Chatlog/pedofiel

26-06-2012 21:57 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben kotsmisselijk, ik moet het even van me afschrijven.

Op de computer heb ik een chatlog gevonden van mijn 14 jarige dochter, een oudere man heeft haar op msn toegevoegd.

Hij is 54, ik heb hem weten te traceren op hyves, daar heb ik ook melding gemaakt van deze viespeuk,

Hij heeft 129 zeer jonge meisjes op zijn hyves staan.

Verder op het net gezocht naar een adres of telefoonnummer, maar deze viespeuk gebruikt een alias.

Morgen ga ik contact opnemen met de politie.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Oooh ja, zeker naar de politie gaan. Log uitprinten en meenemen.
Print alles uit wat je in handen hebt als je naar de politie gaat.
Hoe heeft hij haar kunnen toevoegen? Voor msn moet je een e-mail adres hebben toch?
Ik vind een man van 54 jaar die valt op meisjes van 14 jaar gestoord en ziek (weet niet wat de grens is, als het om pedofilie gaat). Ik hoop TO dat de politie dit heel serieus neemt.
I have my fears but they do not have me
Domme vraag misschien, maar aan welke misdaad bezondigd deze man zich precies?
Wat wil je verder met dit topic?
quote:zusenzoo schreef op 26 juni 2012 @ 22:12:

Was ze vrienden met hem op Hyves?

Waarom dan?

Goed dat je naar de politie gaat!

Ja morgenvroeg als eerste, ben zo geschrokken.

We controleren haar met regelmaat, gelukkig maar.
Ik zou zeker melding maken bij de politie maar ben bang dat ze er niet veel mee kunnen!
quote:Ste_ schreef op 26 juni 2012 @ 22:13:

Domme vraag misschien, maar aan welke misdaad bezondigd deze man zich precies?Dat is aan de politie, ik maak melding, en waarom, omdat ik vind dat dat mijn plicht is, als deze man niks verder te verbergen heeft is het goed, heeft hij dingen op zn kerkstok is hij zwaar de lul.
quote:Ste_ schreef op 26 juni 2012 @ 22:13:

Domme vraag misschien, maar aan welke misdaad bezondigd deze man zich precies?

Niets dus dat is het probleem, hij voegt mensen toe op hyves en zegt dat hij ze leuk en lief en mooi vindt. Dat is geen strafbaar feit!

Het is zeker opmerkelijk te noemen en het klopt van geen kanten maar dit is onvoldoende basis voor politie om een onderzoek op te starten. Ze kunnen het hooguit vastleggen dus een melding maken is wel goed.om te doen.
quote:diaantje1971 schreef op 26 juni 2012 @ 22:15:

[...]

Dat is aan de politie, ik maak melding, en waarom, omdat ik vind dat dat mijn plicht is, als deze man niks verder te verbergen heeft is het goed, heeft hij dingen op zn kerkstok is hij zwaar de lul.Als ze er überhaupt achter komen wie het is. Dan nog.. Hij heeft idd geen misdaad begaan. Begrijp me niet verkeerd. Ik vind zeker dat je melding moet maken hoor, wie weet zijn ze wel op zoek naar hem. You never know.
Hier is de politie erg bij mee als het een pedo is!

Goed dat je je dochter controleerde!
Ze kunnen via zijn Hyves die meisjes achterhalen. Dan is er te zien of die man niets heeft gedaan.
Gatverdamme zeg, bah... Hopelijk dat ze er iets mee kunnen doen.

En gelukkig dat je je dochter geleerd hebt dit soort types te blokkeren.... er zijn er helaas nog genoeg die er voor vallen....
quote:mimootje schreef op 26 juni 2012 @ 22:19:

Hier is de politie erg bij mee als het een pedo is!

Goed dat je je dochter controleerde!Ja, ontzettend blij mee nu, en noem me hysterish, maar als je 54 bent, wat moet je in godsnaam met een bakvis van 14 , kom op zeg.
Waarschijnlijk overheen gekeken, maar ben benieuwd naar het antwoord.

Hoe heeft hij haar kunnen toevoegen? Voor msn moet je een e-mail adres hebben toch?
Wat een griezel! Hoe kwam hij aan je dochters emailadres om haar toe te voegen?
Staat hij er met een foto op?
Waarom heeft ze hem toegevoegd dan?

Daar moet je het wel met je dochter over hebben in ieder geval.

Ook bij msn moet je gewoon toestemming krijgen.
quote:Pucker schreef op 26 juni 2012 @ 22:24:

Wat een griezel! Hoe kwam hij aan je dochters emailadres om haar toe te voegen?Geen idee, dat weet ze ook niet, maar goed ze staat op hyves, op FB, hij zocht nog een donker meisje, en vond haar.
quote:toiletjuffrouw schreef op 26 juni 2012 @ 22:24:

Staat hij er met een foto op?Nee, en een valse naam.
quote:Ste_ schreef op 26 juni 2012 @ 22:08:

Tuurlijk is het schrikken en niet in de haak, en je wil m'n relativeringen vast niet horen, maar toch:

Een pedofiel valt niet op 14-jarigen, maar op kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. Daarnaast, heeft hij in dat chatlog iets seksueels gezeg wat duidelijk niet door de beugel kon?

Nee?

Waar baseer je dat op?
quote:Ste_ schreef op 26 juni 2012 @ 22:08:

Tuurlijk is het schrikken en niet in de haak, en je wil m'n relativeringen vast niet horen, maar toch:

Een pedofiel valt niet op 14-jarigen, maar op kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. Daarnaast, heeft hij in dat chatlog iets seksueels gezegd wat duidelijk niet door de beugel kon?

Helaas komen pedoseksuelen ook in soorten en maten. Een deel valt juist op kinderen in de categorie net geslachtsrijp, een paar jaar ouder zijn ze niet meer aantrekkelijk en een paar jaar jonger ook niet. Dus die relativering gaat helaas niet op.
Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers. Ongeveer vanaf twaalf jaar houdt de psychiatrische grens van pedofilie op en begint efebofilie. De seksuele voorkeur voor rijpende meisjes wordt ook wel parthenofilie genoemd.

Ter informatie voor Ste_
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Courage_ schreef op 26 juni 2012 @ 22:28:

[...]

Nee?

Waar baseer je dat op?

Gewoon, op de definitie?

Tuurlijk, ik begrijp ook wel dat dit niet in de haak is, maar mensen roepen zovaak hysterisch ''pedofiel'', terwijl dat gaat om mensen die vallen op kinderen die nog geen volwassen kenmerken hebben.

Wikipedia zegt trouwens dit: Het zich specifiek aangetrokken voelen tot pubers heet efebofilie.

Dus als je het dan per se een naam wil geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven