Bruidsboeket e.d. zelf maken?
vrijdag 26 oktober 2012 om 14:27
maandag 29 oktober 2012 om 12:31
quote:Yvonne77 schreef op 26 oktober 2012 @ 16:55:
[...]
Bedankt voor de link. Ik vraag me af of dit goed/makkelijk werkt:
[img]http://www.pompoenzaden-decoshop.nl/645 ... houder.jpg[/img]
Het ligt er net aan wat voor een boekt je wil maken en welke bloemen (dikte van de stelen) je wil gebruiken.
Zelf heb ik deze wel gebruikt voor een waterdruppel (hangend boeket)
[...]
Bedankt voor de link. Ik vraag me af of dit goed/makkelijk werkt:
[img]http://www.pompoenzaden-decoshop.nl/645 ... houder.jpg[/img]
Het ligt er net aan wat voor een boekt je wil maken en welke bloemen (dikte van de stelen) je wil gebruiken.
Zelf heb ik deze wel gebruikt voor een waterdruppel (hangend boeket)
maandag 29 oktober 2012 om 16:27
quote:gruffalo schreef op 28 oktober 2012 @ 17:53:
Ik weet niet of het handig is om dit als bruid zelf te gaan regelen. Je hebt de dag voor de bruiloft al meer dan genoeg aan je hoofd.
Ik heb besloten het allemaal zelf te maken samen met mijn moeder. Dat gaan we de dag van tevoren doen. Dan heb ik daar alle tijd voor. Verder is alles geregeld voor die tijd.
Ik weet niet of het handig is om dit als bruid zelf te gaan regelen. Je hebt de dag voor de bruiloft al meer dan genoeg aan je hoofd.
Ik heb besloten het allemaal zelf te maken samen met mijn moeder. Dat gaan we de dag van tevoren doen. Dan heb ik daar alle tijd voor. Verder is alles geregeld voor die tijd.
maandag 29 oktober 2012 om 16:28
quote:llentje schreef op 29 oktober 2012 @ 12:31:
[...]
Zelf heb ik deze wel gebruikt voor een waterdruppel (hangend boeket)En bleef dat goed zitten? Heb je alle bloemen/takjes met ijzerdraad vastgezet?
[...]
Zelf heb ik deze wel gebruikt voor een waterdruppel (hangend boeket)En bleef dat goed zitten? Heb je alle bloemen/takjes met ijzerdraad vastgezet?