de Hara raamwisser
zaterdag 14 december 2013 om 08:44
Hij is vast al vaker voorbij gekomen,maar ik moet hem even delen,ben razend enthousiast.
men neme ,1 hara raamwisser, twee druppeltjes hara schoonmaakmiddel en 1 kopje water.
water en druppeltjes op de wisser en aan de slag.
resultaat: 6 ramen in zes minuten brandschoon( zonder zeem ,zonder emmer water, zonder spons, zonder geknoei) Ben verbijsterd over zoveel vernuft. en dat terwijl ik al heel lang niet meer in sprookjes geloof haha .
doe er je voordeel mee;-)
men neme ,1 hara raamwisser, twee druppeltjes hara schoonmaakmiddel en 1 kopje water.
water en druppeltjes op de wisser en aan de slag.
resultaat: 6 ramen in zes minuten brandschoon( zonder zeem ,zonder emmer water, zonder spons, zonder geknoei) Ben verbijsterd over zoveel vernuft. en dat terwijl ik al heel lang niet meer in sprookjes geloof haha .
doe er je voordeel mee;-)
Carpe Diem
zaterdag 14 december 2013 om 10:14
zaterdag 14 december 2013 om 10:57
zaterdag 14 december 2013 om 11:06
quote:Hertjehertje schreef op 14 december 2013 @ 09:45:
Ah, Enn, dank je!
Maar volgens Himalaya niet zo geweldig dus?
Ik heb geen zin om elke keer drie verdiepingen naar beneden te rennen om de raamwisser weer op te halen, haha!
En dan moet je ook nog opletten dat de mensen die langs je flat lopen die magneet niet op hun kop krijgen.
Je moet echt heel goed jouw deel van de magneet tegen het raam houden. Zodra je een beetje hapert, is de magneet aan de andere kant niet meer goed vast. Bovendien glijdt hij nooit makkelijk over het raam, want er zit vuil etc.
Ik vind het zonde van het geld en het geeft veel ergernis.
Ah, Enn, dank je!
Maar volgens Himalaya niet zo geweldig dus?
Ik heb geen zin om elke keer drie verdiepingen naar beneden te rennen om de raamwisser weer op te halen, haha!
En dan moet je ook nog opletten dat de mensen die langs je flat lopen die magneet niet op hun kop krijgen.
Je moet echt heel goed jouw deel van de magneet tegen het raam houden. Zodra je een beetje hapert, is de magneet aan de andere kant niet meer goed vast. Bovendien glijdt hij nooit makkelijk over het raam, want er zit vuil etc.
Ik vind het zonde van het geld en het geeft veel ergernis.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 14 december 2013 om 13:55
quote:jansen11 schreef op 14 december 2013 @ 09:20:
Wordt zo'n ding niet via presentaties a la Tupperware aan de man gebracht?
Dit is toch gewoon reclame?
Nee hoor,ik heb hem gewoon via internet besteld .
Jammer dat hier meteen mensen gaan oordelen dat ik reclame maak.
Jeetje ,als ik als niet eens meer enthousiasme mag tonen voor een raamwisser?????
Wordt zo'n ding niet via presentaties a la Tupperware aan de man gebracht?
Dit is toch gewoon reclame?
Nee hoor,ik heb hem gewoon via internet besteld .
Jammer dat hier meteen mensen gaan oordelen dat ik reclame maak.
Jeetje ,als ik als niet eens meer enthousiasme mag tonen voor een raamwisser?????
Carpe Diem
zaterdag 14 december 2013 om 16:52
Ach 49suus, zo gaat dat hier. Ik was jaaaaren geleden hier ook laaiend enthousiast over pfbvanish tegen scheerirritaties, gewoon te koop bij de DA (onder een andere nick) en ik kreeg het halve forum over me heen. Inmiddels gebruikt het halve forum het
Ik heb overigens van niemand excuses of een bedankje gekregen.
Ik heb overigens van niemand excuses of een bedankje gekregen.
Doe mij maar een bakkie pleur...!
zondag 15 december 2013 om 08:40
Ik heb hem al 20 jaar, ooit gekocht bij een suffe party en is een geweldig ding want ik gebruik hem nog steeds. Ik doe er water en een druppel afwasmiddel op. Die hara schoonmaakmiddel is niet nodig.
Wat ik wel irritant vind is dat er een bobbel in het rubber zit, waardoor ik al 20 jaar een streep op mijn ramen heb.
Wat ik wel irritant vind is dat er een bobbel in het rubber zit, waardoor ik al 20 jaar een streep op mijn ramen heb.
zondag 15 december 2013 om 08:44
quote:Hertjehertje schreef op zaterdag 14 december 2013 09:29 Mag ik even je topic kapen?
Ik ben namelijk op zoek naar zo'n tellsell product om ramen mee te wassen. Dat was een apparaat waar je binnen en buiten tegelijk mee deed. Dmv magneten bleef de wisser aan de buitenkant van het raam 'plakken', en door je binnenste wisser te bewegen, bewoog de buitenste mee. Zo kun je dus de ramen wassen als je drie hoog achter woont.
Wie weet hoe dat heet?
Die heb ik ook, ooit gekocht want de bovenste ramen kan ik niet ff wissen.
Waardeloos, je moet heel sterk zijn om te wissen, de magneten zijn enorm sterk en gaat erg zwaar.
Ook zijn ze eens tegen elkaar geklapt terwijl mijn vinger ertussen zat, mijn buren hebben Zr. Toen van elkaar moeten trekken, vinger zwaar gekneusd. Dus heb ze toen weggedaan.
Leek zo makkelijk maar was niet zo.
Had toen op de markt gekocht.
Ik ben namelijk op zoek naar zo'n tellsell product om ramen mee te wassen. Dat was een apparaat waar je binnen en buiten tegelijk mee deed. Dmv magneten bleef de wisser aan de buitenkant van het raam 'plakken', en door je binnenste wisser te bewegen, bewoog de buitenste mee. Zo kun je dus de ramen wassen als je drie hoog achter woont.
Wie weet hoe dat heet?
Die heb ik ook, ooit gekocht want de bovenste ramen kan ik niet ff wissen.
Waardeloos, je moet heel sterk zijn om te wissen, de magneten zijn enorm sterk en gaat erg zwaar.
Ook zijn ze eens tegen elkaar geklapt terwijl mijn vinger ertussen zat, mijn buren hebben Zr. Toen van elkaar moeten trekken, vinger zwaar gekneusd. Dus heb ze toen weggedaan.
Leek zo makkelijk maar was niet zo.
Had toen op de markt gekocht.
zondag 15 december 2013 om 13:31
quote:zomerfreak schreef op 14 december 2013 @ 15:26:
49suus, had jij gewoon via de site besteld? Hoelang duurde het voor je het in huis had? En moest jij vooraf betalen of kreeg je gewoon een acceptgiro erbij?Ik heb via de hara site besteld en een week later bracht de consulente uit mijn buurt hem thuis.Ze gaf me ook haar email adres,mocht ik nog iets nodig hebben kan ik via haar bestellen,hoef ik geen verzendkosten te betalen.
49suus, had jij gewoon via de site besteld? Hoelang duurde het voor je het in huis had? En moest jij vooraf betalen of kreeg je gewoon een acceptgiro erbij?Ik heb via de hara site besteld en een week later bracht de consulente uit mijn buurt hem thuis.Ze gaf me ook haar email adres,mocht ik nog iets nodig hebben kan ik via haar bestellen,hoef ik geen verzendkosten te betalen.
Carpe Diem
zondag 15 december 2013 om 13:34
quote:momodoe schreef op 15 december 2013 @ 08:40:
Ik heb hem al 20 jaar, ooit gekocht bij een suffe party en is een geweldig ding want ik gebruik hem nog steeds. Ik doe er water en een druppel afwasmiddel op. Die hara schoonmaakmiddel is niet nodig.
Wat ik wel irritant vind is dat er een bobbel in het rubber zit, waardoor ik al 20 jaar een streep op mijn ramen heb.Volgens mij kan je zo,n rubber los kopen,tenminste die wisser van mij kan je helemaal uit elkaar halen dmv een vleugelmoer.
Wat ik wel irritant vind is dat er een bobbel in het rubber zit, waardoor ik al 20 jaar een streep op mijn ramen heb.Volgens mij kan je zo,n rubber los kopen,tenminste die wisser van mij kan je helemaal uit elkaar halen dmv een vleugelmoer.
Carpe Diem
zondag 15 december 2013 om 13:49
quote:alcoholvrij schreef op 14 december 2013 @ 10:03:
Ik zweer het bij deze In no time schone ramen, zonder knoeien dus ook in de winter. Ik ben er zo blij mee!
Hier ook de karcher.. Wat een heerlijkheid!
Met 5 raampartijen met de grote van een flinke schuifpui ben ik in een zucht klaar.. En echt geen strepen
Ik zweer het bij deze In no time schone ramen, zonder knoeien dus ook in de winter. Ik ben er zo blij mee!
Hier ook de karcher.. Wat een heerlijkheid!
Met 5 raampartijen met de grote van een flinke schuifpui ben ik in een zucht klaar.. En echt geen strepen
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet