De alles gaat verkeerd dag

13-09-2010 23:52 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie wel eens van die dagen dat alles verkeerd gaat? Nou vandaag had ik weer zo'n dag hoor. Dat begint al 's ochtends vroeg vaak. Vandaag was zo'n dag dat ik me bed al niet uit kon komen. Dan vergeet ik een kofiepad in t apparaat te doen, daarna gooide ik de kattebrokken niet in het eetgedeelte van de bakjes maar in het water. Vervolgens wil ik douchen en zijn de handdoeken nog niet droog en op het werk gaat alles ook niet fijn uiteraard. Mjin auto is ook al half naar de knoppen, maar ik blijf doorrijden zolang deze nog rijdt. Garage = veel geld. Koffiezetapparaat ook stuk gegaan. Dat stapelt zich op ik ben chagerijnig in de overtreffende trap. Haal ik net een was uit de machine (donkere was) zie ik allemaal witte stukjes. Ik dacht eerst nog aan een zakdoekje maar wat bleek, het nieuwe t shirt van me vriend is naar de knoppen. De opdruk is spontaan los gaan laten! Ik weet het even niet meer hoor, kan even niets meer hebben momenteel. Heb al genoeg aan me hoofd.
Gelukkig is de dag bijna voorbij.
Gewoon even heel hard schreeuwen!!!!
hahaha ik ben niet zo'n schreeuwtype maar inderdaad is de dag zo voorbij. Ik had ook echt even een neut nodig vanavond. Het voelt zo 'van de regen in de drup" achtig de laatste tijd. Alsof je dat aantrekt of zo. Uiteraard zijn er dingen die erger zijn dan ik ze benoem, maar alles achter elkaar tijdens tijden dat het lontje al kort is? Nee dat is niet bevordelijk voor mijn stress huishouding zeg maar.
De dag is voorbij, dus op naar de volgende waarin het vast al beter gaat.

En als dit de enige ellende is, dan ben je een gezegend mens (ja ik weet het, een irritant cliché).

Of zijn er meer dingen aan de hand, waardoor je dit soort kleine pechjes juis slecht kunt hebben?
Ja het is niet zomaar een pechdag zoals iedereen dat heeft. Zoals ik al een beetje liet doorschemeren is het de laatste tijd echt even te veel. Ik ben iemand die maar doorgaat want vallen en opstaan is meestal mijn motto. Maar naast dat motto kan stress erin sluimeren zonder dat je het door hebt. In mijn geval is dit al snel ongezond/ gevaarlijk. De tactiek die ik vaak probeer is alles willen oplossen wat vervelend is. Het probleem is echter dat dit niet altijd kan. Je loopt jezelf voorbij en achteraf heb je nog niets bereikt. Ik zal eens kijken hoe ik morgen op zal staan. Me hoofd zit te vol.
Misschien heb je hier iets aan?
Vandaag weer een nieuwe dag. Hopelijk gaat die beter worden voor je.

Ook ik kon niet opstaan vanochtend, maar had dan ook geen verplichtingen en ben lekker blijven liggen Mijn dag is dus wel goed gekomen, hij duurde immers niet zo heel lang
Dekbed over je hoofd....en slapennnnnnnnn

morgen is er weer een dag!
Jungle Julia......vergeet je niet een nieuwe pad in je senseo te doen? de brokjes van de kat in de brokjes bak.....zo nou dat kan vandaag niet meer mis gaan!!!!
Je bent niet de enige hoor. KLik maar!
Voor mij is die dag vandaag aangebroken... *zucht*
Bedankt voor de reacties :-) Het gaat sinds vandaag weer wat beter. Energie redelijk. Het kapotte koffiezetaparaat vanmiddag aan de vuilstort geschonken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven