breipakket Aldi

12-02-2013 19:46 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week een breipakket bij de Aldi gekocht. Met 200 gram breigaren kun je een leuke sjaal breien... alleen, ik snap helemaal niks van het patroon wat erbij zit. Nog iemand die het ook heeft gekocht en wel snapt hoe je de kolibri sjaal kunt breien?
Mijn moeder heeft het gekocht, en gebreid. Zit toch een gebruiksaanwijzing bij. Als je uitleg wat je niet snap, kan ik het vragen. Zelf weet ik ook niet hoe het werkt :P
Ik heb m niet zien liggen, maar als je een foto van het patroon hier plaatst kunnen we even met je meekijken.
Is het van dat spul wat een beetje op een net lijkt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zal morgen even de beschrijving hier plaatsen en foto van het garen. Is inderdaad van dat net-achtig spul Fame. Zoals ik het begrijp moet je de breinaald daardoorheen steken.. moet nu weg, morgen beschrijving hier. Voel me nu wel echt een brei-nitwit
Ik zal morgen even de beschrijving hier plaatsen en foto van het garen. Is inderdaad van dat net-achtig spul Fame. Zoals ik het begrijp moet je de breinaald daardoorheen steken.. moet nu weg, morgen beschrijving hier. Voel me nu wel echt een brei-nitwit
quote:lila01 schreef op 12 februari 2013 @ 22:01:

Ik zal morgen even de beschrijving hier plaatsen en foto van het garen. Is inderdaad van dat net-achtig spul Fame. Zoals ik het begrijp moet je de breinaald daardoorheen steken.. moet nu weg, morgen beschrijving hier. Voel me nu wel echt een brei-nitwit .
quote:lila01 schreef op 12 februari 2013 @ 22:01:

Voel me nu wel echt een brei-nitwitEn forummen lukt ook al niet zo goed
Zoek op Youtube eens naar breien Katia Ondas. Dat is ook van dat netachtige spul, en dan kun je zien hoe het moet (ik heb het zo ook geleerd; als je het een keer gezien hebt is het echt heel makkelijk).
Katia ondas is zo makkelijk te breien, zelfs een beginnen als ik kan dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven