurd en nu zitten in 3,5 jaar tijd alweer de 4e huurders erin: 3 jongens..... die houden ook van met meubels schuiven en van dance muziek de hele avond hard draaien. We hebben er al meerdere malen wat van gezegd en ze reageren op zich wel netjes en zetten de muziek zachter, maar dat ze er nou iets aan doen.... daar lijkt het niet op. Wij moeten elke keer weer aankloppen....
Zeker herkenbaar. Wij wonen in een twee onder een kap en onze leuke buren hebben van die rolluiken voor de slaapkamer ramen die ze dan midden in de nacht dichtdoen. Hebben hier vaker iets van gezegd en gaat nu iets beter. Maar je kunt toch zelf bedenken dat je zoiets niet doet.

Sterkte
quote:Spijker schreef op 03 januari 2011 @ 18:22:

Haha ik ben zeker je nieuwe buren! Ik woon hier pas en laatst kwam de buurvrouw klagen dat ik te hard met de deur gooi en te hard stamp. Ik snap er echt niets van want ik ben niet veel thuis en heb overal vloerbedekking en draag geen schoenen binnen.

Ik probeer nu wat op de deur te letten maar ik denk ook: kom op, hoe erg kan je je ergeren aan een voordeur die misschien 4x per dag dicht zwaait?Wat is er op tegen om deuren gewoon aan het handvat of deurknop open en dicht te doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven