Buitenschilderwerk

31-10-2010 17:40 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 2 jaar zitten vriend en ik tegen het buitenschilderwerk aan te hikken van ons huis.

Vorig jaar vol goede moed goede sikkens verf gekocht maar helaas, deze staat nog steeds ongebruikt in onze schuur.

Nu willen we het toch maar laten doen.

Heeft er iemand ervaring met het schilderplan? Dat je dus per maand een bedrag betaald. Of kan ik toch beter via werkspot diverse offertes opvragen?
Ik zou wel verschillende offertes aanvragen als ik jou was. Dat heeft ons een paar jaar geleden 2000 euro bespaard.
Ik zou ook verschillende offertes opvragen. Dan kan je altijd nog vergelijken wat voordeliger is.

Ik heb trouwens wel zelf geschilderd. Schilderen op een ladder zag ik niet zitten, dus een rolsteiger gehuurd en lekker aan de slag. Is me prima bevallen.
Ik heb een klus op werkspot gezet en ik vond het goed werken, ik had snel een paar goeie reacties.

Ik weet alleen niet of buitenschilderwerk in deze tijd een populaire klus is, kun je niet beter even wachten tot het voorjaar?
's Winters is het toch juist goedkoper? De winterschilder? Of geldt dat alleen voor binnenwerk?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:maylea schreef op 31 oktober 2010 @ 17:45:

Ik zou wel verschillende offertes aanvragen als ik jou was. Dat heeft ons een paar jaar geleden 2000 euro bespaard.Ja! hier ook. Onvoorstelbaar he!
Paar offertes aanvragen. Inderdaad een verschil van bijna 2000 euro!
ik zou ook even wachten tot het voorjaar en ook hier via werkspot aangeboden (ook 2000 verschil tussen hoogste en laagste op een bedrag van 4500-6500!!) WIT!
quote:TheEmpress schreef op 31 oktober 2010 @ 18:13:

[...]

Ja! hier ook. Onvoorstelbaar he!En het grappige was dat degene waarvan wij dachten dat hij het duurst was juist die goedkope was, en andersom natuurlijk
Okee, meerdere offertes aanvragen dus.

Ik hoop eigenlijk dat er juist nu veel schilders geen werk hebben zodat het iets goedkoper kan. Ik zat zelf te denken dat een tussenwoning zo rond de 3000 gaat kosten. Is dat een beetje realistisch?

Verder mensen nog ervaringen met zo'n schilderplan?
Schilders zijn nog steeds druk hier. Als ik naar ons huis kijk zou je het idd voor 3000 euro moeten kunnen krijgen voor een tussenwoning. Of je moet heel veel woonlagen en heel veel ramen hebben?
@earthshine

dat hangt denk ik af van lokatie, grootte huis en hoeveel hout er is..(ouders hebben een huis met 1e verdieping overal hout is)

daarnaast hangt het ook af van hoe de schilder werkt (op een ladder of moet er een steiger gehuurd worden)

kijk anders eens op werkspot voor vergelijkbare opdrachten in jouw buurt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven