Cadeau voor oma!

27-01-2012 10:41 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Het zal de zoveelste topic zijn, en ik heb ook al bij de andere gekeken maar helaas niks bruikbaars kunnen vinden..

Oma wordt zondag 65 jaar, we gaan met de hele familie uit eten, maar nu wil ik samen met mijn vriend toch een kleinigheidje kopen, het mag ongeveer 50 euro kosten. Een bosje bloemen staat al op de lijst.

Het probleem is dat mijn oma eigenlijk geen hobby's heeft :S ze leest niet, gaat bijna nooit het huis uit (ze moet elke dag op de kleinkinderen passen) en verder heeft ze wel een aantal verzorgingsproducten die ze gebruikt maar geven andere familieleden al!

Iemand een leuk/origineel cadeau in gedachten? Heb het internet al afgestruind maar niks kunnen vinden en daarbij is de bezorgtijd om iets te laten bedrukken etc. meestal 5 werkdagen :(

Bedankt alvast!
Bedankt voor al jullie leuke en creatieve reacties! Er zitten zeker dingen tussen waar oma heel blij mee gaat zijn
..
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Mooie tas. Portemonnee, sjaal, badjas, nieuwe kussens voor op de bank, woonplaid, theeblad waar foto's in kunnen. Vogelhuisje. Abonnement op een tijdschrift. Sieraad. Pakketje met een thema, bijv; Italië, bad, ontbijt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Laat (champagne) ontbijt op bed bezorgen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind de Willow Tree beeldjes "With my Grandmother" en "Grandmother" zo ontzettend mooi. Prachtig om cadeau te geven aan oma, dacht ik zo! Dit is het beeldje "With my Grandmother":

Het beeldje "Grandmother" vind je bijvoorbeeld op www.uniekcadeau.com Aanrader!
Hey Joanne, je hebt nu al 4 oude topics omhoog gehaald om je beeldjes te spammen. Mag niet hè

Maar toch lief dat je je speciaal aanmeld om ons te verwittigen van je prachtige beeldjes!

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven