Chatlog/pedofiel

26-06-2012 21:57 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben kotsmisselijk, ik moet het even van me afschrijven.

Op de computer heb ik een chatlog gevonden van mijn 14 jarige dochter, een oudere man heeft haar op msn toegevoegd.

Hij is 54, ik heb hem weten te traceren op hyves, daar heb ik ook melding gemaakt van deze viespeuk,

Hij heeft 129 zeer jonge meisjes op zijn hyves staan.

Verder op het net gezocht naar een adres of telefoonnummer, maar deze viespeuk gebruikt een alias.

Morgen ga ik contact opnemen met de politie.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:mrsstanleywalker schreef op 26 juni 2012 @ 22:36:

Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers. Ongeveer vanaf twaalf jaar houdt de psychiatrische grens van pedofilie op en begint efebofilie. De seksuele voorkeur voor rijpende meisjes wordt ook wel parthenofilie genoemd.

Ter informatie voor Ste_Zeg ik dus
Nou, als je het niet erg vindt maak ik in het dagelijkse taalgebruik even geen onderscheid tussen pedofilie en efebofilie.

In elk geval niet als dat onderscheid sussend wordt gebruikt en de suggestie wordt gewekt dat de intenties van deze man minder schadelijk zijn dan van een 'echte' pedofiel.
Het blijft nog steeds een parafilie en het is geen onschuldig gedrag. Misschien nog niet strafbaar, maar hij is wel op jacht.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Courage_ schreef op 26 juni 2012 @ 22:40:

Nou, als je het niet erg vindt maak ik in het dagelijkse taalgebruik even geen onderscheid tussen pedofilie en efebofilie.

In elk geval niet als dat onderscheid sussend wordt gebruikt en de suggestie wordt gewekt dat de intenties van deze man minder schadelijk zijn dan van een 'echte' pedofiel.Daar heb je ook zeker gelijk in, wil er verder ook geen issue van maken.
Daar leek het anders wel even op.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Als jouw dochter weet dat zij niet elke griezel behoort toe te voegen, waarom heeft er dan überhaupt een chatlog plaatsgevonden tussen die 2?

Houdt je dochter in de gaten, klaar. Je weet als ouder zelf ook wel wat een malloten er rondhangen op het net.
Nou nou, beetje overdreven om hier al "kotsmisselijk" van te zijn...
quote:mivida schreef op 26 juni 2012 @ 22:45:

Als jouw dochter weet dat zij niet elke griezel behoort toe te voegen, waarom heeft er dan überhaupt een chatlog plaatsgevonden tussen die 2?

Houdt je dochter in de gaten, klaar. Je weet als ouder zelf ook wel wat een malloten er rondhangen op het net.Ik controleer haar zoals je kunt lezen,en nee niet klaar, er komt een aangifte.
Hoezo overdreven?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:truffelmaffia schreef op 26 juni 2012 @ 22:57:

Nou nou, beetje overdreven om hier al "kotsmisselijk" van te zijn...Ja weet ik, jij vind alles normaal,en daar word ik weer kotsmisselijk van.
Ik snap dat je geschrokken bent en ik zou zeker melding doen bij de politie.

Ik denk dat alleen de echte creaps zich voordoen als leeftijdgenoten, dat valt natuurlijk minder op.
Nou, ik zou daar ook kotsmisselijk van worden als het mijn kinds account betrof!
Creeps, stomme app, kan niet verbeteren.
quote:eefjewentelteefje schreef op 26 juni 2012 @ 23:06:

Ik snap dat je geschrokken bent en ik zou zeker melding doen bij de politie.

Ik denk dat alleen de echte creaps zich voordoen als leeftijdgenoten, dat valt natuurlijk minder op.Ja dat is idd opmerkelijk,ik snap ook niet dat al die 129 meiden hem hebben toegevoegd.
quote:mrsstanleywalker schreef op 26 juni 2012 @ 22:36:

Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers. Ongeveer vanaf twaalf jaar houdt de psychiatrische grens van pedofilie op en begint efebofilie. De seksuele voorkeur voor rijpende meisjes wordt ook wel parthenofilie genoemd.

Ter informatie voor Ste_Wou ik ook net zeggen. Is wat anders dan pedofilie. Maar nog steeds bah :puke:
quote:diaantje1971 schreef op 26 juni 2012 @ 23:39:

[...]

Ja dat is idd opmerkelijk,ik snap ook niet dat al die 129 meiden hem hebben toegevoegd.

Kan me nog herinneren dat ik/zusje op die leeftijd bijna 'vrienden' spaarden op myspace/hyves/msn. Heel kinderachtig, maar het geeft een soort status want je bent populair want je hebt veel 'vrienden'.

Kan zoiets zijn, of de man in kwestie begint onschuldig via een groeps-hyvepagina over een bepaald onderwerp, noem maar iets; 'paarden'. Man in kwestie praat met iedereen, wordt niet als bedreiging beschouwd omdat hij gezellig meekletst en met iedereen praat, niet specifiek 1 iemand. Misschien nog een extra fake account die onder de doelgroep valt; meisje van dezelfde leeftijd, zelfde uiterlijk als zijn 'doelgroep', die vervolgens dan leuke opmerkingen over de viezerik maakt; dat ze met hem heeft paardgereden, gezellig met hem kletst op MSN etc, om het even wat echter te maken. Het is dan niet meer raar om met zo'n man te praten; want iedereen kletst gezellig met hem en het 'meisje' zegt immers ook dat hij harstikke aardig is.

Vervolgens spreekt hij dan de meisjes dan ook persoonlijk aan op Hyves, begint gesprek mbt paarden, toevoeging als vriend, bekijkt profiel; ontdekt emailadres en voegt toe op MSN onder het mom van 'dat praat makkelijker'.

(Heb hier godzijdank geen ervaring mee, maar kijk teveel tv, schijnt dat dit meestal de soort van werkwijze is).

Niet om je op te jutten ofzo TO, maar kijk eens of de man in kwestie ook actief is op bepaalde groepssites, of hij bijvoorbeeld lid is van een groepspagina waar ook veel jonge meiden rondhangen; bepaalde tv-programma's die bij de doelgroep passen, bepaalde hobbies, bepaalde sporten, scholen/verenigingen.
quote:truffelmaffia schreef op 26 juni 2012 @ 22:57:

Nou nou, beetje overdreven om hier al "kotsmisselijk" van te zijn...

Naja, als een volwassen kerel alleen maar pubermeisjes in zijn lijst heeft en gesprekken begint met mierzoete complimenten en 'schatje', lijkt het mij toch duidelijk dat het bij die man om 1 ding draait. Die komt niet om over het weer te praten

Als ik moeder was zou ik waarschijnlijk ook flippen. Waarschijnlijk moet je er niet aan denken dat iemand je dochter als sexueel object bekijkt en dat het dan ook nog een kerel is die waarschijnlijk ook nog ouder is dan moeder zelf.. Ja daar word ik ook behoorlijk beroerd van
Hoe weet je dat hij 54 is als de rest van zijn gegevens fake is?
Chatlog? Je hebt de chat gesprekken tussen dochter en hem op msn gelezen? Zijn die opmerkelijk van aard?

IP adres kan worden getraceerd door de zedenpolitie als je daadwerkelijk bewijs hebt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb niet alles gelezen, dus misschien dubbel.

Leer je dochter dit soort figuren direct te verwijderen/ blokkeren. Zorg dat haar profiel goed afgeschermd is. Foto's alleen zichtbaar voor vrienden. En hou haar internet gedrag goed in de gaten. Viezeriken zijn er helaad veel te veel
quote:untxia schreef op 26 juni 2012 @ 23:54:

Hoe weet je dat hij 54 is als de rest van zijn gegevens fake is?Op zijn hyves profiel staat dat hij 54 is.
En , ben je nog naar de politie gegaan?

Wat zeiden ze?
Gatver. Goed van je dat je een oogje in het zeil houdt bij je dochter en dat je het meldt bij de politie. Begrijpt je dochter de gevaren ook?
Iew.. !!

Gaat de politie iets doen!?
Sjongejonge truffelmaffia en maar zielig doen dat niemand je begrijpt en mensen je zo kwetsen. Als je dit soort dingen wilt zeggen moet je ook niet zeuren als mensen net zo bot reageren op jouw issuetjes.

Dit is stap 1 richting misbruik van jonge meiden. Gestopt bij deze stap, gelukkig, maar logisch dat je daar kotsmisselijk van wordt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven