Boxspring 120x200

13-06-2020 20:32 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen voor onze oudste zoon een twijfelaar kopen 120x200cm (of een 140x200) Hij ligt graag overdwars in bed, het past in zijn kamer en hij is toe aan een nieuwe bed (en matras). Hij vindt een boxspring een mooie uitstraling hebben, wat mij betreft ook helemaal prima. Alleen zitten we met het feit dat 120cm niet door ons trappengat en/of ramen. Aangezien zoon op zolder slaapt dus een probleem :D .
Daarom vroeg ik mij af of er een boxspring bestaat met 2x 60 cm bedbodem of evt 2x70 (zodat ie een 140x200cm heeft) waar dus een topmatras op gaat om er 1 bed van te maken.
Liefst ook nog een beetje goed geprijsd.
Iemand enig idee waar ik kan zoeken?
De winkels die ik tot nu toe bekeken heb, Hebben 120 of 140 alleen uit 1 deel.

Alvast bedankt voor het meedenken.

:sherlock:
Not my circus, not my monkeys
Ik zou ook voor 140 gaan, aangezien hij dit bed waarschijnlijk ook nog heeft op het moment dat er wél vriendinnetjes blijven slapen.

Voor 140 kun je prima beddengoed kopen, het hoeslaken trek je dan gewoon iets verder om de topper van de boxspring heen.
JulienClerc schreef:
14-06-2020 16:39
Ik zou ook voor 140 gaan, aangezien hij dit bed waarschijnlijk ook nog heeft op het moment dat er wél vriendinnetjes blijven slapen.

Voor 140 kun je prima beddengoed kopen, het hoeslaken trek je dan gewoon iets verder om de topper van de boxspring heen.
.
Een passend hoeslaken voor een topper van 140 x 200 ligt gewoon bij de HEMA in het schap hoor!
Helemaal geen trucjes voor nodig.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
silent-witness schreef:
13-06-2020 21:58
Ja deze had man gevonden dus die gaat ook mee in de bespreking morgenochtend.
Welk matras hebben jullie erbij gekocht? :)
Wij hebben dit matras https://www.ikea.com/nl/nl/p/hamarvik-b ... -30244365/

En ze heeft er een topper bij https://www.ikea.com/nl/nl/p/tuddal-dek ... -70298182/
Maar dat is niet echt nodig.
Tevreden? Wij hebben m ook besteld. Zoon ging voor het bed van Ikea :)
Not my circus, not my monkeys
silent-witness schreef:
14-06-2020 19:30
Tevreden? Wij hebben m ook besteld. Zoon ging voor het bed van Ikea :)
Ja prima! Zonder topmatras, dat leek me niet nodig. Lekker zo’n groot bed, onze zoon vindt t fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven