ComBekk braadpan
donderdag 28 november 2019 om 19:11
donderdag 28 november 2019 om 20:01
Was mijn verjaardagscadeau. Je hebt ze met en zonder thermometer aan de buitenkant, de mijne is met. Het nadeel daarvan; dan mag hij dus niet in de vaatwasser. En ik kijk er nooit op, want vlees braden gaat vaak op gevoel of juist met de vleesthermometer as het om groot vlees gaat.
Bakken gaat wel heel goed, de pan verdeelt de hitte goed en regelmatig. Wel even sjouwen want het is nogal een zware pan. Ik vond het idee achter de pan (gemaakt van Nederlands spoorstaal) veel leuker dan dat van creuset en ze ook mooier. Alleen het ‘knopje’ aan de deksel, dat oogt alsof het niet warm wordt, omdat het zilverkleurig is. Ik kan je vertellen; dat is niet zo.
Overigens heet de pan bij ons thuis naar de overleden opa, die ooit conducteur was bij het spoor...
Bakken gaat wel heel goed, de pan verdeelt de hitte goed en regelmatig. Wel even sjouwen want het is nogal een zware pan. Ik vond het idee achter de pan (gemaakt van Nederlands spoorstaal) veel leuker dan dat van creuset en ze ook mooier. Alleen het ‘knopje’ aan de deksel, dat oogt alsof het niet warm wordt, omdat het zilverkleurig is. Ik kan je vertellen; dat is niet zo.
Overigens heet de pan bij ons thuis naar de overleden opa, die ooit conducteur was bij het spoor...
zaterdag 30 november 2019 om 00:18
Ik doe pannen sowieso nooit in de vaatwasser, dus dat is niet echt een probleem. Ik heb er een besteld met thermometer. Ben heel erg benieuwd!!
Vind het ook erg leuk dat er gerecycled materiaal gebruikt wordt.
Oh dat het knopje erg warm wordt is wel jammer, zag er inderdaad uit alsof dat niet zo zou zijn.
Vind het ook erg leuk dat er gerecycled materiaal gebruikt wordt.
Oh dat het knopje erg warm wordt is wel jammer, zag er inderdaad uit alsof dat niet zo zou zijn.