brede plinten, waar te koop?
vrijdag 20 augustus 2010 om 13:48
hallo,
we zijn druk bezig onze woonkamer op te knappen. 1 muur hebben we donkerbruin gesausd en nu leek het mij mooi om daar brede plinten aan de onderkant te maken ipv de gewone smalle plint van ongeveer 5 cm.
Maar waar kan ik deze plinten kopen? Op internet staan heel veel sites, maar zijn er ook 'gewoon' winkels waar je ze kan bekijken?
gr mallory
we zijn druk bezig onze woonkamer op te knappen. 1 muur hebben we donkerbruin gesausd en nu leek het mij mooi om daar brede plinten aan de onderkant te maken ipv de gewone smalle plint van ongeveer 5 cm.
Maar waar kan ik deze plinten kopen? Op internet staan heel veel sites, maar zijn er ook 'gewoon' winkels waar je ze kan bekijken?
gr mallory

vrijdag 20 augustus 2010 om 13:56
Wij hebben vurenhouten latten van 12x2 cm. geloakt en tegen de muur gespijkerd. Prachtplinten. Zo doet volgens mij iedereen dat die hoge plinten wil.
Als je er echt veel geld aan uit wilt geven: quickstep maakt iets dergelijks met een mooi kraalrandje erop en daar betaal je dan 15 euro per lengte voor , en die moet je dan ook nogs schilderen.
Het is maar wat je wilt.
Als je er echt veel geld aan uit wilt geven: quickstep maakt iets dergelijks met een mooi kraalrandje erop en daar betaal je dan 15 euro per lengte voor , en die moet je dan ook nogs schilderen.
Het is maar wat je wilt.
vrijdag 20 augustus 2010 om 15:42
Wij hebben bij de bouwmarkt (Gamma) grote MDF platen in stroken van 10 cm laten zagen; die service is gratis en die platen waren ook niet duur. Zelf lakken en tegen de muur nieten met een nietpistool, de gaatjes dan weer opvullen met houtvullen en bijwerken met verf. Is denk ik wel de goedkoopste oplossing en geen hond die ziet dat het niet echt hout is.
Kant en klare plinten is echt afzetterij.
Kant en klare plinten is echt afzetterij.