Bord-en kaartspellentopic voor iedereen

09-05-2017 19:10 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
deel 2: entertainment/bord-en-kaartspellen-voor ... ges/470601

Dit topic is voor spelliefhebbers, van zeer verslaafd tot och wel een keertje leuk.

Van Wauw, kennen jullie dat nieuwe spel al tot ik stond in de winkel en ik wist niet wat ik moest kiezen want ik wist niet dat er zoveel waren

Van aankondigingen tot beurzen of vragen daarover of wat er maar op spelgebied is.

Je mag best zeggen dat je een bepaald spel niks vindt, want dat wil niet zeggen dat je de liefhebber van dat spel niks vindt

Hoop dat we er een leuk topic van kunnen maken, hoeft geen top 3 te worden, maar wel een dat niet helemaal verdwijnt in het grote geheel

Je top 3 spellen mogen ook genoemd worden natuurlijk

veel plezier allemaal
nlies wijzigde dit bericht op 14-11-2020 20:21
8.50% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
eris weer een nieuwe mysterium uit. Dixit is ook mooi trouwens, verder kan ik zo niets bedenken, buiten wat jullie genoemd hebben
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Komkommerig schreef:
14-11-2020 17:15
Vanmiddag de tweede legende van De Legenden van Andor gespeeld. Weer gewonnen :D Deze ronde was wel een stuk spannender/moeilijker dan de eerste. Ik ben wel heel benieuwd of we het in één keer tot en met legende 5 uit kunnen spelen of dat we ergens gaan blijven hangen!
Dan ben je veel te snel klaar als het in een keer lukt ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het kaartspel Lost Cities voor in de schoen vanavond. Hopelijk valt het in de smaak. Is het snel te leren?
Alle reacties Link kopieren
Eva1977 schreef:
14-11-2020 19:51
Ik heb het kaartspel Lost Cities voor in de schoen vanavond. Hopelijk valt het in de smaak. Is het snel te leren?
ja hoor, en je kunt altijd vanavond eerst even het uitlegfilmpje bekijken
https://www.youtube.com/watch?v=AAG9JpdmepY
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Eva1977 schreef:
14-11-2020 19:51
Ik heb het kaartspel Lost Cities voor in de schoen vanavond. Hopelijk valt het in de smaak. Is het snel te leren?
Superleuk! Ja, het eerste spelletje is wel echt inkomen maar daarna zo onder de knie.
Alle reacties Link kopieren
entertainment/bord-en-kaartspellen-voor ... ges/470601

Ik heb, omdat ik toch even niets te doen had, een nieuw topic aangemaakt op entertainment.
Eens zien of er nog forummers niet van ons op de hoogte waren hier ;)
Dank voor jullie aanwezigheid en inbreng hier, en op naar de volgende.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven