de Hara raamwisser

14-12-2013 08:44 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij is vast al vaker voorbij gekomen,maar ik moet hem even delen,ben razend enthousiast.

men neme ,1 hara raamwisser, twee druppeltjes hara schoonmaakmiddel en 1 kopje water.

water en druppeltjes op de wisser en aan de slag.

resultaat: 6 ramen in zes minuten brandschoon( zonder zeem ,zonder emmer water, zonder spons, zonder geknoei) Ben verbijsterd over zoveel vernuft. en dat terwijl ik al heel lang niet meer in sprookjes geloof haha .

doe er je voordeel mee;-)
Carpe Diem
Jij staat blijkbaar op zaterdagmorgen om kwart voor 9 de ramen al te lappen?
voor 50 euro koop ik een heleboel flessen spiritus en raamwissers

Spam!
Rot op met je spam
Dat doe ik sneller met de karcher window vac! Ook zonder emmer, zeep enz.
quote:ohohwatnuweer schreef op 14 december 2013 @ 08:50:

Jij staat blijkbaar op zaterdagmorgen om kwart voor 9 de ramen al te lappen?

Haha nee zo erg is het nog niet met me.

Gisteravond voordat ik uit eten ging heb ik even snel die klus geklaard.Ik wilde dat ding even testen .Kom ik vanmorgen uit bed ,zie die brandschone ramen en denk WOW ,dat moet ik even melden
Carpe Diem
Spam of geen spam, 't is inderdaad een ideaal ding. Ik heb die van mij 15 jaar geleden in een opwelling gekocht, nog steeds geen spijt van.

Ik gebruik, I.p.v. de dure Hara, Blue wonder. Werkt ook prima.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
[quote]bankje schreef op 14 december 2013 @ 08:51:

voor 50 euro koop ik een heleboel flessen spiritus en raamwissers

Tuurlijk ,je kan veel kopen voor 50 euro,maar tijd is geld,en met spiritus red je het niet in zes minuten ,zo,en nu jij weer
Carpe Diem
zeker geen spam ,laat mij lekker even enthousiast zijn over mijn raamwisser( lekker belangrijk ja)
Carpe Diem
Dan was het hard nodig!
Doe mij maar een bakkie pleur...!
Wordt zo'n ding niet via presentaties a la Tupperware aan de man gebracht?

Dit is toch gewoon reclame?
Waarom heb je het op de kinderpijler gezet?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Volgens mij is het geen spammer! Gewoon een wildenthousiasme schone ramen mevrouw/meneer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mag ik even je topic kapen?

Ik ben namelijk op zoek naar zo'n tellsell product om ramen mee te wassen. Dat was een apparaat waar je binnen en buiten tegelijk mee deed. Dmv magneten bleef de wisser aan de buitenkant van het raam 'plakken', en door je binnenste wisser te bewegen, bewoog de buitenste mee. Zo kun je dus de ramen wassen als je drie hoog achter woont.

Wie weet hoe dat heet?
Dat wil ik ook hertje! Ken het niet
http://www.raamwasser.nl

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
De gouden tip komt van Heleen Janssen van Bed & Breakfast Jansbeek in Arnhem. Zij schrijft: “Ik was onlangs op de Albert Cuypmarkt in Amsterdam, waar ik een ‘raamwasser’ heb gekocht die werkt op magneten. Aangezien wij veel ramen hebben die je aan de buitenkant alleen vanuit de dakgoot of helemaal niet kunt wassen, is dit een ideale manier om je ramen ook buiten schoon te kunnen maken.”

http://www.youtube.com/watch?v=UaWCDOkGDb0

http://www.bedandbreakfas ... amen-wassen-met-magneten/
Ik heb hem wel eens geprobeerd bij een vriendin, geweldig ding! Het is dat ik het geld ervoor niet kan missen, maar anders had ik er allang een gekocht. Ben dus net zo enthousiast als TO en als ik het weer kan betalen, koop ik er echt een!
Ohhh mijn moeder is tijdens mijn zwangerschap eens langsgeweest met haar hara-gedoetje en wat een ideaal ding! Ik deel je mening TO, het is de Dasty onder de raamschoonmaakmiddelen
This is not kosher!
Die dingen flikkeren altijd naar beneden, de magneten laten zo los. werkt op TV prima maar in praktijk waardeloos.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En die magnetenwisser had mijn moeder 35 jaar geleden al op de markt gekocht trouwens, ze doen nu net of het iets nieuws is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vindt ramen lappen niet zoveel werk maar juist de kozijnen en het verdere houtwerk, daar gaat juist de tijd in zitten.

Dus meestal hou ik het alleen bij de ramen en in het voorjaar als het lekker weer is de rest!
Ah, Enn, dank je!

Maar volgens Himalaya niet zo geweldig dus?

Ik heb geen zin om elke keer drie verdiepingen naar beneden te rennen om de raamwisser weer op te halen, haha!
Ja, dat moet wel hoor! Die dingen waren in de jaren 80 (dacht ik) ook ineens helemaal hip. En iedereen die ze had kon keer op keer de spons buiten van de grond gaan halen. Na één keer gebruik je ze niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven