Bubbelbad

18-09-2010 18:08 7 berichten
Ik wil graag een Whirlpool in onze badkamer. Wat zijn de ervaringen met zo'n bubbelbad. Maken ze (te) veel lawaai? Hoeveel Jet en/of hydrostreams moet ik minimaal hebben? Welk merk bevalt goed? En waar gekocht?
Ik heb een bubbelbad met bubbeltjes en straaltjes. Het bevalt prima. Het maakt wel wat herrie, je kunt dit verminderen door isolatie te gebruiken.

Wij hebben een bad van Sealskin, nu 5 jaar oud. Het bad is probleemloos. Belangrijk bij inbouwen is voldoende ventielatie voor de motor en dat je een luik maakt om bij de motor te kunnen. Wij hebben dit opgelost door in onze aangrenzende inbouwbadkamerkast een luik te maken. Je ziet er dus niets van.

Een bubbelbad en badschuim is niet echt een goede combinatie, het schuimt het bad uit. Wij gebruiken meestal olie. Ook dien je het bad regelmatig door te spoelen met een speciaal middel van HG.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor mijn buren altijd bubbelen, maar ik vind het niet storend.
Wij hebben een hoekwhirlpool, met bubbels en hydrojets en verlichting. Die laatste zijn het lekkerst en maken het minst lawaai.

We hebben Riho hoekbad Atlanta, (www.riho.nl) met het meest luxe systeem erin. Bevalt goed. en ziet er mooi uit in de badkamer. Sommige baden vind ik om te zien echt niet mooi, als er bv 'stoeltjes' inzitten of rare steunen, maar deze vind ik wel mooi, juist door de eenvoud met een luxe whirlpoolsysteem.
Vreselijk dat geluid!! Wij hadden het bad geisoleerd,maar buurman wist precies te vertellen hoe laat we in bad zaten,zo'n kabaal maakte het...
Dat ons bad bij buren te horen zou zijn speelt bij ons niet. Maar ik wil zelf inderdaad niet in het lawaai zitten. Toch maar kijken naar

"whisper"whirlpools, die schijnen ook te bestaan.
Wij hebben gelukkig ook geen last van buren want vrijstaand, maar als je het bad goed isoleert valt het wel mee. Ik heb er zelf iniedergeval niet zo`n last van, het bubbelende water maakt ook geluid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven