Centraal honden topic.

09-11-2007 10:45 1353 berichten
Alle reacties Link kopieren

lekker bekkie !!!

moet ik mijn hond nog voorstellen?
Ja, zet jij ook nog eens een foto .

Ik zie trouwens dat mijn hond een behoorlijk prominent aanwezige ... heeft . Zou toch kleiner moeten worden met al die kouwe sneeuw om hem heen.
hahaha .... een prominent aanwezig ... hahaha

mijn hond konden we al .....
Zoiets dacht ik al, maar ja etenstijd he...dan werkt het allemaal even niet zo goed.

Wat een leuke honden hebben jullie trouwens!

De hond van Dogcrazy lijkt me echt een lieverd, zoals ie in de camera kijkt.

Die van Lapin stoer, echt een reu gewoon.

En de pups zijn sowieso vertederend! Leuk om te zien allemaal!
't is nog een hele kleine foto van een maand of twee terug. Heb zelf al wel een paar foto's gemaakt, maar moet een nieuw kabeltje voor mijn camera kopen. Na dit weekend volgend meer up to date foto's...want moet eerlijk zeggen dat ie er op deze foto ineens wel heel raar uitziet!
Marahbloem, hij ziet er stoer uit, maar het is een watje, echt waar .

Yamuna, ik wil ook een fret . Wat zijn dat gave beesten zeg. Doet hij de kat niets?
Marah, wat een schatje zeg, jouw hondje.

Doet me denken aan de hond die hier een stuk verderop bij de boer woont. Ze zat gisteravond opeens op het terras bij mij met haar poten tegen de ruit aan te tikken. Toen ik opendeed kwam ze binnen en ging languit voor de open haard liggen. Ze zit bij de boer altijd buiten.
quote:Yamuna schreef op 13 februari 2008 @ 18:55:

[...]

hahaha een van de ...volgens mij heb ze er een stuk of zeven

I love
quote:Marahbloem schreef op 13 februari 2008 @ 19:29:

[afbeelding]

liehief!!!!!!!!!

Ik kom op mijn werk momenteel allerlei griekse en spaanse reddertjes tegen, geweldige honden. De foto die ik had geplaatst is ons hondje wat we mee hebben genomen van Griekenland. Vorige week is ie gecastreerd.

Deze had ik graag meegenomen vanaf griekenland de vorige keer...... wat er precies met zijn neus gebeurd is niet bekend. Zo'n liefie.....
quote:Yamuna schreef op 13 februari 2008 @ 19:20:

mijn hond konden we al .....

Nooit goed genoeg hoor!

Voel jij je weer okay Yam?

Hmmmmm, de heerlijkerds!
ah dogcrazy geen neusje !! wat sneu !

met mij alles weer prima hoor!

en over zes weken krijgen we deze

Hey,

Wat zielig dat neusje... t arme beest.

Trouwens leuke foto's allemaal weer! Ik had de pups al op de kennelsite bekeken lapin, zien er schattig uit zeg!

Jij hebt straks ook een beste beestenboel of niet yamuna? Wel een schatje trouwens! (best jammer eigenlijk dat ik allergisch ben voor katten).

hier nog steeds druk druk druk, en mijn hond gooit nog steeds te pas en te onpas, zijn omrol kunst er tussendoor. Huup huup barbatruuk!
Die neus is inderdaad zielig zeg. Ik ben ook altijd geneigd om dat soort gevallen mee naar huis te nemen, maar Lapinlief houdt me altijd tegen.

Lief poesje Yamuna, wat een schatje. Daar kan je helemaal verliefd op worden.
Ow redlock, nog thx voor je leuke reactie en felicitatie.

Ook al is het even heel veel, ik probeer wel goed op mezelf te letten hoor, dat resulteert voornamelijk in veel middagdutjes op de bank tot nu toe haha!

En verder bekijk ik alles gewoon maar even dag voor dag!
He hallo allemaal..Ik krijg het niet voor elkaar om een foto te uploaden...Kan iemand mij vertellen hoe het moet..?????please..Dan kan ik ook een foto van mijn hondje plaatsen
Smyrna, het is mij vandaag ook voor het eerst gelukt met dank aan Yamuna.

Lees even terug hier, de hele procedure is net uitgelegd. Succes.
[quote]Yamuna schreef op 13 februari 2008 @ 20:48:

ah dogcrazy geen neusje !! wat sneu !

met mij alles weer prima hoor!

en over zes weken krijgen we deze

Oh Yamuna wat een schatje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een heugelijk feit!
[quote]lapin schreef op 13 februari 2008 @ 21:33:

Die neus is inderdaad zielig zeg. Ik ben ook altijd geneigd om dat soort gevallen mee naar huis te nemen, maar Lapinlief houdt me altijd tegen.

Ik val ook voor de zieligerds, en dan met name qua gedrag.
quote:smyrna schreef op 13 februari 2008 @ 22:18:

He hallo allemaal..Ik krijg het niet voor elkaar om een foto te uploaden...Kan iemand mij vertellen hoe het moet..?????please..Dan kan ik ook een foto van mijn hondje plaatsen

Hoi Smyrna, eerst de foto's even opslaan in bv mijnalbum of photobucket en dan de stappen zoals beschreven op pagina 17!

suc6
quote:molie schreef op 13 februari 2008 @ 21:29:

Jij hebt straks ook een beste beestenboel of niet yamuna? Wel een schatje trouwens!

met de nieuwe telg er bij gerekend zitten we op drie fretten, een hond en twee poezen.

vind mijn huisdieren geweldig vind de verzorging van ze voor 90 % pure ontspanning, kan ik helemaal los in gaan. en heel soms vind ik het ook verplichting en heb ik geen zin ( bijvoorbeeld hond uitlaten als het regent, of weer de deur open doen als poes al 20 keer in een uur naar buiten en naar binnen is geweest)
upload eerst je foto's bij www.mijnalbum.nl of www.photobucket.com

als de foto's in het gewenste online album staan volg je de volgende stappen:

1) zet je muis op de gewenste foto

2) rechtermuisklik

3) links klikken op eigenschappen

4) kopieer adres van de foto in het eigenschappen scherm wat verschijnt. http://www etcetc .jpg

5) ga naar je viva reactie scherm

6 ) klik daar op het icoontje van een ingelijste foto van een berg.

( deze staat tussen het schakeltje en een excel achtig icoontje, de vierde of de vijfde van rechts.)

7)dan krijg je een popup waar je iets in kan vullen er staat al http://

8) de http:// delete je.

9) zet je cursor in de regel doe ctrl v dan plak je t adres in de regel

10 ) enter

11) verzenden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven