Buren

06-06-2019 23:02 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben nieuw op het forum en wil graag jullie advies.

Afgelopen vrijdag hebben wij de sleutel gekregen van onze nieuwe woning. We waren helemaal blij, totdat we gelijk gezeur met de buren kregen.

De voortuin/oprit met de buren is open en er zit geen schutting/ beplanting tussen. Nu komt het wel eens voor dat wij of de visite per ongeluk over haar stukje lopen. Afgelopen zondag kreeg ik al commentaar van haar dat we niet op haar grond mogen lopen. Toen hadden we net pas 1,5 dag de sleutel.

Ook hebben wij een anonieme brief gekregen met de regels over geluidsoverlast zoals dat er tussen 13:30-15:00 geen lawaai mag worden gemaakt. Op zondag niet klussen, als er geboord moet worden dat je de buren waarschuwde etc.

Vanavond heeft de visite weer commentaar gekregen dat zij over haar grond naar de auto liepen. Wij kunnen moeilijk iedere keer tegen de visite zeggen dat ze niet op haar oprit mogen lopen.

Om van dit gezeur af te zijn willen wij een schutting gaan plaatsen.

Hoe zouden jullie er mee omgaan als je er nog geen eens week woont? Mijn plan is morgen naar haar toe te gaan en te vertellen dat we een schutting gaan plaatsen op onze eigen grond.

Graag jullie advies:)

Groetjes, Saskia
MarindaH schreef:
08-06-2019 11:12
Maar dus wel al meerdere keren het huis in en uit. Op de zondag kwam de buuf klagen, dus de sleutel is waarschijnlijk vrijdag ontvangen.. Hoe eerder je je voorstelt, hoe beter. Blijkt ook hier weer.
Ik heb nergens gelezen dat ze zich niet voor heeft gesteld; dus die conclusie lijkt me wart kort door de bocht. Of ik heb iets gemist; dat kan ook. En of ze zich nu wel of niet voorgesteld heeft (wat ik overigens wel normaal vind), dat voorkomt ook echt niet dit soort dingen hoor. Er zijn nu eenmaal mensen die altijd iets te zeiken zeuren moeten hebben.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
08-06-2019 14:01
Ik heb nergens gelezen dat ze zich niet voor heeft gesteld; dus die conclusie lijkt me wart kort door de bocht. Of ik heb iets gemist; dat kan ook. En of ze zich nu wel of niet voorgesteld heeft (wat ik overigens wel normaal vind), dat voorkomt ook echt niet dit soort dingen hoor. Er zijn nu eenmaal mensen die altijd iets te zeiken zeuren moeten hebben.

Dat was ook de vraag van mij. Maar ik denk dat we geen antwoord meer krijgen.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
MarindaH schreef:
08-06-2019 16:38
Dat was ook de vraag van mij. Maar ik denk dat we geen antwoord meer krijgen.
Ik denk het ook niet. Misschien is TO te druk met het plaatsen van de schutting of het sussen van de boze buren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven