Bruidsboeket e.d. zelf maken?

26-10-2012 14:27 31 berichten
Alle reacties Link kopieren

Over een paar maanden ga ik trouwen. Nou vroeg ik me af of het handig, leuk en ook goedkoper is om zelf de bloemen te regelen of haal ik me iets op m'n hals wat eindigt in een fiasco?

Het gaat om het bruidsboeket, de corsages en de bloemenversiering voor op onze auto. Wie heeft hier ervaring mee?

Zelf maken of halen bij de bloemist?

Totaal aantal stemmen: 13

Zelf maken (46%)
Bloemist (54%)
quote:Yvonne77 schreef op 26 oktober 2012 @ 16:55:

[...]

Bedankt voor de link. Ik vraag me af of dit goed/makkelijk werkt:

[img]http://www.pompoenzaden-decoshop.nl/645 ... houder.jpg[/img]

Het ligt er net aan wat voor een boekt je wil maken en welke bloemen (dikte van de stelen) je wil gebruiken.

Zelf heb ik deze wel gebruikt voor een waterdruppel (hangend boeket)
Ik maak mijn bruidsboeket ook zelf, maar ik ben er nu al mee bezig (trouw in juni)...gebruik dan ook geen verse bloemen, dat scheelt
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 oktober 2012 @ 19:52:

tips genoeg te vinden.????
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 oktober 2012 @ 19:52:

tips genoeg te vinden
quote:gruffalo schreef op 28 oktober 2012 @ 17:53:

Ik weet niet of het handig is om dit als bruid zelf te gaan regelen. Je hebt de dag voor de bruiloft al meer dan genoeg aan je hoofd.

Ik heb besloten het allemaal zelf te maken samen met mijn moeder. Dat gaan we de dag van tevoren doen. Dan heb ik daar alle tijd voor. Verder is alles geregeld voor die tijd.
quote:llentje schreef op 29 oktober 2012 @ 12:31:

[...]

Het ligt er net aan wat voor een boekt je wil maken en welke bloemen (dikte van de stelen) je wil gebruiken.

Zelf heb ik deze wel gebruikt voor een waterdruppel (hangend boeket)En bleef dat goed zitten? Heb je alle bloemen/takjes met ijzerdraad vastgezet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven